Onkos kukaan muu av-mamma ollut nuoruudessaan bändäri? Siis ihan
oikea rokkihuora >:) Ja niin, voitte säästää säälinne, mulla oli oikeasti kivaa. Hitto kun ois vieläkn yhtä kaunis ja hoikka ja osais elää hetkessä, tuntuu että 10 vuodessa musta on tullut vaan TYLSÄ.
Vaikka oon tyytyväinen nykyiseen elämääni, hetkittäin kaiholla muistelen sitä elämäntapaa, keikkoja, jatkoja ja hotelliöitä rokkibändien kans :) Ja sen aikaisia ystäviäni. Niisk.
Kommentit (265)
Täällä on käynnissä Suurin huora kilpailu.
Voiko suomessa alkaa miespuoliseksi bändäriksi naisartisteille? voisin käydä vaikka jenniä, chisua ja paula v. lykkäämässä.
Kuitenkin ollut Lars Ulrich tuo 'Metallican jäsen'.
Jännä logiikka teillä bändäreillä, että yhtään ei hävetä tuo huoraus mutta vahingossakaan, ette ole kenellekään läheisille kertonut tulpattomana mopona olosta. Nimettömänä helppo elvistellä mutta taitaisi tulla suru puseroon jos tutut tietäisi oikeasti huoraamisestanne. eix yeah. Kellä muuten teistä eniten ollut sukupuolitauteja.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 19:05"]
Voiko suomessa alkaa miespuoliseksi bändäriksi naisartisteille? voisin käydä vaikka jenniä, chisua ja paula v. lykkäämässä.
[/quote]
Noooo... maailmanluokan pelimieheksi pitää sinun rupeaman, jos meinaat kuuluisia kaunottaria lähteä kellistämään. Vain naiset voivat iskeä supertähtiä olemalla tyylittömiä ja kompleksisia wt-akkoja.
Aivan mahtava keskustelu ja kiinnostava aihe! Oon ite nyt parikymppinen nainen enkä oo aiemmin tienny tällasesta "järjestäytyneestä" bändärikulttuurista, mahtaako sellasta nykyään enää ollakaan?
Kertokaa hei ihmiset ehottomasti lisää tarinoita, mua kiinnostaa iha sikana ylipäänsä 1960-1980-lukujen musakulttuuri ku se vaikuttaa oikeesti iha mielettömältä! Luin esim. Aerosmithin Walk this way-kirjaa tyylii kuola valuen, "tonne kun pääsis!!!" :DDD
Aivan hirvittäviä viestejä kyllä tässäkin ketjussa. Kiva silti lukea tarinoita, jännittäviä muistoja monella. Tulee kateelliseksi, toivottavasti saan itsekin vielä jotain kokemuksia mitä muistella vanhempana vaikka ei bändit/bändäröinti kyllä kiinnostakkaan.
Tyttö 20 v
Itsekin olen käynyt todella paljon keikoilla, mutta en koskaan mennyt sänkyyn kenenkään kanssa enkä siihen pyrkinyt lainkaan. Sen sijaan sain jutella mukavia monenkin suomalaisen muusikon kanssa ja - uskokaa tai älkää - pidän näitä keskusteluita todella ihanina muistoina, joita mielelläni muistelen. En koskaan yrittänytkään lähennellä ketään, usein juttukumppanini halusi halata minua lähtiessään ja molemmille jäi hyvä mieli. Mutta ihan yhtä kivoja muistoja teillekin varmaan jäi, jotka menitte pidemmälle idoleidenne kanssa :) Kai jokainen saa puuhastella ihan mitä haluaa, jos ei satuta muita.
"neiti bitch ei tahdo muuta kuin kirjoittaa
kommenttinsa naistenhuoneen kuivaajaan
kuinka bändin jätkät nai on se erikoista kai
ei ämmä muuten vilkaisisikaan"
Just ajattelin samaa. Teharitkin varmaan arvosti pikkupillujaan joo tosi paljon. :D
neiti bitch mulle silmillään vilkuttaa
hän haluais et jaksaisin nilkuttaa
häntä jututtamaan ja tiedustelemaan
missä mahtaakaan viettää tän yön
jokin hänessä minua ärsyttää
tekis mieli korville läimäyttää
käyttäytyä kuin röyhkimys ja mellastaa
tai sitten vain parkua
maata polkien kiukutella
refrain:
hei neiti bitch
pojat tykkää ei
on sulle aivan kuka tahansa okei
hei neiti bitch
pojat tykkää ei
et taida muistaa kuka neitsyytesi vei
neiti bitch ei tahdo muuta kuin kirjoittaa
ei ämmä muuten vilkaisisikaan
kaikki hänessä minua ärsyttää
koska en etsi patjaa vaan ystävää
ei rakastelu kuulu tekniikan maailmaan
kun oivaltaa sen mua voi tulla pokaamaan
mut saa silloin viedä paratiisilaan
Hah. En jaksa nyt mennä levyhyllystä tarkistamaan kuka on kirjoittanut lyriikat, mutta jos on Matti tai otto niin naurattaa tuo että etsii ystävää eikä patjaa. En ole siis niiden kanssa pannut tai kenenkään bändijätkän, mutta kyllähän niiden toiminta oli jotakin ihan muuta. Kumpi sitten on säälittävämpää; panna jotakin jota pitää säälittävänä vai panna jotakin jota pitää coolina.
En muutenkaan ymmärrä miksi jotkut vänkäävät tuosta bändijätkien suhtautumisesta kun on tullut jo hyvin selväksi että ei Bändärit pane miellyttääkseen muita vaan itseään, jolloin mitä väliä mitä joku kamamatti miettii tummana hetkenään
ei Bändärit pane miellyttääkseen muita vaan itseään, jolloin mitä väliä mitä joku kamamatti miettii tummana hetkenään
:D
Ja mitä väliä miksi panee jonkun kanssa. Jos muusikot kiihottaa niin sitten tulee panna niitä. Toisia kiihottaa lihaksikas vartalo, ja etsii itselleen sellaista seuraa. Toiset pitävät miehistä joilla rahaa ja valtaa. Toiset tykkää tunnista ja toiset vaaleista. Toiset kaipaa turvallista perusmiestä ja toiset renttua boheemia. Kukaan ei ole mikään sanomaan kenen preferenssit ovat ne oikeat.
Yli 25 vuoden muusikkovuoden jälkeen jaksan innostua uudesta ja studiotyöskentelystä.
Tarkennan, että kyllä minäkin edelleen pidän musiikin tekemisestä (en kyllä erityisesti studityöskentelystä, koska kärsin punavalokammosta) mutta ei siinä omassa musiikissa, jota nuotti nuotilta on hionut kohdalleen millään pysty olemaan samaa magiaa kuunnellessa kuin muiden tekemänä. Jotenkin jo hyvän biisin opetteleminenkin itse tuhoaa illuusion.
Monessa biisissä keikanjälkeinen yöllinen kohtaaminen. Tänä yönä sä kuulut mulle, "niin monin kasvoin ennenkin sä vierelläni maannut oot" jne. :')
Ja pitääpä lisätä vielä, että itse en voi sietää sitä säälittävää niskaan hengittämistä, se on naurettavaa, mutta uskomatonta on kyllä se, että se näyttäisi toimivan. Kai se sitten imartelee ja sopii kuvaan, jos joku rokkihoro on kintereillä.