Miehet eivät tajua että naiset pukeutuvat tahallaan epäviehättävästi
Yhtään nuori tai viehättävä nainen vetää puoleen kaiken maailman hyypiöitä ja on yhtä tärkeää karsia niiden määrää kuin löytää kumppani. Se tatuointi voi olla naisella juuri siksi että pysyisit kaukana, ei siksi että hän tarvitsee opastusta mikä näyttää hyvältä.
Kommentit (31)
pukeudun itseäni varten. useammin ne naisia ovat olleet jotka kroppaani ovat kommentoineet tai siihen luvatta koskeneet.
Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla.
Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta.
Epäviehättävien suomalaisnaisten tyyliin sopii parhaiten epäviehättävät rytkyt. Hankala edes suunnitella kivannäköisiä vaatteita naisille, joilla turpea pää, paksu kaula, riipputissit, pallomaha, lituska perse ja tikkujalat.
Mä en pukeudu "epäviehättävästi", mutta saan silti olla ihan rauhassa kaikkialla.
Onko epäviehättävä joku oikea sana vai merkki lukemisen romahtamisesta?
Niin, ja tämä siis vain Suomessa. Missään muualla maailmassa naiset eivät halua olla tahallaan epämiellyttäviä ympäristölleen. Ulkomaalainen tyttöystäväni sanoi että suomalaiset naiset ovat miehekkäitä ja pelottavia.
Voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.
Valitettavasti on miehiä jotka eivät a) tajua tätä ja b) eivät tiedä että naisen lähestymiseen tarvitaan suostumus. Niinpä ainoa vaihtoehto naiselle on tehdä itsestään riittävän epäviehättävä jotta turvallinen tila säilyy edes jollain lailla.
Vierailija kirjoitti:
Minä aivan tarkoituksellisesti pukeudun epäviehättävästi jos joudun liikkumaan yksin kaupungilla.
Oman miehen seurassa näytän aina kauniilta.
Ei väliä tuijotan silti häpeilemättä sun upeeta kroppaa ja mielessäni asettelen turpeata pipettiäni sun anneliin <3
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vastaan aina kysymykseen, että en pese persettäni. Pesen kyllä, mutta ajatelkoot mies, että olen paskaperse, niin ei miehelle syty kiinnostusta. Minulla ei syttyisi kyllä muutenkaan tuollaisen kysymyksen esittäjiin :D
Minä en ole koskaan tuollaista kysynyt keltään naiselta,olenko jotenkin erilainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti on miehiä jotka eivät a) tajua tätä ja b) eivät tiedä että naisen lähestymiseen tarvitaan suostumus. Niinpä ainoa vaihtoehto naiselle on tehdä itsestään riittävän epäviehättävä jotta turvallinen tila säilyy edes jollain lailla.
EI vaan katkeroitunut nainen
Tatuointi on vain pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Vierailija kirjoitti:
itsepetos auttaa monen yksinäisen yön yli
Hyvä kikka on sanoa ei-toivotulle tyypille että herpesrakkulat ovat just päällä.
Minä otin nenärenkaan juuri tästä syystä. Pitää miehet loitolla!
Esimerkki miten nainen pukeutuu epäviehättävästi:
Tatuointi juuri houkuttelee hyypiöitä. Merkki siitä, että nainen on vaikutuksille altis ja heikkotahtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin vastaan aina kysymykseen, että en pese persettäni. Pesen kyllä, mutta ajatelkoot mies, että olen paskaperse, niin ei miehelle syty kiinnostusta. Minulla ei syttyisi kyllä muutenkaan tuollaisen kysymyksen esittäjiin :D
Suomalaiset naiset nimenomaan eivät pese alapäätään. Tämä on ihan fakta.
Jos ei ulla burkah, saa tehtä mittä vaan vaarauzkoinen!