Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkos kukaan muu av-mamma ollut nuoruudessaan bändäri? Siis ihan

Vierailija
29.09.2011 |

oikea rokkihuora >:) Ja niin, voitte säästää säälinne, mulla oli oikeasti kivaa. Hitto kun ois vieläkn yhtä kaunis ja hoikka ja osais elää hetkessä, tuntuu että 10 vuodessa musta on tullut vaan TYLSÄ.

Vaikka oon tyytyväinen nykyiseen elämääni, hetkittäin kaiholla muistelen sitä elämäntapaa, keikkoja, jatkoja ja hotelliöitä rokkibändien kans :) Ja sen aikaisia ystäviäni. Niisk.

Kommentit (265)

Vierailija
261/265 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas "voimaantuneita" naisia liikkeellä

Ja katkeria. XD On se kumma juttu, miten erilaiset ja monipuoliset kokemukset voivat rikastuttaa elämää. Vai kutsutko samalla nimityksellä uskovaisia naisia, jotka käyvät Suviseuroissa. Onhan sekin nyt ihan syntistä puuhaa tosiasiassa, ainakin uskovaisen näkökulmasta, kun sinne mennään puolisoa etsimään.

Mistä kaikesta muusta olet katkera? Muiden ihmisten matkustelusta? Korkeakouluttautumisesta?

Terkuin ei-bändäri, mutta nuorempana paljon mm. keikoilla käynyt 

Vierailija
262/265 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lähisukulainen ajautui bändäriksi silloin kasari-ysäri taitteessa.

Ensin naivisti seuras idoleitaan pitkin Suomea, mutta ei se halpaa ollut. Pikku hiljaa ymmärsi, että jos meinaa edullisemmin päästä (eli keikkadösässä matkustaa) niin pitää itsekin jotain vastinetta järjestää.

Ei se helppoa hänelle ollut. Aikansa oli bändäri, mutta se vaihe jätti jälkensä. Esim lapsia ei saanut koskaan, kun tuli ja yhtä ja toista sptautia.

Nyttemmin 50+ on naimisissa erään vanhemman rokkarin kanssa. Mielenterveysongelmainen, alkoholisti ja katkerahko.

Vähän jäänyt epäselväksi, että nauttiko tuo elämästään silloin ollenkaan.

Nähdään taas ensi viikolla, että pitääpä kysellä. Tarinoita ja valkokuvia piisaa ja mielellään puhuu asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/265 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upp. Voisin kertoa hieman muistelmiani. Mutta en ehkä sitten kuitenkaan.

Olen hyvin-hyvin onnellinen siitä, ettei mitään someja ja videonpätkiä siihen aikaan ollut olemassa! 
Samoiten ovat varmasti rokkarit itse siitä erittäinkin onnellisia..

Vierailija
264/265 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nuo 70-80 luvun rokkarit eivät istu linnassa? Ihan sairasta touhua ovat harrastaneet.

Vierailija
265/265 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo 70-80 luvun rokkarit eivät istu linnassa? Ihan sairasta touhua ovat harrastaneet.

No herranenaika jos samanlaista meininkiä hsrrasteltais teinityttöjen kanssa nykyään, niin julkisuus jauhaisi täysin pzksi ko muusikot ja niiden roudarit! Todellakin!

Nykyään nuo keski-ikäistyneet sen ajan The Tyypit hoitelee lapsiaan ja lomailee kesämökillään ja tekee studiossaan jtn prokkiksia ja mainosmusaa eikä kyllä halua muistella bäkkäreiden ja keikkabussien juttuja yhtään.