Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAMAMMAT MAANANTAINA***

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
16.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Nasuli:[/b] Oi hurja, miten kauhea juttu sille sun ystävälle käynyt!! Pelottavia aina tuollaiset jutut *sniif*

[b]äitikolmelle:[/b] Mä huomasin pojasta ne madot melkein sattumalta. Yhtenä iltana huomasin, kun se koitti rapsuttaa pyllyään, ja kun kysyin asiasta niin poika sanoi että kutiaa. No onhan ihmisillä usein kaikkia kutinoita, enkä sen kummemmin kiinnittäny asiaan huomiota. Mutta se yö oli sit ihan hirvee, poika heräili vähän väliä ja itkeskeli, ja heti aamulla se taas aloitti pyllyn " kaivelun" . Sit alkoi jo huolestuttaa. Jossain vaiheessa poika sitten kävi kakalla, ja näin siellä pökäleessä (heh, sori muille " kivat" kuvailut) sellasia ompelulangan paksuisia, valkoisia n. sentin mittaisia juttuja, elikäs niitä matoja. En oikein eka ollut varma, onko ne niitä, mutta ei ne oikein muitakaan voinu olla. Netissäkin kuvailtiin niitä matoja just sellaisiksi. Toivottavasti pysytään tästä lähin ilman inhotuksia *bd*

No nyt on mentävä, mä koitan muistaa huomenna siitä painonpudotusjutusta vielä höpistä. MUISTUTTAKAA MUA!

Emppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla