Naapuri tuli valittamaan lastenvaunuista rappukäytävässä.
Meillä viisikerroksinen kerrostalo, ei hissiä. Säilytetään rattaita rappujen vieressä. Kun muutettiin tähän asuntoon, kysyttiin yli puolelta rapun asukkailta, että sopiiko rattaat jättää siihen. Kaikki olivat sitä mieltä, että tietenkin saa, kun ei niille ole mitään muutakaan paikkaa.
Ei ole pyörävarastoa, ei lastenvaunuvarastoa, pelkkä kylmä ulkovarasto. Ja viidenteen kerrokseen ei luonnollisestikaan ole mahdollista niitä viedä.
Missä te, kerrostaloasukkaat, säilytätte lastenvaunujanne? Ja mihin ihmeeseen meidän nyt pitäisi ne viedä? Kaiken kukkuraksi puolen vuoden päästä pitäisi syntyä kolmas lapsi, joten ei niistä pääse vielä vähään aikaan eroon.
Äh.
Kommentit (300)
Mitäpä jos pistät sen miehesi töihin niin voitte muuttaa sellaiseen asuntoon jossa
vaunuja voi säilyttää niin ettei niistä aiheudu muille vaaraa eikä haittaa? Jokseenkin lapsellista tekstiä ja epäilen tokko se sun miehes moiseen idiotismiin lähtis mukaan. Eiköhän se kantais ne vaunut teidän asuntoon poliisin kehoituksen mukaan ja käskis sun pitää suus kiinni kun alkaisit kiljua typeryyksiäsi.Mehän emme muuta mihinkään. Asumme sellaisessa talossa, jossa saa säilyttää vaunuja rappukäytävässä.
Jos asuisit tässä rapussa tai viereisessä, sinulle naurettaisiin päin naamaa toimituksinesi.
Minkäs minä työttömyydelleni voin. Minut on lomautettu 4kk ajaksi.
Ja tuo koko fiktiivinen kuvaus siitä, mitä käy, jos rohkenet koskea muiden esineisiin, se oli hyvää huumoria.Sääli että luette tätä palstaa, kuin vanhapiika taloyhtiön sääntöjä.
Minulla on pitkä ilta aikaa jankata tästä. Minusta te olette helvetin lapsellisia, jos ne vaunut eivät voi olla siinä rapussa paria tuntia. Ajatelkaapa ettei kaikilla naisilla ole näin riskiä miestä. Ajatelkaa millaisiin voimanponnistuksia tarvitaan, kun juuri synnyttänyt nainen laitetaan viemään vaunut vaunuvarastoon. Juuri leikattu synnytyksessä... Aijai siinä repeää paikat.Ettehän te helvetin itsekkäät nakertajat niitä vaunuvarastoon vie, tämä yksi valopääkin uhkasi viedä ne pihalle! Ja vielä ilman lupaa.
SAISITTE HÄVETÄ!
T: Av-mamman 24h lomautettu mies
se siinä sönkötät. Teidän taloyhtiössänne ei vaan ole ketään joka uskaltaisi laittaa piittaamattomat -teidät- ruotuun.
Minä laittaisin ja ei kahta sanaa miten se päättyisi: se päättyisi siten mitä viranomaiset sanoisivat.
Vaimosi synnytys ei kuulu siihen tippaakaan, ei tietenkään.
Ja kyllä kantaisin se pihalle. En rikkoisi, enkä sotkisi tms. Sieltä pihalta sitten sinä voisit ne viedä minne lystäät. Paitsi rappukäytävään.
toivon että teidän vaunut poltetaan ja joku kärsii savuvahingosta. Kenties ymmärrätte silloin miksi se on kiellettyä. Miten sokeita ja itsekeskeisiä ihmiset oikein on?
Entä jos sielä on vauva sisällä?
jos vanhempansa ei tajua, että vauvaa ei nukuteta rapussa.
joka taas ei voi ehdottaa lain rikkomista ja vaunujen jättämistä rappuun vaan se työtön mies joutuu viemään ne sisälle kämppään. Lisäksi siitä tehdään muistio, joka toimitetaan taloyhtiölle. Sen jälkeen niitä vaunuja kannattaa vahtia todella tarkasti - asunnossa.
Kukaan ei allekirjoittaisi pälliin muistioosi. Korkeintaan räkisi päin kasvojasi. Siinähän kulkisit räkä kasvoillasi ovelta ovelle, kuin joku säälittävä hyväksyntää hakeva vatipää. Kukaan ei rakasta sinua.
Ei tarvitse ilmoittaa mihinkään. Vaunut, tuolit, polkupyörät jne. mitään ei säilytetä rapussa. Ne saa siirtää sieltä pois ilman, että tulee leimatuksi varkaaksi.
Ei siellä rapussa saa pakastinta, talvirenkaita, isoisän sairaalasänkyä tai mummon lipastoakaan säilyttää, miksi vaunut ja rattaat olisivat poikkeus? Tai ainahan voin sanoa, että varastoon on hankala matka, jätän nämä talvirenkaat tähän rappuun...
kolmekymppiset lapsettomat!!!
Kolmekymppiset lapsettomat tuntuisivat olevan kaikista pahimpia vittupäitä näissä asioissa.
Valittajilta paljastuu usein vakavia mielenterveydellisiä ongelmia. Että perään ymmärrystä heitä kohtaan. Kyllä taloon mahtuu pari hullua valittajaakin, kunhan emme anna heidän pelotella muita asukkaita.
on enemmän ongelmia kuin niillä, jotka pyrkivät pitämään asuinympäristönsä turvallisena. Hirveän yksinkertainan asia tuo vaunujen säilyttäminenkin mutta jostain syystä se vaan ei mene joittenkin päähän.
Vain Suomessa on mahdollista tällainen, että yksien lastenvaunijen takia oikeasti kehotetaan pian viisihenkistä perhettä MUUTTAMAAN, koska vaunuille ei ole osoitettua paikkaa. Mä en voi uskoa näitä kommentteja todeksi. Onko teidän kaikkien mielestä siis lähestulkoon laitonta hankkiutua raskaaksi, jos sattuu asumaan talossa, jossa vaunuille ei ole säilytyspaikkaa? Tämä pikkumaisuus ja lainkuuliaisuus saa aivan absurdeja piirteitä joskus. Pidä vaan ne siellä rapussa AP, tai vaadit isännöitsijää oikeasti osoittamaan sen paikan. Relatkaa te muut vähän.
mutta mikään ei ole ikuista. Never last again.
Vain Suomessa on mahdollista tällainen, että yksien lastenvaunijen takia oikeasti kehotetaan pian viisihenkistä perhettä MUUTTAMAAN, koska vaunuille ei ole osoitettua paikkaa. Mä en voi uskoa näitä kommentteja todeksi. Onko teidän kaikkien mielestä siis lähestulkoon laitonta hankkiutua raskaaksi, jos sattuu asumaan talossa, jossa vaunuille ei ole säilytyspaikkaa? Tämä pikkumaisuus ja lainkuuliaisuus saa aivan absurdeja piirteitä joskus. Pidä vaan ne siellä rapussa AP, tai vaadit isännöitsijää oikeasti osoittamaan sen paikan. Relatkaa te muut vähän.
ihmeessä minä alkaisin relaamaan sen takia että joku vitun idiootti pitää syttyvää materiaalia rapussa?
Ehei!
Toki voit kutua sitä pikkumaisuudeksi tai ihan millä ikinä haluatkaan puolustella lain/terveen järjen vastaista käyttäytymistäsi.
Ei jaksa kiinnostaa missä niitä vaunujasi pidät. Minun rappukäytävässäni sinä et niitä pidä -se on varma. :)
ihmeessä minä alkaisin relaamaan sen takia että joku vitun idiootti pitää syttyvää materiaalia rapussa?
Ehei!
Toki voit kutua sitä pikkumaisuudeksi tai ihan millä ikinä haluatkaan puolustella lain/terveen järjen vastaista käyttäytymistäsi.Ei jaksa kiinnostaa missä niitä vaunujasi pidät. Minun rappukäytävässäni sinä et niitä pidä -se on varma. :)
Pidän oveni takana vaunuja. Ja sinähän et niihin koske.
ihmeessä minä alkaisin relaamaan sen takia että joku vitun idiootti pitää syttyvää materiaalia rapussa? Ehei! Toki voit kutua sitä pikkumaisuudeksi tai ihan millä ikinä haluatkaan puolustella lain/terveen järjen vastaista käyttäytymistäsi. Ei jaksa kiinnostaa missä niitä vaunujasi pidät. Minun rappukäytävässäni sinä et niitä pidä -se on varma. :)
palavan pyyhkeen.
Jos teillä on auto, laita takakonttiin säilytykseen. Muuten vaan raahattava kerroksia ylös ja alas. Talvella voitte pulkkailla, jos lunta riittää.
En koske, kunhan heitän sinne sytytysnesteeseen kostutetun
palavan pyyhkeen.
T: LPB
rapun ilmoitustaululla. Kaikki kärryt ja irtaimisto tullaan ilman eri ilmoitusta poistamaan rapusta ja hävittämään. Korvauksia ei makseta. Paloturvallisuusohje. Ja meidän rapusta pääsee ulos kolmesta ovesta.
rapun ilmoitustaululla. Kaikki kärryt ja irtaimisto tullaan ilman eri ilmoitusta poistamaan rapusta ja hävittämään. Korvauksia ei makseta. Paloturvallisuusohje. Ja meidän rapusta pääsee ulos kolmesta ovesta.
Ehei!
Toki voit kutua sitä pikkumaisuudeksi tai ihan millä ikinä haluatkaan puolustella lain/terveen järjen vastaista käyttäytymistäsi.Ei jaksa kiinnostaa missä niitä vaunujasi pidät. Minun rappukäytävässäni sinä et niitä pidä -se on varma. :)
loogista, kieltämättä: jos pidät vaunuja ovesi takana asunnossasi niin kukaan ei todellakaan niihin koske.
Ihmeellistä, eikö?
taloyhtiössä asuu vuokralainen, joka haluaa välttämättä pitää vaunuja rapussa. Hänen vuokranantaja on hänelle soittanut asiasta, mutta ei tehnyt mitään.
Isännöitsijä laittoi vuokralaiselle kirjeen, jossa ilmoitti vaunut pitää siirtää ja jos ne ei poistu, kuka tahansa voi ne viedä pois.
Kirje kun tuli, mitään ei tapahtunut, mutta tämän jälkeen kirje tuli julkiseksi ilmoitustaululla. Meidän taloyhtiössä on pari kunnon kyttäysmummoa, nehän aina kilpaa piilotti vaunut milloin mihinkin.
En tiedä missä mennään muuta kuin vaunuja ei ole enää ollut rappukäytävillä.
Mä olen paljon reissannut maailmalla ja mm Suomessa ihmiset käyttävät auton kyydissä turvavöitä. Tämä ei ole mitenkään normaalia hyvin monessa Euroopan maassa. Onko tämä asia huono ? Ei minustakaan. Ei myöskään se että vaunuja ei saa säilyttää rappukäytävissä. Uskoisin että esim Saksassa on enemmän pimahtaneita ihmisiä kuin Suomessa, helpommin voi vahinkoa tapahtua rappukäytävillä säilytettävään omaisuuteen kuin Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:15"]
Hissittömät ja ilman varastoja olevat krs-talot tuskin sopivat pienten lasten perheille.
[/quote]
Rappujen alle saa mainiosti ja ei läski siivooja sinne mahdu kurottumaan kuitenkaan. Ei ole keneltäkään pois tai vaaraksi, jos jättää rappujen alle nippuun ladotut vaunut.
Vaunuja ei saa pitää rapussa ja yleensä kusen vaunuihin joita nää portaikoissa säilytettävän.
Mitä haittaa niistä vaunuista on sielä rappusten alla minne ei kukaan ylipäätään mene tai törmää poistuessa rakenuksesta???
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 22:44"]
Mitä haittaa niistä vaunuista on sielä rappusten alla minne ei kukaan ylipäätään mene tai törmää poistuessa rakenuksesta???
[/quote]
Kuten n kertaa todettu: jos joku sytyttää ne vaunut palamaan on koko rappukäytävä hetkessä täynnä myrkyllisiä savukaasuja.
Sellainen ihminen uhkailee ja hekumoi tuollaisilla tapahtumilla.
Eikös se hullu norjalainen hekumoinut samalaisista asioista, kunnes itse päätti lähteä ristiretkelle, kun kukaan muu ei tehnyt mitään.