Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli valittamaan lastenvaunuista rappukäytävässä.

Vierailija
01.04.2010 |

Meillä viisikerroksinen kerrostalo, ei hissiä. Säilytetään rattaita rappujen vieressä. Kun muutettiin tähän asuntoon, kysyttiin yli puolelta rapun asukkailta, että sopiiko rattaat jättää siihen. Kaikki olivat sitä mieltä, että tietenkin saa, kun ei niille ole mitään muutakaan paikkaa.

Ei ole pyörävarastoa, ei lastenvaunuvarastoa, pelkkä kylmä ulkovarasto. Ja viidenteen kerrokseen ei luonnollisestikaan ole mahdollista niitä viedä.

Missä te, kerrostaloasukkaat, säilytätte lastenvaunujanne? Ja mihin ihmeeseen meidän nyt pitäisi ne viedä? Kaiken kukkuraksi puolen vuoden päästä pitäisi syntyä kolmas lapsi, joten ei niistä pääse vielä vähään aikaan eroon.

Äh.

Kommentit (300)

Vierailija
161/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rappukäytävään

rappukäytävä ei ole kenenkään yksityisomistuksessa.

Se ei ole sinun tilaa millä voit tehdä mitä haluat

Vierailija
162/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Soita poliisit ja itke niille.

Me ei muuteta tapojamme ennenkuin poliisi tai joku ylempi taho käskee. Siksi käskenkin soittamaan poliisille. Jos yrität koskea vaunuihin niin minä estän ja mieheni saattaa suuttua, jotenka kannattaa kiertää kaukaa ne vaunut ja itkeä poliisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei muuteta tapojamme ennenkuin poliisi tai joku ylempi taho käskee. Siksi käskenkin soittamaan poliisille. Jos yrität koskea vaunuihin niin minä estän ja mieheni saattaa suuttua, jotenka kannattaa kiertää kaukaa ne vaunut ja itkeä poliisille.

Jos haluaa olla varuillaan siitä että joku isännöitsijä tai joku muu tulee tarkastamaan tilanteen niin voi viikon tai pari kerätä ne vaunut ja jättää ne sen jälkeen taas käytävälle.

Ei noin pienestä asiasta kannata pelätä naapureita.

Vierailija
164/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas veisin vaunut pihalle siitä rappukäytävästä.

Jos siitä tulee mutinaa niin sitten tulee poliisi.

Ei tämä sen vaikeampaa ole.

Vierailija
165/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on palotarkastaja antanut erityisluvan säilyttää rattaita käytävässä - joten sekin on mahdollista

Sanopa missäpäin niin soitan ja tarkistan.

mutta Turussa - ja lupa on toistaiseksi voimassa

Ei mulla ole mitään syytä tällaisia keksiä, sellainen tieto nyt vain koteihin jaettiin.

Vierailija
166/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä todellista sääntö-kansaa! Rakastamme kaikenlaisia sääntöjä ja määräyksiä, ja olemme kutsumassa apuun heti poliisia ja viranomaisia.

Tervetuloa tänne Saksaan tutustumaan kerrostalon portaikkoihin! Täällä ihmiset säilyttävät rapussa kengät yms tarvikkeet sulassa sovussa. Meilläkin omat rattaat heti oven ulkopuolella rapussa.

Jotenkin on tullut sellainen olo, että suomalaisuuteen kuuluu puuttua tosiaan kaikkeen ja kaikkien elämään säännöin ja pykälin :)!

Vierailija
167/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on työttömänä ja kerkeää vahtia rappukäytävää ja vaunuja 24h. Yritä koskea vaunuihin niin mies saattaa tulkita asian niin että varastat vaunuja...

Vierailija
168/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä todellista sääntö-kansaa! Rakastamme kaikenlaisia sääntöjä ja määräyksiä, ja olemme kutsumassa apuun heti poliisia ja viranomaisia.

Tervetuloa tänne Saksaan tutustumaan kerrostalon portaikkoihin! Täällä ihmiset säilyttävät rapussa kengät yms tarvikkeet sulassa sovussa. Meilläkin omat rattaat heti oven ulkopuolella rapussa.

Jotenkin on tullut sellainen olo, että suomalaisuuteen kuuluu puuttua tosiaan kaikkeen ja kaikkien elämään säännöin ja pykälin :)!

Kyllä tääläkin voisi olla rennompaa, jos joku uskaltaisi laittaa näille valittajille vastaan.

Yhteisöllisyys olisi hyvä juttu, jossa valittaja alistetaan nurkkaan. Kannattaa muuttaa lapsiystävälliseen kerrostaloon niin ei varmasti valiteta vaunuista rappukäytävässä. Eikä se poliisi niille vaunuille mitään voi. Kun poliisi tulee (katselette ikkunasta milloin maija tulee), otatte vaunut hyvissä ajoin pois ja väitätte hulluksi valittajaa.

Vierailija
169/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on työttömänä ja kerkeää vahtia rappukäytävää ja vaunuja 24h. Yritä koskea vaunuihin niin mies saattaa tulkita asian niin että varastat vaunuja...

Tän eukon vois melkeen ilmiantaa uhkailusta :DD

-ohis

Vierailija
170/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa niihin kivan pikantin lisän spraymaalilla. Neonvärinen on parasta. Toinen lysti teko on kaataa vaunuihin liikaa (epoksi-) ja kolmas kokeilemisen arvoinen onnistuu kissaperheissä eli sinne vaunukoppaan/istuimelle voi tyhjentää kissanhiekat.

Eikä niillä tarvitse isännöitsijää vaivata: soitto palotarkastajalle riittää. Sieltä tulee tarkastus ja taloyhtiö saa sen verran napakat ukaasit, että ne vaunut käytävästä poistuvat.

Lakia ei ohita palotarkastajan määräys!

Vierailija
171/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

häkkikellarissa ja koppa kannetaan ylös. Jos on auto niin voi sinne laittaa.

Vierailija
172/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Soita poliisit ja itke niille. Me ei muuteta tapojamme ennenkuin poliisi tai joku ylempi taho käskee. Siksi käskenkin soittamaan poliisille. Jos yrität koskea vaunuihin niin minä estän ja mieheni saattaa suuttua, jotenka kannattaa kiertää kaukaa ne vaunut ja itkeä poliisille.

taas veisin vaunut pihalle siitä rappukäytävästä. Jos siitä tulee mutinaa niin sitten tulee poliisi. Ei tämä sen vaikeampaa ole.

joka taas ei voi ehdottaa lain rikkomista ja vaunujen jättämistä rappuun vaan se työtön mies joutuu viemään ne sisälle kämppään. Lisäksi siitä tehdään muistio, joka toimitetaan taloyhtiölle. Sen jälkeen niitä vaunuja kannattaa vahtia todella tarkasti - asunnossa.

Vierailija
173/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-- Soita poliisit ja itke niille. Me ei muuteta tapojamme ennenkuin poliisi tai joku ylempi taho käskee. Siksi käskenkin soittamaan poliisille. Jos yrität koskea vaunuihin niin minä estän ja mieheni saattaa suuttua, jotenka kannattaa kiertää kaukaa ne vaunut ja itkeä poliisille.

taas veisin vaunut pihalle siitä rappukäytävästä. Jos siitä tulee mutinaa niin sitten tulee poliisi. Ei tämä sen vaikeampaa ole.

joka taas ei voi ehdottaa lain rikkomista ja vaunujen jättämistä rappuun vaan se työtön mies joutuu viemään ne sisälle kämppään. Lisäksi siitä tehdään muistio, joka toimitetaan taloyhtiölle. Sen jälkeen niitä vaunuja kannattaa vahtia todella tarkasti - asunnossa.

Sitten hänellä on todisteet, kuinka varas olet.

Ja kun aletaan väittelemään niin mies on tullut juuri kaupasta ja jätti vaunut hetkeksi rappuun, jotta saisi lapset sisään ja sitten huomasi varkaan hiippailevan rapussa. Siksi hän kuvasi varkaan ja soitti poliisit paikalle.

Siinäpä varas sitten selittelee, kuten varkaat aina selittelevät, miksi hänellä oli hyppysissään 600e arvoiset vaunut... Mies voi nohevana kertoa kuinka sai varkaan pysähtymään ja odottelemaan poliisia. Kaikki on kameralla.

Siinäpä selittelet. Poliisit luultavasti tutkivat oletko pöllinyt ennenkin samasta rapusta perheellisten vaunuja!

Vierailija
174/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isännöitsijälle. Säilyttivät rattaita rappujen alla pohjakerroksessa. Talossa oli vaunuvarasto - eivät jaksaneet laittaa sinne. Ihan lähistöllä oli juuri vähän aikaa sitten sytytetty rapussa olevat vaunut tuleen ja meidän talon alaovi oli auki päivisin.

Minunkin mielestäni tätä paloturvallisuussääntöä on aiheellista noudattaa. Varsinkin, jos on korkea talo, jonka yläkerroksiin jää sitten jumiin, jos rapussa on savukaasuja.

Vierailija
175/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

höpö höpö.

Ja siinähän sitten selittäisi poliisille joka tapauksessa :)

Vierailija
176/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun aletaan väittelemään niin mies on tullut juuri kaupasta ja jätti vaunut hetkeksi rappuun, jotta saisi lapset sisään ja sitten huomasi varkaan hiippailevan rapussa. Siksi hän kuvasi varkaan ja soitti poliisit paikalle.

Siinäpä varas sitten selittelee, kuten varkaat aina selittelevät, miksi hänellä oli hyppysissään 600e arvoiset vaunut... Mies voi nohevana kertoa kuinka sai varkaan pysähtymään ja odottelemaan poliisia. Kaikki on kameralla.

Siinäpä selittelet. Poliisit luultavasti tutkivat oletko pöllinyt ennenkin samasta rapusta perheellisten vaunuja!

naapureiltahan EI voi kysyä asian todellista laitaa....

Hauska olet, ei voi muuta sanoa!

Vierailija
177/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaunuja voi säilyttää niin ettei niistä aiheudu muille vaaraa eikä haittaa? Jokseenkin lapsellista tekstiä ja epäilen tokko se sun miehes moiseen idiotismiin lähtis mukaan. Eiköhän se kantais ne vaunut teidän asuntoon poliisin kehoituksen mukaan ja käskis sun pitää suus kiinni kun alkaisit kiljua typeryyksiäsi.

Vierailija
178/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että teidän vaunut poltetaan ja joku kärsii savuvahingosta. Kenties ymmärrätte silloin miksi se on kiellettyä. Miten sokeita ja itsekeskeisiä ihmiset oikein on?

Vierailija
179/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos pistät sen miehesi töihin niin voitte muuttaa sellaiseen asuntoon jossa

vaunuja voi säilyttää niin ettei niistä aiheudu muille vaaraa eikä haittaa? Jokseenkin lapsellista tekstiä ja epäilen tokko se sun miehes moiseen idiotismiin lähtis mukaan. Eiköhän se kantais ne vaunut teidän asuntoon poliisin kehoituksen mukaan ja käskis sun pitää suus kiinni kun alkaisit kiljua typeryyksiäsi.

Mehän emme muuta mihinkään. Asumme sellaisessa talossa, jossa saa säilyttää vaunuja rappukäytävässä.

Jos asuisit tässä rapussa tai viereisessä, sinulle naurettaisiin päin naamaa toimituksinesi.

Minkäs minä työttömyydelleni voin. Minut on lomautettu 4kk ajaksi.

Ja tuo koko fiktiivinen kuvaus siitä, mitä käy, jos rohkenet koskea muiden esineisiin, se oli hyvää huumoria.

Sääli että luette tätä palstaa, kuin vanhapiika taloyhtiön sääntöjä.

Minulla on pitkä ilta aikaa jankata tästä. Minusta te olette helvetin lapsellisia, jos ne vaunut eivät voi olla siinä rapussa paria tuntia. Ajatelkaapa ettei kaikilla naisilla ole näin riskiä miestä. Ajatelkaa millaisiin voimanponnistuksia tarvitaan, kun juuri synnyttänyt nainen laitetaan viemään vaunut vaunuvarastoon. Juuri leikattu synnytyksessä... Aijai siinä repeää paikat.

Ettehän te helvetin itsekkäät nakertajat niitä vaunuvarastoon vie, tämä yksi valopääkin uhkasi viedä ne pihalle! Ja vielä ilman lupaa.

SAISITTE HÄVETÄ!

T: Av-mamman 24h lomautettu mies

Vierailija
180/300 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon että teidän vaunut poltetaan ja joku kärsii savuvahingosta. Kenties ymmärrätte silloin miksi se on kiellettyä. Miten sokeita ja itsekeskeisiä ihmiset oikein on?

Entä jos sielä on vauva sisällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän