ihanaa mies lahti taas juomaan ja ma pelkaan kuollakseni kotona koska tulee :( eilen jo heitti mut seinaan ja paa helvetin kipea :(
eikä ole minne mennä 3,men pikkusen kanssa.
soitan kyllä poliisit jos nyt alkaa ukko riehumaan ellei sitten kerkeä taas heittää mun mun puhelinta paskax!!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän kirjoittaja yhä hengissä?
tuskin. tämmöset ottaa turpaan niin kauan että vihdoin henki menee. viis lapsista.
Ja kerro, että piilotat puhelimen, ettei mies voi heittää sitä seinään.
Kerro se poliisille. Laita äänettömälle.
Mies on selvästi aivonsa juonut, juoppohullu. Ei kukaan muuten niin käyttäydy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämän kirjoittaja yhä hengissä?
tuskin. tämmöset ottaa turpaan niin kauan että vihdoin henki menee. viis lapsista.
Voihan olla, että he ovat tehneet "sovintolapsen", joka on nyt teini-iässä ja lukee av-palstaa.
Oletko thaimaalainen?
Miten kauheaa onkaan, niin thaikut kohtaa täällä väkivaltaa, koska ovat ulkomailta tulleita ja miehen rahan perässä. Mies ottaa mukaan ja naimisiin, mutta todellisuus voi ollakin ihan järkyttävä.
Ei ulkolaisia vaimoja arvosteta, vaan pannaan mielellään, muttei sen enempää jakseta katsella, kun lapset jo isompia, eikä upee vaimomatsku tienaa mitään.
Nyt herätys...ihan tosi.
Miksi ihmeessä naiset kestää tällaista vuodesta vuoteen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä naiset kestää tällaista vuodesta vuoteen?
No sano se. Aloittajakin ehkä jo 15 vuotta kestänyt. Tämän ketju on aloitettu vuonna 2006.
Taas sama idiootti provoilija. Hanki ystäviä.
Taidat olla se sama aloittaja joka oli kauhuissaan kun mies teki pizzaa ja avasi viinipullon?
Provohan tää on.
Ps.ite olin itse puoli vuotta turvakodissa, ex meinas oikeasti tappaa mut.eli muuten en olis hengissä. Täällä turvakoti on mainittu jo moneen kertaan.
Ilmoita poliisille, että pelkäät etukäteen, että et uskalla olla kotona, kun mies palaa!
Pyydä, että tulevat tarkistamaan....joskus yöllä, kun mies arviolta saapuu
Varaudu, ennakoi...
Huoli nousee, vaikka olisikin provo.