Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen rangaistus tulee pyöräilijän vaarallisesti ohittaineille autoilijoille?

Vierailija
28.06.2026 |

Juhannuksen paluuliikenteessä kahdeksan oli kahdeksan vaarallista ohitusta ja sain jokaisen rekkarin kuvattua. Tuleeko noille miten helposti ihan ajokieltoa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ainakaan mitään ajokieltoa 😂 

Vierailija
2/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mitään ihmeempää tapahtunut jälkeenpäin ei tule mitään 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule mitään 

Vierailija
4/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muun liikenteen edessä hidastelukin ole nykyään rangaistavaa?

Vierailija
5/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rangaistus tulee pyöräilijälle joka ajaa jalkakäytävällä? Ja tiedoksi, että aina kun edellisessä risteyksessä ei ole kulkusuuntaan osoittavaa pyörätien merkkiä niin se väylä mitä te ajatte on jalkakäytävä.

Vierailija
6/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös muun liikenteen edessä hidastelukin ole nykyään rangaistavaa?

On jos siitä on oikeasti vaaraa muille muuten ei tapahdu mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kokonaisuudesta, eli siitä oliko tilanne oikeasti vaarallinen vai oliko se sitä vain sinun mielestäsi. Miten kuvasit? Jos kännykällä niin se on todella vaarallista

Vierailija
8/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule mitään 

Miten ajattelet ettei tule rangaistusta kun tilanne on yksiselitteinen ja siitä on ihan kuvia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankaiseminen ei ole tätä päivää. Nykyisin käytetään positiivista vahvistamista ja tuetaan tunnetaitoja.

Vierailija
10/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kokonaisuudesta, eli siitä oliko tilanne oikeasti vaarallinen vai oliko se sitä vain sinun mielestäsi. Miten kuvasit? Jos kännykällä niin se on todella vaarallista

Esim yleisvaaran aiheuttaminen varmaankaan ole koska olet pystynyt sen kuvaamaan, ei ole tarpeeksi vaarallista toimintaa 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijän vaarallinen ohitus autolla? Mitä se pitää sisällään? 

Vierailija
12/12 |
28.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijän vaarallinen ohitus autolla? Mitä se pitää sisällään? 

Autoilijat harvemmin ajavat kevyen liikenteen verkostolla joten eiköhän normaali ohitus ole ihan turvallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi