Millainen rangaistus tulee pyöräilijän vaarallisesti ohittaineille autoilijoille?
Juhannuksen paluuliikenteessä kahdeksan oli kahdeksan vaarallista ohitusta ja sain jokaisen rekkarin kuvattua. Tuleeko noille miten helposti ihan ajokieltoa?
Kommentit (12)
Jos ei mitään ihmeempää tapahtunut jälkeenpäin ei tule mitään
Eikös muun liikenteen edessä hidastelukin ole nykyään rangaistavaa?
Mikä rangaistus tulee pyöräilijälle joka ajaa jalkakäytävällä? Ja tiedoksi, että aina kun edellisessä risteyksessä ei ole kulkusuuntaan osoittavaa pyörätien merkkiä niin se väylä mitä te ajatte on jalkakäytävä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös muun liikenteen edessä hidastelukin ole nykyään rangaistavaa?
On jos siitä on oikeasti vaaraa muille muuten ei tapahdu mitään
Riippuu kokonaisuudesta, eli siitä oliko tilanne oikeasti vaarallinen vai oliko se sitä vain sinun mielestäsi. Miten kuvasit? Jos kännykällä niin se on todella vaarallista
Vierailija kirjoitti:
Ei tule mitään
Miten ajattelet ettei tule rangaistusta kun tilanne on yksiselitteinen ja siitä on ihan kuvia?
Rankaiseminen ei ole tätä päivää. Nykyisin käytetään positiivista vahvistamista ja tuetaan tunnetaitoja.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kokonaisuudesta, eli siitä oliko tilanne oikeasti vaarallinen vai oliko se sitä vain sinun mielestäsi. Miten kuvasit? Jos kännykällä niin se on todella vaarallista
Esim yleisvaaran aiheuttaminen varmaankaan ole koska olet pystynyt sen kuvaamaan, ei ole tarpeeksi vaarallista toimintaa
Pyöräilijän vaarallinen ohitus autolla? Mitä se pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Pyöräilijän vaarallinen ohitus autolla? Mitä se pitää sisällään?
Autoilijat harvemmin ajavat kevyen liikenteen verkostolla joten eiköhän normaali ohitus ole ihan turvallinen.
Ei tule ainakaan mitään ajokieltoa 😂