Jännittää kuinka monta ystävä päivä korttia tulee posti luukusta tänään!!!!
Kommentit (16)
Huomenna tai viimeistään perjantaina tulee korkeintaan yksi koska Posti on kadottanut kaikki muut jonnekkin
Vierailija kirjoitti:
Huomenna tai viimeistään perjantaina tulee korkeintaan yksi koska Posti on kadottanut kaikki muut jonnekkin
Mukavaa!
Yhdyssanat hukassa-pöpi on kurahousujensa kanssa aloittanut päivän jutut.
Posti ei varmaan kulje joka päivä. Ystävänpäivä on muuten turhaakin turhempi jostain jenkeistä tuotu kaupallinen juhla, kuten halloween, boikotoin kaikkea siihen liittyvää.
Minulle tuli eilen viisi korttia. Itse lähetin kuusi, mutta tuolla yhdellä henkilöllä ei ole tapana lähettää kortteja, häneltä tuli tänään aamulla tekstiviestinä toivotukset.
Ehkä ensi kuussa tulee, koska normaali kotimaan kirjepostin kuljetusaika on noin kuukausi.
Toivottavasti postiluukustasi tulee tänään monta ystävänpäiväkorttia. Riippuu viikosta ja paikasta, jaetaanko postia juuri tänä tiistaina.
En lähettänyt yhtään enkä odotakaan saavani yhtään. Ja tiistaisin ei jaeta meilläkään postia. Yleensä muutenkin postia tulee niin vähän, että käyn postilaatikolla hakemassa mainokset vaan kerran viikossa perjantaisin.
Tiistaina ei postia jaeta ja vaikka jaettaisiin niin yhtään korttia ei tule.
Ei yhtään ainakaan täällä, jos joku ei tuo itse. Posti ei vaivaudu tänään jakamaan yhtään mitään.
Huomenna tulee Tokmannin lehti, jonka pitäisi tulla maanantaisin, mutta nykyisin ei tule.
Illalla ysiltä itket täällä ettet saanut ainoatakaan
Postia ei jaeta tiistaisin enkä OMISTA ketään.