Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

PAS viikolla 5?

13.01.2006 |

Hei!

Onko muita joilla on PAS tulossa viikolla 5? Meillä PAS ajoittuu ainakin omien laskelmieni mukaan suurin piirtein tuolle viikolle. Olisi kivaa löytää piiniskavereita!

Meillä tämä on ensimmäinen PAS. Ensimmäisestä hoidosta (luov. munasoluilla) saimme pojan, mutta ei alkioita pakkaseen. Nyt olemme sitten aloittaneet koko rumban alusta, ja tuoresiirto johti negatestiin, jonka tein viime viikolla. Pääsimme kuitenkin heti yrittämään uudestaan (viisi alkiota pakkasessa), joten kun vuoto alkoi keskiviikkona, aloitin lääkityksen uudestaan. 24. päivä pitäisi olla UÄ, ja sen jälkeen päätämme siirtopäivän (jos on siirrettävää...)

Terv. Hathor

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin muuten normaalit menkkatuntemukset, mutta oon tässä itkeskellyt näitä hoitoja aika runsaasti. Voikohan raskaaksi ees tulla ilman mitään erikoisia tuntemuksia? Mä ainakin oon aina olettanut, että rinnat paljastaisivat raskauden tai sitten se on sellainen olo, että sen vain tietää, että nyt tärppäs...

Ajattelin testata Early detectionin raskaustestillä vähän aikaisemmin, jotta voisin lopettaa tän lääkkeiden käytön ja saisin kenties menkat ennen hiihtolomaa. Lääkärille testeihin en ees aatellu mennä tällä kertaa...

Vierailija
62/71 |
13.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinäpä ne tärkeimmät=( Viimeisenä aloitin piinailun ja ensimmäisenä lopetin. Ei tätä oikein edes usko.........

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tikutin negaa ja lopetin lääkkeet.... Sen pituinen tämä tarina tällä kertaa.

Vierailija
64/71 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, olen pahoillani Waimo ja Plumeria! Ikävää että näin kävi.

Plumeria: Voiko sillä testillä tosiaankin testata noin aikaisin? En tiennyt että sellaisia testejä on. Voiko niitä ostaa kaupasta/apteekista vai mistä?

Waimo: onko sinulla aiemminkin alkanut vuoto noin aikaisin?

Itse kävin veritestissä tänään, saan tuloksen vasta huomenna. Nyt on minullakin alkanut selvät menkkatuntemukset, mutta vuoto ei ole vielä koskaan alkanut ennen lääkkeiden lopettamista, joten tuskin ne nytkään.

Toivottavasti joku meistä saa edes sen plussan aikaiseksi!

Hathor

Vierailija
65/71 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plumeria: lohtuhalaukset ((((((((((((O))))))))))))

Mitenkäs Amalia, joko sait tulokset?

Hathorille peukutukset! bdbd huomista varten

Miisu, mitäs sinne kuuluu?

Just tuossa lueskelin vanhoja viestejä että tuoresiirrossa vuoto alkoi tuhrulla pp 12 joten passissa pp 10 mahtaa olla aika lailla sama asia?

Tänään vuotoa ei ole tullut lainkaan joten en nyt tiedä missä tässä mennään. Olo on täysin " ei raskaana" . Ehkäpä täytyy tehdä niin että kun lääkkeitä on to aamuun saakka että testaan silloin ja jos negaa niin en hae uusia enää apteekista.

Vierailija
66/71 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... huonot onnistumisprosentit tämän vuoden PAS-hoidoissa kun olen lukenut eri pinoja! Olen pahoillani kaikkien teidän puolesta jota olette saaneet negan, taidan minäkin liittyä teidän joukkoon. Tarkoittaako tämä sitä että ensi kerralla me kaikki plussaamme?

Täällä menossa kp 34 ja pp 15. Tein " pissitestin" ja se näytti negaa joten täytyyhän siihen luottaa. Verikokeista saan vastauksen vasta huomenna, ainakin toivon niin (piti saada jo tänään, grrr). Menkkajomotukset hävinneet joten nyt mietin että miten sekaisin kroppani onkaan kaiken hormonimömmön jälkeen, tarkoittaako tämä että minä tarvitsen jotain lääkitystä niin että menkat alkaa. Voi helvetti tätä soppaa! Tämä tarkoittaa siis sitä että seuraava hoito viivästyy.

Voisiko luget olla syypäänä siihen että menkat on hukassa?

Vierailija
67/71 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waimo: Vielä on siis toivoa, jos vuoto on loppunut etkä ole vielä testiä tehnytkään! Pidän peukut vielä että vuoto olisi ollut väärä hälytys!

Amalia: Pahoittelut negasta sinullekin! Minulla on aina vuoto alkanut vasta parin päivän päästä siitä kun olen lopettanut luget. Niiden kuuluukin pitää vuodon poissa, ainakin jos annostus on riittävän korkea. Toivottavasti seuraava hoito ei viivästy. Oletteko menossa heti uuteen yritykseen?

Minä saan tuloksen noin viiden tunnin kuluttua. Vaikka olen ottanut tämän piinan aika rennosti, olen kyllä tehnyt loppukirin, ja viimeisen päivän aikana kehitellyt itselleni oireita, ja ruvennut miettimään että mitä jos se olisi kuitenkin plussa...? Turha toivo, täytyy vaan yrittää muistaa millaisista lähtökohdista tämä hoito lähti. Yksi valonpilkku tässä on se, että pääsen ilmaiselle etelänmatkalle syksyllä, jos en ole raskaana! :) (Isän synttärimatka).

Terv. Hathor, piinan loppumetreillä!

Vierailija
68/71 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...väärässä olin :(

Hoitaja ihmetteli vatsakipujani, ei osannu sanoa voiko Luget tehdä sen...

Vierailija
69/71 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisu: olen pahoillani negasta.

Täälläkin tuli nega. hCG-arvo oli 4 (pp14). Eli pääsen sille matkalle, ja äitini olikin varannut sen jo tänään, sopivasti... No, ei voi mitään, tällaista sen on.

Aika heikosti meni meidän pinolle, onko enää kukaan jäljellä joka voisi plussata?

Hathor

Vierailija
70/71 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään sai hCG-arvon ja se oli 1,5. Menkat ei vieläkään ole alkaneet ja luget lopetin jo maanantaina. Klinikalta sanoivat että jos menkat ei ala pariin päivään niin saan taas jotain hormoneja jotka käynnistää niitä, hormoneja sinne ja tänne...

Eli nyt täytyy vain odotella että pääsisi taas uuteen PAS-siirtoon mikä näillä näkymin on ensi kierrossa. Pakkasessa olisi vielä 4 huurunenää ja nyt toivon että lekuri suostuisi siirtämään 2 alkiota kerralla.Aloitin eilen foolihappojen popsimisen jos vaikka niistä olisi apua seuraavalla kerralla.

Harmi että meidän pinoon ei saatu yhtään plussaa! Kiitän teitä piinis-seurasta ja ehkä me vielä " joudutaan" samaan piinoon.

Terv. Amalia

Vierailija
71/71 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vitsin vitsit, eipä tosiaan hyvin menny tämäkään pino!

Mä en oo vielä testannut, vuotoa oli tosiaan ma muutama tunti kovien kipujen kanssa ja kaikki muut menkkaoireet, hikoilutti ja jalkoja särki, sit sen jälkeen ei mitään vuotoa. Menkkakipuja tosin on edelleen vähän väliä ja tuntuu että just lorahtaa. Mitään oireita ei oo. Että onko tämä nyt sitten kp3 vai pp12???

Noh, testaan pe aamuna, sittenpähän tuo selviää.