Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt rintojen kohotusleikkauksessa??

Vierailija
12.01.2006 |

Minulla kun on ihan tarpeeksi isot nuo rinnat jo ennestään mutta alkavat nyt kahden imetyksen jälkeen riippua, en usko tarvitsevani silikooneja sillä ne näyttäisivät luonnottoman isoilta.

Eli onko kellään kokemuksia kohotusleikkauksesta??

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki siis ovat ottaneet suoraan lisuketta rintoihin..???

Vierailija
2/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla hyvä kokemus, ehdottomasti kannatti. On kyllä yllättävän iso operaatio, omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa lisää!!!

Vierailija
4/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositteliko lääkäri kohotusta silikoonien tilalle?

Mistä kohtaa leikkaavat?

Vierailija
5/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Miten jotkut voivatkaan olla noin pihalla...)

Vierailija
6/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutenkin isot ovat lapsien jälkeen roikot. Ei ole kivaa kun nänni roikkuu suoraa lattiaa kohti. Lisäksi toinen rintani on huomattavasti toista isompi, joten saisi senkin esteettisen haitan hoidettua samalla. ainoastaan pitkä toipumisaika mietityttää kun ei saisi paljoa nostella ja nuorin lapsi on vasta alle 3 vuotias......

Vierailija
7/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpähän meille muille jotain päiviteltävää ;)

Vierailija
8/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän että vertaus oli heikko/huono.

Mutta jos minulta nyt poistettaisi toinen rinta ja tilalle laitettaisi silikoonia, pitäisikö se terve rinta jättää eripariksi ja roikkumaan??

Et tiedä lainkaan miksi tarvitsisin loppujen lopuksi leikkausta tai miksi kyselin siitä täältä joten et mielestäni ole oikeutettu arvostelemaan asiaa

17

Vierailija
9/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Et tiedä lainkaan miksi tarvitsisin loppujen lopuksi leikkausta tai miksi kyselin siitä täältä joten et mielestäni ole oikeutettu arvostelemaan asiaa

17

Syövän jälkeinen leikkaus on aivan eri asia kuin huvikseen tehtävä. Ja tämä on avoin keskustelupalsta - jos itse olisin tekemässä jotain yhtä tyhmää, olisin kiitollinen mikäli joku puhuisi järkeä. Ehkä se sinusta on sitten arvostelua, ihan sama. Todistit kyllä jo kapasiteettisi ajatella järkevästi, että antaa olla, taidat olla menetetty tapaus.

Vierailija
10/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on huono ihminen koska

-haluaa rintojenkohotusleikkauksen

-sallisi (aikuiselle/itsenäiselle) tyttärelleen kauneusleikkauksen

-käytti huonoa vertauskuvaa??

Vierailija
11/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tissit on pidemmällä kuin nenä.

Musta tuo ei ole mitenkään muutenkaan sen kummallisempaa kuin laihdutus tai anaaliseksiin suostuminen miehen vuoksi

Vierailija
12/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kenenkäs nenää tässä pitäisi sitten ajatella, lapsieniko??

En saisi mennä leikkaukseen, etten näyttäisi huonoa esimerkkiä tyttärelleni, niinkö??

ap

Vierailija
13/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. " Morkkaaja" :)

Mutta kuten sanottu, antaa olla. Kaikki eivät tosiaan tajua.

Vierailija
14/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn rintojen kohotus ei sinänsä ole mitenkään huono ajatus, mutta se, mitä esimerkkiä antaa lapsilleen. Tukeeko ja kannustaako luonnollisuuteen ja siihen, ettei itsetunto tarvi olla niin pienestä kiinni... Ymmärrän tämän esimerkkiajattelun, mistä joku (en muista numeroa) mainitsi. En minä toivoisi tyttärieni menevän leikkauksiin vain kosmeettisen mahd. ei niin ison haitan takia. Vaan toivoisin itsetunnon riittävän olipa ulkonäkö mikä hyvänsä. Ja mikä sen arvokkaampaa kuin saada ja imettää lapsia, vaikka itse siinä jostain luopuukin!

Tottakai jos näky on oikeasti kovin epämiellyttävä tai aiheuttaa fyys. haittaa, niin asia on eri.

Ap:n ajattelusta kertoo kommentti " kerään katseita kadulla yhä" ... Eikös se pitäisi riittää, kun oman miehen katseet ovat hyväksyvät ja ihailevat makuukamarin puolella... Vai onko tarkoitus esitellä tisuja yleisestikin?

Kaikesta ei tarvitse loukkaantua.

Vierailija
15/32 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et varmaankaan harrasta enää lainkaan seksiä jotteivat lapsesi saisi huonoa esimerkkiä ja aloittaisi seksielämää kuin vasta avioliitoon mentyään.

Et juo jotteivät lapsesi oppisi huonoille tavoille.

Et käytä myöskää korvakoruja jotteivät lapsesi teini-iässä hankkisi lävistyksiä kehoonsa.

Et anna lastesi tehdä omia valintojaan missään vaiheessa elämäänsä vaan vielä vanhain kodissa neuvot ja päätät heidän tekemisistään.

Etkä koskaan tule luottamaan lastesi omaan arvostelu kykyyn vaan epäilet että kaikki virheet joita he mahdollisesti tulevat tekemään johtuvat jotenkin sinusta.

Vierailija
16/32 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnän olevani itseäni kohtaan ulkonäkökeskeinen. Se ei ole mielestäni ylpeilyn aihe, enkä toivoisi niin olevan. Toivon samoin kuin sinä että lapsilleni riittää luonnollinen kauneus ja että he ymmärtävät ettei itsensä leikkely paranna ongelmia jotka johtuvat itsetunnosta jollei paraneminen tapaudu pääasiassa pään sisällä.

ap

Vierailija
17/32 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihan hyvä punnita asioita useammalta kantilta. Siis vaikuttaa mahd. esimerkki ja kuinka paljon. Ja kuinka tärkeä asia oikeasti on. Jos on tärkeä, tottakai leikkaukseen. Mutta ei asioiden tarkastelusta muistakin näkökulmista pidä aikuisen ihmisen hernettä nenäänsä noin vetää. Minä en aio aikuisia lapsiani määräillä, toivon että ennemmin voivat punnita esimerkkini valossa, missä olen toiminut viisaasti ja missä tyhmästi ja harkita sitten itse. Ja tottakai on hienoa, jos aikuistuvien lasten kanssa pystyy säilyttämään avoimet keskusteluvälit. Ei se tarkoita sitä, että heitä määräilee tms., päin vastoin.

Vierailija
18/32 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, meni jo sekaisin puheenvuorot. Olen siis 31 ja 33 kommentit kirjoittanut. Luulin jo, et 32 oli sinulta( ja ehkä joku muukin terävä kommentti aiemmin)... Onneksi ei. Tunnut ajattelevan kuitenkin varsin analyyttisesti ja järkevästi. Toivottavasti en loukannut sinua. Sanoin ehkä vähän piikikkäästi osan ajatuksistani.

32:lle... Koitapa olla johdonmukaisempi. Ei seksin harrastaminen avioliitossa ole huonoa esimerkkiä lapsille, kunhan sitä ei tee heidän nähtensä... Eipä tietty rintaleikkauksestakaan heille tarvitse puhua mitään, jos sen paremmaksi näkee. Avioparin asiahan sekin enemmän on, ei niinkään lasten.

Asiat kannattaa kuitenkin aina punnita tarkkaan. Olen itsekin miettinyt suht vakavissani silikonivaihtoehtoa, mutta kun olen tutustunut riskeihin ja tajunnut, kuinka lopullinen ratkaisu on (ei kolmekymppinen yhdellä leikkauksella elämänsä aikana selviä, kun arvioitu kestoaika on about 10v), niin olen päättänyt ainakin toistaiseksi pitää itsetuntoni yllä henkisesti enkä niinkään vain fyysisen minäni perusteella. Ja nyt kun yllättäen olenkin taas raskaana ja ne pienet riippurinnat on kauniin täyteläiset ja pian ehkä taas arvokkaassa tehtävässä, olen onnellinen, etten vielä ole imetyskykyäni laittanut riskeille alttiiksi.

Vierailija
19/32 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi uskoa, miten ilkeitä ihmisiä täällä av:lla on!

Vierailija
20/32 |
13.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen sijaan, että mietit rintojen kohotusta niin eikö sinun tulisi keskittyä siihen, miten saat itsetuntoasi paremmaksi? Siinä nimittäin se perimmäinen ongelma. Ei leikkaus ratkaise itsetunto-ongelmaasi, se vain siirtyy jonnekin muualle (kehoasi).

Terveellä ja vahvalla itsetunnolla varustettu ihminen hyväksyy, että elämä, ikä ym. tuovat mukanaan muutoksia. Ja on sinut vartalonsa kanssa, kaikissa elämänvaiheissa.

terveisin riippurintainen, itseensä tyytyväinen ja itsestään ylpeä aikuinen nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme