Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahjoihin tyytyväinen tytär 3v!

Vierailija
25.12.2005 |

Tytär sai lahjaksi:

Nipsu-lusikan, collagesetin, sydänpuseron, tyynyliinan, pyyhkeen, Adalmiinan Helmi kirjan, luistimet, peltisen hiirifiguurin Marimekon essun, kultaisen pienen korun ja Nalle Puh-mukin.

Mielestäni liikaakin lahjoja. Hän itse oli oikein tyytyväinen!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän voisi kertoa omista tyytyväisistä lapsista. Myöskään kukaan ei kehu, että olipa mukava kirjoitus. Vert. marinaketjut ja niitä kommentoineet.

Koska huomiotahan täällä haetaan? Mukavaa, kun omaa kirjoitusta luetaan ja kommentoidaan.

ap.

Vierailija
2/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna riensi heti herättyään katsomaan, että kaikki uudet lelut ovat tallessa, kokeili jokaista ja halasi uutta keinuhevosta :)))

Kyllä olemme saaneet tänään nauttia pojan musisoinnista sitten -sai mm. rummut, kosketinsoittimen ja kitaran (siis " lastenversiot" , toki) =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan käsittämätöntä!

Vierailija
4/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitoksista ja kommenteista. Eiks se oon kollase? Sori.

Seiskalle, tytär on 3v. Hän on siitä erikoinen lapsi, että ei tarvitse enempää leluja kuin hänellä jo on. Muutenkin olen rajoittanut lelujen määrää :). Tämän tietävät myös sukulaiset ja ystävät.

Lapsi on sanonut sekä minulle että Ukille, että hän ei tarvitse leluja. Hänellä on kuulema jo kaikki tarvittava. Mikä on kyllä totta. Sopivasti laadukkaita leluja.

Vierailija
5/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on innolla leikkinyt uusilla leluilla ja kysellyt, keneltä on ne saanut (meillä kerrotaan avoimesti keneltä mikäkin lahja on). Leluja tuli kyllä tosi paljon, mutta onpahan ainakin lapselle mieluista. Me vanhemmat olemme iloisia myös käytännöllisistä lahjoista, joita poika sai, vaatteista siis.

Adalmiinan helmi on muuten ihana satu. :)

Vierailija
6/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voille ostetaan vaatteita tai muuta käyttökelpoista, sillä he eivät muutenkaan ymmärrä lahjoista juuri mitään. 3-vuotias kuitenkin jo tajuaa saavansa lahjoja ja myös niiden sisällöt. Äläkä ap käsitä väärin, minusta on oikein ja hienoa opettaa lapsi siihen, ettei kaikki paketit sisällä leluja, vaan myös käytännöllisempää tavaraa ja myöskin se on hienoa, ettei lasta hukuteta lahjoihin juhlapäivinä. Kuitenkin vähän omituista, että tyttösi sai noin monta pakettia, mutta ei oikeastaan yhtään lelua. Koska hän sitten saa leluja? (Kai hänellä leluja kuitenkin on?) -Eikö ole vähän hassua, jos hän saa leluja " muuten vaan" , mutta ei juuri juhlapäivänä? Entä oliko hän saanut itse jo toivoa jotain pukilta?

Meillä poika 5-v. Sai 10 joululahjaa. Niiden joukossa oli mm. aamutossut ja kylpytakki. Lisäksi oli pari kirjaa ja koko perheen peli (=lähinnä äidin pojalle toivomia lahjoja), mutta oli myös rekka-auto, lasten tietokone, pieni lentokone, robotti ja pieni legosetti, jotka lapsi oli itse toivonut. Juuri sopiva suhde " hyötylahjoja" ja " hupilahjoja" . Poika iloitsi kaikista lahjoista; myös kylpytakista ja aamutossuista. Mutta olihan se hymy vielä asteen verran leveämpi lelulahjoja avatessa...

Vierailija
7/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä niin, että niitä tippuu pitkin vuotta kauppareissuilla.

Vierailija
8/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

12. Kirjoitin jo tuossa kohdassa 9. Syntymäpäivänään hän sai lahjaksi leluja. En todella yhtään haluaisi niitä pehmoleluvuoria tänne meille. ....Tuossa ennen joulua hän sai kaksi pehmolelua lahjaksi kaukaisilta sukulaisilta. Hän ei todellakaan halunnut nyt leluja?! Ja selitys oli: " Mulla on tarpeeksi!"

En kyllä tänä jouluna toivonut tai kieltänyt ystäviä tai sukulaisia ostamaan tai olemaan ostanmatta leluja. Nyt vain kävi näin.

Hän saa tosin lahjoja muulloikin kuin merkkipäivinä. Tänään annoin yhden säästämäni paketin, jossa oli lasten peli. Sitä oli mukava pelata aamulla.

Mielenkiintoista, että toisita kirjoittajista tämä lelu asia on niin tärkeä.

Vierailija
9/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä leluja tipu kauppareissuilta......En nyt muista olenko kertaakaan ostanut hänelle mitään kaupasta niin, että hän olisi ollut mukana. Ei jostakin syystä vingu kapassa tavaroita. Tai sanon, että ne tavarat eivät ole meidän. Tai että emme tarvitse niitä. Tosin karamelliä olen ostanut.....

Ostan lelut melko harkitusti. Täydennän edellisiä sarjoja tai ostan laadukkaampaa ja kalliimpaa pienistä liikkeistä.

Nyt muista laittaa ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme