Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt rintojen kohotusleikkauksessa??

Vierailija
12.01.2006 |

Minulla kun on ihan tarpeeksi isot nuo rinnat jo ennestään mutta alkavat nyt kahden imetyksen jälkeen riippua, en usko tarvitsevani silikooneja sillä ne näyttäisivät luonnottoman isoilta.

Eli onko kellään kokemuksia kohotusleikkauksesta??

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes kaikki ole luomuja vielä täällä Suomessa. Suurimmalla osalla roikkuu enemmän tai vähemmän. Vai meinaatko, että kaikki ottavat jotain turhia terveydellisiä riskejä pelkkien ulkonäköseikkojen vuoksi ja heti kun joku kohta kropasta hieman löpsähtää.

Kaikkien itsetuntoon ei rintojen muoto vaikuta ja kaikilla ei ole rahaa, vaikka jotain leikkaushaluja tai tarvetta olisi...

Vierailija:

Kaikki siis ovat ottaneet suoraan lisuketta rintoihin..???

Vierailija
22/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin kanssa mietittiin tarkkaan parasta vaihtoehtoa ja koska en halunnut yhtään lisää kokoa (d-kuppi jo ennestään), ei silikonia laitettu. Rinnat nostettiin, nännien paikka jouduttiin vaihtamaan. Arvet on rinnan alla ja nännin ympäri, on tosi hyvin parantuneet lähes huomaamattomiksi.

Ja miksi halusin leikkauksen? Rinnat roikkuivat suuren painon vuoksi jo nuorena ja kahden lapsen jälkeen näky oli surkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä on niin, että suurin osa on tyytyväinen rintoihinsa. Vaikka ne eivät enää ole teinityttömäisen terhakat, niin kovasti terhakat kuitenkin usean imetyksen jälkeen ;) Mitäpä hyvää kohentelemaan...

Vierailija
26/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yhteiskunta tulisi sallivammaksi sen suhteen, että naisten ei tarvitse turvautua sentään KIRURGISIIN operaatioihin ulkonäön vuoksi? Jos jälkimmäinen vaihtoehto on sinusta parempi, vaikuta asiaan itse omilla valinnoillasi. Älä näytä huonoa esimerkkiä tyttärellesi (saati meidän muidenkaan lapsillemme). Viestihän tuossa välitetään myös poikalapsille - tytöiltä saa jatkossakin vaatia älyttömyyksiä.

Vierailija
27/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin kaikkia joille on tehty leikkauksia rintojen alueelle

t:2

Vierailija
28/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole tulevaisuudessa tyttäreni päätös jos haluaa mennä leikkaukseen. Asia ei kuulu hänen ollessa aikuinen minulle enää millään muotoa,ihmisen kuuluu saada päättäää omasta kehostaan.

Jos haluan leikellä itseäni itseni takia se on minun ja vain minun asiani. Ei luulisi sinua surettavan...

ap

Vierailija
29/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa, että seuraavalla sukupolvella on enemmän älliä.

Vierailija
30/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerään yhä katseita osakseni kadulla, ja näen kauniin naisen katsoessani peilistä, mutta ihmisellä on silti halu parannella itseään. Tuskin kukaan muuten itseään meikkaisi tai värjäisi hiuksiaan..

ap

Vierailija
31/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kun menet leikkaukseesi.

Harmi, ettei älynkohotusleikkauksia ole mahdollista tehdä... Niille tuntuisi olevan todellista käyttöä.

Vierailija
32/32 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis sitä mieltä että jos tyttäreni haluaa AIKUISENA mennä kauneusleikkaukseen minun tulee estää asia?? Tietenkään en olisi iloinen siitä, enkä kannustaisi siihen, mutta en näe syytä estääkkään sitä jos hän olisi vakaasti harkinnut asiaa kaikilta osin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi