Kuinka usein äitisi soittaa
Kuinka usein äitisi soittaa sinulle?
Mun äiti soitti ennen kerran viikossa, mutta nyt hän on alannut soittamaan melkein joka päivä. Ikää hänellä 76v.
Rasittavaa, en jaksaisi aina vastata.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Kuollut 25 vuotta sitten.
Unohdit vastata otsikon kysymykseen.
Ei soittele, katkaisin välit muutama vuos isitten.
Ei ole ollut ikävä, haukumista ja törkykäytöstä.
En edes muista, milloin olisi soittanut. Yleensä ennemmin viestitellään Whatsapissa ja siitäkin on jo jonkin aikaa kun on viimeisin viesti vaihdettu. Yleisimmin viestitellään ryhmässä, mihin kuuluu minä, siskoni, äiti ja äidin mies.
Meillä on äiti joka hoitaa lapsenlapsia eikä ehdi puhella. On jo lapsenlapsen lapsia ja kiireinen.
Laitan viestin wh jos asiaa. He soittavat minulle päin jos jaksavat ja tahtovat. En ikinä soita.
Nuorempana soitti parin viikon välein. Eläkkeelle jäätyään viikonnvälein. Vasta viimeisen elinvuoden aikana puhuimme useasti viikossa. Ja viimeseisen kuukauden aikana kahdesti päivässä.
Ei koakaan, kuoli viisi vuotta sitten.
Ei äiti soittele enää, on pilvenreunalla.
Mun äiti ei soita käytännössä just koskaan. Vain jos hänellä on asiaa, ja sitä on äärimmäisen harvoin. Minä sen sijaan soitan äidille silloin tällöin.
Nykyisin on hyvät välit, aiemmin ne olivat jopa kaameat.
Äitini on 84, minä 53.
Kun äiti oli elossa soitteli kerran päivässä, kun tuli dementia soitin hänelle kerran päivässä. Nyt jo edesmennyt. Hyvä kun soiteltiin.
Kunpa kaikki älyäisivät olevansa haitta ja rasite lapsilleen. Se yhteiskunnan tarjoama pilleri eläkeläiskahveilla, vauvapalstakin kävisi tarpeettomaksi. Eläkeläis-ja äitikeskusteluja ei enää tarvittaisi.
Tämä äiti välttelee soittamista, kun jälkikasvu on niin stressaatunut töistänsä?
Vierailija kirjoitti:
Kunpa kaikki älyäisivät olevansa haitta ja rasite lapsilleen. Se yhteiskunnan tarjoama pilleri eläkeläiskahveilla, vauvapalstakin kävisi tarpeettomaksi. Eläkeläis-ja äitikeskusteluja ei enää tarvittaisi.
Itse olet haitta läheisillesi, naapureille, palstalle ja provosi pitää sisällään infon äkykkyysosamäärästäsi.
Lähes päivittäin soitellaan puolin ja toisin. Arkisia asioita ja kuulumisia.
Ei soita enää. Sairastuin parantumattomaan syöpään enkä jaksa lohduttaa häntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet haitta läheisillesi, naapureille, palstalle ja provosi pitää sisällään infon äkykkyysosamäärästäsi.
Oot varmaan jonkun vanha äiti kun haukkumista ja törkykäytöstä. Siitä äidit tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Ja kunpa sinä älyäisit ettei sinua tarvitse kukaan.
Onneksi molemmat vanhemmat mullan alla, ei soittele. Oikein, oiken hyvä näin! : )
M59