Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki naiset on pohjimmiltaan pissejä..paitsi

Vierailija
11.01.2006 |

ne joilla on niin huono itsetunto etteivät edes itseään silmiin kehtaa katsoa. Hahaa...nyt varmaan tulee kritiikkiä tästä aiheesta..

t.nainen joka on hulluna naisiin ja joka on avoliitossa miehen kanssa

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


..

t.nainen joka on hulluna naisiin ja joka on avoliitossa miehen kanssa

[/quote]




Vierailija
2/6 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sanan!



T. osa-aika-avovaimo, joka on täysin avoimesti bi - ja onnellinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yritän flirttailla kaikille mua kiinnostaville naisille eikä ne typerät koskaan tajua mikä on pelin nimi...;)

t.ap

Vierailija
4/6 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIIN totta, ap. Valitettavaa. Tai sitten ne ei vaan halua, että flirttailen niille :S

Vierailija
5/6 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen menny itsekkin aika hämmennyksiin naisen huomiosta.jälkikäteen oon paukuttanu seinään päätäni et miks mä en..

Vierailija
6/6 |
12.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli, kuka tykkää naisista ,kuka ei..mistä sen huomaa,miten ne käyttäytyy..plaa plaa...oon niin monesti jo pistäny itseni täysillä likoon ja tehny alotteen naiselle joka on mielestäni antanu flirttiä takasi ja ehkä kerran on vaan " onnistanu" ..muina kertoina olen päiväksi tai kahdeksi menettänyt puolet itsetunnostani ja kerännyt rohkeuteni ja.....harva uskaltaa tehdä mieltymyksilleen mitään :)

Mutta mitään ei koskaan saa jos ei uskalla jotain asialle tehdä .

t.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan