Kaikki naiset on pohjimmiltaan pissejä..paitsi
ne joilla on niin huono itsetunto etteivät edes itseään silmiin kehtaa katsoa. Hahaa...nyt varmaan tulee kritiikkiä tästä aiheesta..
t.nainen joka on hulluna naisiin ja joka on avoliitossa miehen kanssa
Kommentit (6)
joka sanan!
T. osa-aika-avovaimo, joka on täysin avoimesti bi - ja onnellinen!
ja yritän flirttailla kaikille mua kiinnostaville naisille eikä ne typerät koskaan tajua mikä on pelin nimi...;)
t.ap
NIIN totta, ap. Valitettavaa. Tai sitten ne ei vaan halua, että flirttailen niille :S
olen menny itsekkin aika hämmennyksiin naisen huomiosta.jälkikäteen oon paukuttanu seinään päätäni et miks mä en..
eli, kuka tykkää naisista ,kuka ei..mistä sen huomaa,miten ne käyttäytyy..plaa plaa...oon niin monesti jo pistäny itseni täysillä likoon ja tehny alotteen naiselle joka on mielestäni antanu flirttiä takasi ja ehkä kerran on vaan " onnistanu" ..muina kertoina olen päiväksi tai kahdeksi menettänyt puolet itsetunnostani ja kerännyt rohkeuteni ja.....harva uskaltaa tehdä mieltymyksilleen mitään :)
Mutta mitään ei koskaan saa jos ei uskalla jotain asialle tehdä .
t.ap
..
t.nainen joka on hulluna naisiin ja joka on avoliitossa miehen kanssa
[/quote]