Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minne minun pitäisi ottaa yhteyttä

Vierailija
23.12.2005 |

Aloin tarkastelemaan käsivarressani olevaa luomea, ja se on viimeisen puolenvuoden aikana kasvanut ja muuttanut väriään. Elikkä jonnekin sitä pitäisi varmaan lähteä näyttämään, mutta minne? Osaako tavallinen terveyskeskuksen omalääkäri sanoa juuta taikka jaata asiaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulun jälkeen siis suuntaan tk:lle. Toivottavasti ei ole mitään ihmeellistä...

Vierailija
2/2 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tk-lääkärit poistaa luomia itsekin, ei siinä ihotautilääkäriä tarvita. Ja ne luomet tutkitaan aina pahanlaatuisuuden varalta, vaikka eivät pahalta näytäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi