söin aamupalaksi lklo 8 00 lohta ja uusia pottuja ja fetasalaattia, kaikki melkein ruoka apust!
tällä kertaa jouduin ostamaan juuston kyllä fetasalaattiin, mutta lohi, potut kurkut ja chilikastikekin tuli ruoka apusta! kiitos siitä! herkkujen paratiisi se nykyään! pakkanen täynnä lihaa ja lohia!
tv A
Kommentit (15)
ruoka apu on ihmisen parasd ystävä, perjantaina sain ison lohen ja kananfileitä 2 pakettia ja salaattia ja maitoa sai ottaa niin paljon kuin halusi, ja vieläpä hunajapurkin sain ja rypsiöljyä!
Vierailija kirjoitti:
Palsta vammanen aloitti taas.
"paltavammanen" on yhdyssana ja oikeastaan "palstavammainen", Oletko vammainen?
Säälittäviä haaveita ap:ltä suljetulta osastolta. Toivottavasti hoitaja pyyhkii vellit suupielistä.
Mä söin Halpahallin paistopisteen ilta-alesta ostettuja kinkkupasteijoita 😃
Ei kukka kirjottaa osuu ja apusta silti hyvä olo
Huvipuistohullu kirjoitti:
Mä söin Halpahallin paistopisteen ilta-alesta ostettuja kinkkupasteijoita 😃
kinkku ja kalkkuleikkeitä sai ruokajonosta myös ihan hirveen määrän, ne pakkojaettiin kun ei mahtunut enää pakastimiin, jokaiselle pakotettiin jopa kierroksen aikana 1 paketti leikkeleitä ja 1 purkki maitoa
Vierailija kirjoitti:
maidonkin ja ruisleivät sain ruoka-apusta, mutta voin kyllä ostin pottuejn päälle itse ja kalamata-oliivit
Se on ruoka-avusta ei apusta 😳
Taitaa se pointti olla juurikin se "apusta"
Hyvä onni käynyt, jos totta on. Nythän ruoka-apua jakavat instanssit valittaa, että heille lahjoitetaan entistä vähemmän ruokaa, koska esim. kaupat myyvät itse punalaputetut tuotteet. Samanaikaisesti ruoka-avun tarve on koko ajan kasvanut. Usein on hyvin vähän jaettavaa.
Et saanut paria vuokallista munia?
kananmunia ei saa ruoka-apusta koskaan, jos joku niin väittää on keksinyt koko tarinan
maidonkin ja ruisleivät sain ruoka-apusta, mutta voin kyllä ostin pottuejn päälle itse ja kalamata-oliivit