Mieheni tuijottaa heiluvia tissejäni
Sängyssä tykkää olla enemmän päällä kuin takana, kun pitää pyöritellä koko ajan tissejä.
Mikä niissä pomppivissa, heiluvissa tisseissä niin kiehtookin?
Kommentit (14)
Jos naiset voisivat olla yhden päivän miehiä he eivät kyselisi turhia.
Ne heiluu ja pomppii! Takaapäin kiva kun tissit välillä moikkaa sieltä sivusta 🤗
Hän on nähnyt jo vuosia samat tissit ja silti ne jaksaa kiinnostaa. Miehet ovat huvittavia. ap
Se poikamainen ilo siinä huvittaa.
Olin kerran kuntosalilla ja hypin hyppynarulla niin yksi random mies tuijotti tissejä myös, se oli niin ilmeistä että huomasin.
Mitäpä jos kysyisit ihan siltä mieheltäsi. Vai eikö ole keskusteluyhteys kunnossa?
Vierailija kirjoitti:
Hän on nähnyt jo vuosia samat tissit ja silti ne jaksaa kiinnostaa. Miehet ovat huvittavia. ap
Olisiko parempi että hän kiinnostuisi jonkun 18-typyn tisseistä ja alkaisi niiden perään tuijottaa ja läähättää jos oman vaimon tissit ei saisi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nähnyt jo vuosia samat tissit ja silti ne jaksaa kiinnostaa. Miehet ovat huvittavia. ap
Enemmän se kattelee nuorien naisten kiinteitä rintoja.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nähnyt jo vuosia samat tissit ja silti ne jaksaa kiinnostaa. Miehet ovat huvittavia. ap
Olen jo yli 40 vuotta nähnyt ne yhdet ja samat ja vieläkin kiinnostaa. Iän myötä vielä kasvaneetkin sopivasti
Vierailija kirjoitti:
Hän on nähnyt jo vuosia samat tissit ja silti ne jaksaa kiinnostaa. Miehet ovat huvittavia. ap
Miehesi on siis huvittava kun edelleen pitää sinusta? Jos vaimoni sanoisi mulle noin niin näyttäisin ovea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on nähnyt jo vuosia samat tissit ja silti ne jaksaa kiinnostaa. Miehet ovat huvittavia. ap
Miehesi on siis huvittava kun edelleen pitää sinusta? Jos vaimoni sanoisi mulle noin niin näyttäisin ovea.
Jätä se sika ja kehota katselemaan nuorempien naisten rintoja.
Joka kerta kun vaimolta lähtee paita niin aina olen paikalla😂 parasta on imeskellä nännejä kun nainen on päällä.
Kun on kyse tunteesta, vaistosta ja vietistä, tyhmää kysellä rationaalisia. Vastaus on aina täysin oikea: tuntuu hyvältä 😀. Makuasioissakin turha kysellä tyhmiä, joku vaan tykkää jostain piste.