Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että, olen huolissani koska,

Vierailija
05.01.2006 |

En pystynyt imettämään lapsiani ja olen alkanut antaa heille liian aikaisin kiinteitä ruokia.Mutta viljatuotteita en ole antanut ennen 5 ikäkuukautta : /

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en imettänyt ollenkaan, kun en voinut ja kiinteisiin alettiin siirtymään 2kk ikäisenä.Neuvolan ohje.Maitoa kun meni siihen tahtiin ja ne määrät oli isoja, että viis eu-direktiiveistä

Vierailija
2/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä on niin tuota imetystä kehuttu että lapsi pysyy terveenä ja tämä diabetestutkimus...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meiiläkin aloitattu soseet liian aikasin (3 kuisina) ja ihan kunnollisia poikia on kasvanu, eikä ole ollu sairasteluja, allergioita tmv.

Vierailija
4/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 3 lasta joista yhtä en imettänyt ja kahta imetin. kiinteitä 3kk lähtien. Ihan terveitä lapsia ovat, nuo tutkimukset sais työntää jonku ahteriin ja syvälle.

Vierailija
5/5 |
05.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nuorimmaisille lastelääkärin kehoituksesta alotettiin 2 kuisina soseet, isälläni on 2 tyypin diabetes ja sitä on myös miehen suvussa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän