Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidin ravintolassa käynti on tuomittavaa?

Vierailija
10.01.2006 |

Olen pohtinut tätä paljon. Ystäväni on kahden lapsen äiti ja käy melkeinpä joka lauantai ulkona. Hän on nuorekas,pirteä,rakastava äiti jolla on vielä hyvä parisuhdekin. Itselläni ei ole vielä lapsia mutta haaveissa kyllä.

Tällä palstalla saa lukea vähän väliä negatiivisia kommentteja äideistä jotka käyvät ulkona. Kertokaa miksi se on niin tuomittavaa? Tämä ystäväni on minun mielestäni ainakin todella rakastava äiti vaikka käykin baarissa usein. En oikeastaan edes ymmärrä miten ravintolassa käynti liittyy äitiyteen. Hänen miehensä hoitaa lapsia silloin kun äiti käy ulkona.

Kertokaa mielipiteitänne.

Nena

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on sillä aikaa isänsä hoivissa ja äiti kotiutuu hyväkuntoisena ihmisten aikaan baarista, niin mikäs siinä sitten.

Itse en näe kamalasti itua istua jossakin tupakansavuisessa baarissa kittaamassa olutta. Mieluummin kutsun kaverit kylään, ja laitan hyvää ruokaa. Lapset saavat sitten leikkiä samalla yhdessä (kavereilla myös pieniä lapsia), ja heilläkin on hauskaa.

Minusta on vähän sääli, jos lapset ovat pakollinen riesa, joiden kanssa sinnitellään viikko, jotta päästään sitten RENTOUTUMAAN ja PITÄMÄÄN HAUSKAA ilman heitä viikonloppuna... Vaikuttaa vähän, että tuota haikailevien olisi syytä harkita lapsenteon lykkäämistä muutamalla vuodella ja bailata ensin se bailuikä ohitse. Että sitten aikanaan oikeasti saavat elämänsisältöä siitä lapsien kanssa perhe-elämänkin elämisestä.

Vierailija
102/106 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotkut vaan tykkää käydä ulkona..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuit naulankantaan :) Itse olen aina tykännyt käydä baarissa ottamassa mukavat kännit. Joskus käyn kerran viikossa joskus kerran kuussa. Olen iältäni 30-vuotias eikä bailuinto ole laantunut. Lastani rakastan hirveästi mutten todellakaan koe tekeväni väärin tai laiminlyöväni häntä jos hän jää bailuyöksi isänsä hellään huomaan ja vastuulle. Omituinen ajatuskin.

Vierailija
104/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jos itse pitäisi mennä. Meillä useimmiten lauantaisin nautitaan toistemme seurasta, arki-iltaisin ollaan usein liian väsyneitä töiden jälkeen.

Vierailija
105/106 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..jotka ette halua käydä bilettämässä. Olkaa ihan rauhassa kotona, mutta mitä se teitä häiritsee jos joku toinen käykin? Ei varmaan ole teiltä pois vai mitä?

Ja siitä perusluottamuksesta. Minunkin lapseni on rohkea ja sosiaalinen, en usko että sillä on mitään tekemistä baareissa käymisen kanssa. Lapsella on ensinnäkin perustemperamentti, mutta perusturvallisuuskan ei varmaan siitä baarissakäymisestä heilahda. Se, että on äiti, ei tarkoita, että olisi vain äiti. Voi tehdä muutakin.

Vierailija
106/106 |
11.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä paska äiti vein lapseni aikoinaan unikouluun sairaalaan, itse nukuin yöt kotona, lapsi on nyt varmaan henkisesti pimahtanut kun sairaalassa ei ollutkaan yöllä äiti joka tuli kun poika heräsi

Ding Dong...Te ketkä täällä huutelette että lapsi rauhottuu vain minun syliin, olette saatanat riistäneet isältä oikeuden pitää lasta hyvänä ja viestinne miehelle;En luota lasta sinulle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aihe sivusi nyt sen takia että eikö ne miehenne saa olla lapsen kanssa jos haluaisitte käväistä silloin tällöin tyttöporukalla radalla?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi