Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi äidin ravintolassa käynti on tuomittavaa?

Vierailija
10.01.2006 |

Olen pohtinut tätä paljon. Ystäväni on kahden lapsen äiti ja käy melkeinpä joka lauantai ulkona. Hän on nuorekas,pirteä,rakastava äiti jolla on vielä hyvä parisuhdekin. Itselläni ei ole vielä lapsia mutta haaveissa kyllä.

Tällä palstalla saa lukea vähän väliä negatiivisia kommentteja äideistä jotka käyvät ulkona. Kertokaa miksi se on niin tuomittavaa? Tämä ystäväni on minun mielestäni ainakin todella rakastava äiti vaikka käykin baarissa usein. En oikeastaan edes ymmärrä miten ravintolassa käynti liittyy äitiyteen. Hänen miehensä hoitaa lapsia silloin kun äiti käy ulkona.

Kertokaa mielipiteitänne.

Nena

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa käyvä äiti ei voi nauttia lenkkipolulla lenkkeilystä tai lasten kanssa laskea pyllymäkeä :D Miten nämä siis poissulkevat toisensa?

Minä en yhtäkään kumppania ole baarista löytänyt. Netistä kylläkin, ja täällä niitä hormoneja vasta pursuaakin!

Vierailija
22/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

JOKAINEN tietää mitä varten siellä ravintoloissa YLEENSÄ ihmiset ovat! Jollei nyt käy esim. pelaamassa bilistä tai karaoke paikoissa tai joissain räkälöissä. Ei tarvitse olla mikään harmaavarpu lestaadiolainen ymmärtääkseen, että runsaat ravintolaillat ilman omaa kumppania ovat suhteelle riski (on sitä sitten oikeasti tai vain toisen mustasukkaisuuden kuvitelmissa). Pahasta pidemmän päälle joka tapauksessa. Saati se, että sitten yöllä on altis kaikennäköisille onnettomuuksille, väkivallalle ja oikeasti enpä usko, että te sitten su aamuna pomppaatte klo 8 lapsille puuroa keittämään..

Kuka tässä oikein itseään naruttaa..

Juu ei tarvitse olla lestadiolainen eikä nunna jotta pystyy olemaan uskollinen. Minusta ois pelottavaa jos pitäisi olla noin huolissaan omasta uskollisuudesta tai puolison uskollisuudesta ettei voi ravintolaan yksin mennä/päästää. Minulla ei ainakaan ole ollut mitään vaikeutta pysyä uskollisena. Olen tavannut huikeita tyyppejä niin miehiä kuin naisiakin ja keskustellut upeita keskusteluja mutta pettää ei ole tarvinnut. Sitäpaitsi jos on noin altis houkutuksille voi se romanssi syttyä työpaikallakin hui.. Kukahan tässä itseään naruttaa...? :o)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun kaikki kestää...

Entäs kun me käydään miehen kanssa YHDESSÄ noin 2 x kuukaudessa baarissa. Lasta hoitaa jompi kumpi mummuista. Mummu tulee illalla, pistämme itse lapset unille, ja olemme hereillä yhdeksän tienoilla aamusta (mummu on tehnyt aamupuuron ja touhunnut lapsen kanssa, joka on herännyt n. 7.30). Lapsi-parka... 1,5h ilman vanhempia...

Vierailija
24/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuoksut vaatteissa...lapset itkee ja kaipaa seuraa, aitoa vanhemmuutta! Sitten viikolla äiti vie lapset hoitoon, ei seuraa pidä ollenkaan, töissä vaan sitten ilta lyhyt on se lapsuuskin vaikka tuntuu pitkältä kun ei omat vanhemmat välitä. Taas viikonlopun tullen äiti menee iskemään niitä vieraita miehiä ja nauttimaan irstaista katseista ei oma mies enää sytytä sellastamallia tarjotaan omille tytöille ja pojille!

Itse en yrjöä,en iske vieraita miehiä,fritsujakin ollut viimeeksi 16 vuotta sitten. Miten nyt suu pannaan? Lapsestani sanottakoon että nytkin tulevana lauantaina olemme menossa uimaan ja teatteriin ja illalla kun hän nukkuu lähden tyttökaverin kanssa ulos.

Vierailija
25/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta vain ja ainostaan simppelit/alkkikset naiset pyörii ravintoloissa, eiköhän ne kunnon naiset löydy muista kulttuuritapahtumista..

T. Kunnon nainen

Vierailija
26/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Mä myös kyllä ihan ite olen niit puuroja keittelemässä jo klo 8 vaikka olisin tullut pari tuntia aikaisemmin kotia! :))) Ja mikä virkistävämpää kuin lähteä raittiiseen ilmaan sitten lasten kanssa...Ja kyllä tiedän millä mielellä jotkut liikkuvat rafloissa, mutta itse tiedän miksi siellä olen, juu jotkut todellakin voivat tykätä tanssimisesta ja kavereiden tapailusta muuallakin kuin leikkipuistoissa..;)

-7 &....-

Vierailija
27/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkakohan simppeli sinä oletkaan? xD

Vierailija
28/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja otan kunnolla, muuten en juo.käyköön jokainen baarissa milloin tykkää mut se on kyllä jo alkoholismia jos joka viikonloppu lärvit otetaan.

Vierailija
29/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ollen voidaan päätellä, että äiti lähtee ryyppäämään. Se on tuomittavaa.

Vierailija
30/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muissa riennoissa niin sitten hän on jo mielestäni täysi idiootti eikä ansaitse miestään eikä lapsiaan. Eikähän nämä kapakkaruusut (huom. ne jotka käyvät viikottain) ole " hieman" vähemmän kiinnostuneita muusta kulttuurista kuin keskikaljasta! Ole vapaasti mitä mieltä tahansa, minun mielestä on aika halpaa käydä jo varattuna ja perheellisenä edelleen kapakoissa.

Sinkkuna minäkin siellä kävin, se on ihan normaalia! Siellähän niitä miehiä tapaa (sinkkuja)! Kyllä muo olisi ainakin harmittanut jutella vaikka pitkään miehen kanssa joka loppuillasta osoittautuisi varatuksi. Eikö muka teille tule tilanteita jossa hermostutaan kun olettekin varattuja, mutta höpötelleet pikkusiidereissänne vaikka ja mitä.. jos olette rehellisä niin vastaatte KYLLÄ! (näitä aina kuulee..)

T.34

Vierailija
31/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen niin hidas juomaan, että baari-ilta ei ajallisesti edes riitä humaltumiseen :D

Ja tosiaan. Me miehen kanssa pelataan bilistä ja jutellaan kaikenlaista olut-tuopposten ääressä. Tullaan korkeintaan lievään hiprakkaan, mutta ei humalaan.

t. se, joka käy yhdessä ukon kanssa baarissa

Vierailija
32/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän korvessa sä asut?!?! ;)

-7 &...35-

Vierailija
33/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistin juominen ei kuule rajoitu yhteen iltaan eikä alkoholisti tarvitse baaria juomiseen vaan tinttaa kotona.

Itse käyn kerran viikossa ja joskus harvemmin. Kyllä juon ja humallun. Lapseni on silloin isän kanssa kotona. Suhde voi hyvin. En ikinä pettäisi miestäni. Lapseni kanssa minulla on läheiset ja lämpimät välit. Kerron hänelle aina illalla jos lähden että minne lähden (äiti lähtee tanssimaan) ja kerron että olen kotona kun hän herää.

Itse päihdetyötä tehneenä tiedän etten ole alkoholisti. Jatkakaahan kiistelyä.

Vierailija
34/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen seura kiinnosta jos pitää joka launtai lähteä baariin sen sijaan että viettäisi launtai-iltaa miehensä kanssa...Itse ainakaan en pitäisi jos oma mieheni lähtisi,joka launtai baariin sen sijaam että viettäisi aikaa minun kanssani.Ihmettelen kyllä milliaisia nörtti miehiä teillä siellä kotona on....

Vierailija
35/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan kuulu.

Vierailija
36/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuota ravintolakulttuuria nähnyt HYVIN läheltä kun olen ravintoloissa työskennellyt joten minun mielipidettä/kokemusta ei muutama av-mamma käännä. Huono suhde on jos ei viikonloppuna perheen kanssa mielummin ole kun savuisissa, hämärissä ja kyllä minusta monella tapaa vaarallisissa ravintoloissa.

Ja edelleen puhun naisista/miehistä jokta notkuu ravintoloissa säännöllisesti viikottain. Kai se on aika normaalia ravintoloissa joskus käydä, mutta perheellisen ei viikottain!

Joku kysyi mitä mieltä kun menevät kaksin usein ja mummo hoitaa. Sanoisin, että siinä on tehty lapset liian aikaisin. Jos kalja maistuu hyvin jo nuorena on viisasta miettiä sitä perheen perustamista! On silloin reilumpaa kaikille valita se kalja kuin perhe jos ei voi siitä kaljasta luopua kun perhe tulee..

T. 34

Vierailija
37/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö uskalla lähteä baariin kun pelkäätte, että ihastutte kumminkin johkun tai että MIES ihastuukin johkin...

Vietätte laatuaikaa lauantaisin... me kyllä miehen kanssa pötkötellään joka päivä illalla yhdessä sohvalla, että ei kait se haittaa jos 2 kertaa kuukaudessa ei sitä tehdä.

Olen nuori äiti, 22, ja haluan elää nuoruuttani, siksi käyn baareissa vaikka ei aina kauheasti huvittaisi, mutta tekee hyvää mielelle nähdä myös oman ikäisiä. Enkä mä nyt herranen aika sen takia lapsen tekoa lykkäis, että jos haluen 2 kertaa/kk käydä baarissa, niin en voisi sitä lapsen ollessa tehdä.

Niin ja lähen kun lapsi nukkuu ja herään n. klo 10, mihin nukkuisin muutenkin omalla " aamunukkumis" vuorollani:)

Mieheni ei käy baareissa, koska ei tahdo, vaikka on samanikäinen kun mä. Mutta oikein haluaa että mä meen, koska olen sen jälkeen taas paljon iloisempi ja energisempi.Joskus saan kyllä houkuteltua miehen mukaan,jipii:)

Itse rakastan tanssimista, saan siitä uskomattoman paljon lisää energiaa. Lisäksi on hauska pukeutua ja meikata oikein nätiksi ja kuulla myös muilta miehiltä kivoja kommentteja:)

niin ja uskokaa tai älkää olen mielestäni erittäin hyvä äiti lapselleni ja puolisi miehelleni.

T: Äiti joka vei 1,5 v hoitoon ja käy lisäksi baareissa.

Vierailija
38/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viikonloppu kännäämässä, olis sosiaalihuolto varmasti oventakana. tiedän perheen jossa käytettiin kotona alkoholia viikonloppuisin, joutuivat aa-han jotta saivat lapsensa pitää.

saa kai sitä sillon tällön ottaa mutta rajansa kaikella.

Vierailija
39/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

muissa riennoissa niin sitten hän on jo mielestäni täysi idiootti eikä ansaitse miestään eikä lapsiaan. Eikähän nämä kapakkaruusut (huom. ne jotka käyvät viikottain) ole " hieman" vähemmän kiinnostuneita muusta kulttuurista kuin keskikaljasta! Ole vapaasti mitä mieltä tahansa, minun mielestä on aika halpaa käydä jo varattuna ja perheellisenä edelleen kapakoissa.

Sinkkuna minäkin siellä kävin, se on ihan normaalia! Siellähän niitä miehiä tapaa (sinkkuja)! Kyllä muo olisi ainakin harmittanut jutella vaikka pitkään miehen kanssa joka loppuillasta osoittautuisi varatuksi. Eikö muka teille tule tilanteita jossa hermostutaan kun olettekin varattuja, mutta höpötelleet pikkusiidereissänne vaikka ja mitä.. jos olette rehellisä niin vastaatte KYLLÄ! (näitä aina kuulee..)

T.34

Vierailija
40/106 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä mekin...molemmat absolutisteja....ja kyllä täällä ihan muissa paikoissa käydään kuin lähiostareiden kaljapubeissa tai " pelkillä lihatiskeillä" keskustassa..;)

-7 &...-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan