Mikä miehiä seksissä kiehtoo vuodesta toiseen?
Olen siis pitkässä parisuhteessa ja luonnollisesti seksin määrä on alkuajoista vähentynyt todella paljon. Itse arvostan hellyyttä, suutelua, hyvänä pitämistä ja saman peiton alle kääriytymistä. Valitettavasti kaikki hellyyden osoitus saa miehen olettamaan asioiden johtamisen seksiin. En ymmärrä miten mies ei voi jatkaa ja jakaa hellyyttä, vaan aina mielssä on seksi. En myöskään ymmärrä mikä yli kuuden vuoden jälkeenkin jaksaa olla innostunut miljoona kertaa nähdyistä tisseistä ja alapäästä. Olisi kuvitellut jo miehenkin kyllästyneen.
Kommentit (6)
Jaa vaikea sanoa kun olen nainen mutta kyllä minuakin kiehtoo, jo pian 30 vuotta kiehtonut.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vaikea sanoa kun olen nainen mutta kyllä minuakin kiehtoo, jo pian 30 vuotta kiehtonut.
Samoin. Nautinto kiehtoo. Läheisyys.
Olisit onnellinen että on kiinnostunut sinun tiseistä ja alapäästä ettei juokse vieraitten naisten perässä.
En tiedä ikääsi, onko vaihdevuodet vieneet halusi vai kyllästyminen seksiin. Yleensä miehilä on isommat halut kun naisilla.
Mikä syömisessä ja kakalla käymisessä kiehtoo vuosikymmenestä toiseen?
Seksi on miehille biologinen perustarve. Muuten olisimme kuolleet sukupuuttoon ennen maalle nousemista.
On teillä Porvoossa elämä keskimääräistä vaikeampaa.