Miten joku voi sanoa ettei rahat riitä ruokaan? Ruokaa saa tehtyä niin halvalla, että
Me välillä syödään edullisestikin mutta sitten mopo karkaa käsistä ja pitää ostaa kaikenlaisia hedelmälajikkeita, lihoja, juustoja, leipiä... Kyllähän noi maksaa! Mutta kun ei tee mieli jäädä puurolinjallekaan:(.
Kommentit (339)
tarvittaessa ja muutenkin seurata tarjouksia.
edes, onko sulla lukutaidossa vikaa? jos ostat 3 euron makkaraa yms mainitsemiasi juttuja, niin tuskin sitten valitat ettei ole rahaa ruokaan?
rahaa on sen verran vähän, että säästän makkarassa ja ostan euron makkarat enkä 3 euron
ja sinäkö olit sama joka haukkusit minun kokintaitojani ja makunystyröitäni
hehheh, en voi kuin nauraa
syömään jotain soijarouhetta tai linssejä, eivätt edes koirat... karseeta mautonta moskaa. Katsos kun kaikki eivät ole yksinhuoltajia, vaan on se mieskin ruokittava, eikä sille voi tuollaista kevytsapuskaa tarjota, tulee sanomista.
kuin itsetehty muusi... nokare margariinia niin avot. ei mitään eroa ja hermotkin säilyy ehjinä, kun ei tarvii kuoria perunoita yms joutavaa. tosi kätveää. Olet kyllä aivan varppina kotiäiti... Ei kukaan työssäkäyvä kehtaisi arvostella pussimuusin käyttäjää, Mikäs siinä jos on aikaa, kyllä sitten itsekin tekisin varmaan itse perunoista, vaikka ruoanlaittoa inhoankin, ja vaikka ylip uolet menee roskiin, meillä kun ei kukaan suostu syömään päivän vanhoja jääkaappiruokia. KArseaa tuhlausta... pussimuussi sentään tulee heti syötyä, eikä sitä tarvi kaataa vessaanb
tulee todella maukasta ruokaa, jos sitä osaa laittaa ja maustaa. Katsos jotkut meistä osaavat todella tehdä ruokaa, katsos. Katsos.
syömään jotain soijarouhetta tai linssejä, eivätt edes koirat... karseeta mautonta moskaa. Katsos kun kaikki eivät ole yksinhuoltajia, vaan on se mieskin ruokittava, eikä sille voi tuollaista kevytsapuskaa tarjota, tulee sanomista.
kaupoista saa omenoita 1,5 eurolla kilon ja porkkanoita tai lanttuja 3 kg säkin 1,5 eurolla?
meillä tein kerran ruoaksi riisiä, uunikalaa ja salaattia kun oli miehellä vieraita, miehiä, ja oli kuulemma tullut kommenttia, että oli liian kevyttä ruokaa, ja kohta heti oli nälkä. Sitten seuraavan kerran laitoin uunilenkkiä ja ranskalaisia ja ostin kaupan valmissalaatteja niin sitten oli kelvannut.
"ylip uolet menee roskiin, meillä kun ei kukaan suostu syömään päivän vanhoja jääkaappiruokia. "
Meillä mies, joka siis ei asu kanssamme kuin viikonloppuisin, todella syö keittoja, raasteita ja salaatteja, kukkakaalidahlia omatekoisen naan-leivän kanssa ja tofupaellaa. Mitä lie viikot syö sitten, mutta hyvin sille maistuu nämä antimet. Ilmoittaa lempiruuakseen tekemäni kreikkalaisen salaatin. Mieluummin pidän miehen elämässäni mahdollisimman pitkään, eli en väkipakolla puske sen verisuoniin lisää transrasvoja pakasteranskisten, valmissalaattien ja makkaraperunoiden muodossa. Minä olin siis se 120 eurolla eläjä.
meillä tein kerran ruoaksi riisiä, uunikalaa ja salaattia kun oli miehellä vieraita, miehiä, ja oli kuulemma tullut kommenttia, että oli liian kevyttä ruokaa, ja kohta heti oli nälkä. Sitten seuraavan kerran laitoin uunilenkkiä ja ranskalaisia ja ostin kaupan valmissalaatteja niin sitten oli kelvannut.
kaupoista saa omenoita 1,5 eurolla kilon ja porkkanoita tai lanttuja 3 kg säkin 1,5 eurolla?
Miksi itse piinaat perhettäsi lantulla? Se on aivan karsean makuista!
Niin, minä puhuin salaatista, sinä näyt puhuvan raasteesta, se on eri asia kuin salaatti... Ja kyllä 100 kertaa mauttomampaa kuin kiinankaali-mandariinisalaatti, joka mielestäni on parasta salaattia mitä on, raikkaan makuista, tosin kuin kuivat raasteet jotka tarttuvat kurkkuun, eivätkä maistu millekään.
luulen, että se miehesikin söisi soijarouhetta ja linssejä, jos ei olisi rahaa ostaa mitään muuta... Kyllä sitä syö vaikka mitä, ennemmin kuin kuolee nälkään!
Kun sulla on säkki perunaa, säkki porkkanaa, säkki lanttua, vähän palsternakkaa, purjoa ja selleriä, teet erinomaisia keittoja.
Miksi itse piinaat perhettäsi lantulla? Se on aivan karsean makuista!
Niin, minä puhuin salaatista, sinä näyt puhuvan raasteesta, se on eri asia kuin salaatti... Ja kyllä 100 kertaa mauttomampaa kuin kiinankaali-mandariinisalaatti, joka mielestäni on parasta salaattia mitä on, raikkaan makuista, tosin kuin kuivat raasteet jotka tarttuvat kurkkuun, eivätkä maistu millekään.
vanhempani olivat kasvissyöjiä. linssejä, yäääks. Edes kasvivvsyöjäystäväni eivät suostu syömään soijaa. Ostin kerran soijarouhetta tuliaisiksi kasvissyöjäystävälleni, kun luulin, että se on jotenkin jauehlihan korvaaja, niin ystäväni sanoi, että voi kun te lihansyöjät aina luulette, että soija on hyvää, mutta ei sitä kuulemma voi syödä, vaikka miten maustaisi. NÄin siis totesi kasvissyöjätuttavani.
hyvä jos perheesi on tyytyväisiä pussimuusseihin ja pakastejuttuihin, mä haluan tarjota lapsilleni kunnon kotiruokaa enkä tee mitään pussimuusseilla/tölkkimandariineilla
kiisselin teen joskus ihan pelkästä sekamehusta, ilman mitään marjoja, joskus laitan pakastimesta sekaan mustikoita, miksi maksaisin 1-2e purkki kun samalla rahalla saa perunajauhoja moneksi, moneksi kerraksi
Sinuna en kyllä haukkuis kenenkään kokkitaitoja
Laskujen jälkeen jää elämiseen 2000 euroa kuussa, emme mielestäni ole köyhiä. Muuten vaan harmittaa, kun ruokaan menee rahaa, koska emme ole mitään kulinaristeja.
söisin niitä, vaikka nettopalkkani olisi 12 000 euroa kuussa :D Lempiruokaani oli jo ihan työssäkäyntiaikoina kukkakaalidahl, jossa siis punaisia linssejä, mausteita ja kukkakaalinnuppuja. Voisin syödä tätä vaikka kaksi vuotta joka päivä kyllästymättä :D Kaikki ei voi tykätä kaikesta, mutta tosiaan on se ilo tässä rahatilanteessa aidosti olla tyytyväinen terveellisiin, edullisiin vaihtoehtoihin.
luulen, että se miehesikin söisi soijarouhetta ja linssejä, jos ei olisi rahaa ostaa mitään muuta... Kyllä sitä syö vaikka mitä, ennemmin kuin kuolee nälkään!
pakasteissa määrät on niin pienet. Tuoreista jää seuraavaankin ruokaan.
Me emme ole köyhiä, mutta syömme mielestäni melko edullista ruokaa. Soijarouhetta, linssejä, papuja (näitä kahta edellistä kun ostaa jostain "arabikaupasta" tms, niin saa ison paketin HALVALLA).
Lohta voi saada tarjouksessa ihan hyvän kokoisen palan parilla eurolla, tuoreena siis.