Olen niin onnellinen, meille on tulossa kuudes lapsi.
Kommentit (30)
Meillä kun vanhin lapsi täytti 5v niin neljäs syntyi ja toisen ja kolmannen lapsen väli oli 1v2kk ja kaikki raskaudet menneet kuin oppikirjojen mukaan ja samoten synnytykset. Koskaan ei mitään ongelmia.
mä tiiän monta, jotka on tulleet raskaaks melkein heti, vauvan olessa 1-2kk vanha, myös mä itte. Enkä oo kuullu että jollain olis ongelmiakaan ollu. Terveen naisen kroppa kestää raskaudet, eriasia on jos on sairas ,ylipainonen tms.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on kaksospojat 2v 7kk, kaksostytöt 1v 8kk, sekä 6kk tyttö.
Lauantaina tein raskaustesti ja meille on tulossa vauva. Olen aina haaveillut kuudesta lapsesta, tosin luultavasti lapsia saa tulla meille enemmänkin, mutta olen vaan niin onnellinen juuri nyt.
Oho! Kahdet kaksoset peräjälkeen!
No huh ajattelin et minä mut meil on vain 4.
Vierailija kirjoitti:
No huh ajattelin et minä mut meil on vain 4.
Neljäkin on hyvä määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kenelläkään ole aikaa loputtomasti, ja kun on noin monta pientä, niin aika vähälle huomiolle jäävät pakostakin.
En siis ymmärrä miksi kehutaan ja ihastellaan, jos jotkut tekee lapsia tolkutonta tahtia, kun mikään pakko ei olisi.
No yli 2 vuotiaana lapsi alkaa kaivata enemmän ikäistensä esim sisarustensa seuraa kuin vanhempien. Ei vanhemmat osaa samalla tavalla heittäytyä aidosti leikkiin. Enemmän käy sääliksi yli 2 vuotiaita jotka ovat ainoita lapsia
Vierailija kirjoitti:
Ketju vuodelta 2008
Niin, myös vanhoja keskustelu voi nostaa. Samoja kysymyksiä/aiheita moni pohtii myös tänäpäivänä.