Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin onnellinen, meille on tulossa kuudes lapsi.

Vierailija
18.06.2008 |

.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksospojat 2v 7kk, kaksostytöt 1v 8kk, sekä 6kk tyttö.

Lauantaina tein raskaustesti ja meille on tulossa vauva. Olen aina haaveillut kuudesta lapsesta, tosin luultavasti lapsia saa tulla meille enemmänkin, mutta olen vaan niin onnellinen juuri nyt.

Vierailija
2/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille tullu tiiviiseen tahtiin:) Onnea hirveesti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kahdet kaksoset on ennestään niin eikös ole aika suuri todennäköisyys että niitä olisi tälläkin kertaa enemmän?

Vierailija
4/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahti on ollut varsin tiivis, mutta se kyllä sopii meille.

Vierailija
5/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis kaikki menee hyvin.

Vierailija
6/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenelläkään ole aikaa loputtomasti, ja kun on noin monta pientä, niin aika vähälle huomiolle jäävät pakostakin.

En siis ymmärrä miksi kehutaan ja ihastellaan, jos jotkut tekee lapsia tolkutonta tahtia, kun mikään pakko ei olisi.

Vierailija
7/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea roppakaupalla, itse en jaksaisi noin monen pienen kanssa!

Vierailija
8/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummulakin samassa pihapiirissä.

Kyllä päivässä tunnit riittää ihan hyvin huomioimaan kaikkien lasten tarpeet. Olemme miehen kanssa käytännössä koko päivän vain ja ainoastaan lasten kanssa, illalla toinen laittaa lapset nukkumaan ja toinen tekee kotitöitä sen aikaa.

Vierailija
9/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopsempi kuin ap:llä, tosin vain yksi kerrallaan tuli. Sehän on selvää, että ainokaiselle on enemmän aikaa kuin esim. kolmelle, mutta kyllä sitä aikaa joka tapauksessa riittää kaikille. Ja meidän tapauksessa oli pakko tehdä nopeasti, ja oltais tehty ilman pakkoakin.

Ei kenelläkään ole aikaa loputtomasti, ja kun on noin monta pientä, niin aika vähälle huomiolle jäävät pakostakin.

En siis ymmärrä miksi kehutaan ja ihastellaan, jos jotkut tekee lapsia tolkutonta tahtia, kun mikään pakko ei olisi.

Onnea sinulle ap! :)

Vierailija
10/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huomiotakin kaikki saavat. Onhan meidän lapsilla isäkin joka osallistuu lapsiensa hoitoon. Yksikään ei ole jäänyt pienelle huomiolle.Ehkä kaikilla ei ole sitä aikaa,mutta meillä on. Ja nimenomaan halutaan, että lapsia on ja pienellä ikäerolla.

Meillä ei sentään ole kuin yhdet kaksoset. Nyt 2v6kk.

Eli meillä yhteensä 7 lasta . Iät 7v, 6v, 4v,3v kaksoset 2v6kk sekä 1v nuorimmainen. Kahdeksas sytnyy lokakuussa. JA mitä ihasteluun tulee, en odota kenenkään ihastelua, enkä muutakaan. Tiedän parhaiten mihin itse pystyn, ja mitä kykenemme lapillemme antamaan.

Vierailija
11/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietippä vähän: teillä vanhimmat lapset 3,5-vuotiaita kun kuudes syntyy!!

Huhhuh.

Tää taita ollakin provo, mutta vastasin silti.

Vierailija
12/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että molemmat vanhemmat vielä täyspäiväisesti kotonakin??:DD

Vierailija
13/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yleensä hämmästelen heitä, jotka tieten tahtoen haluavat lapset perä perää. Jos raskaus alkaa kun edellinen vasta muutaman kuukauden, on riskit keskenmenolle, ennenaikaisuudelle ja pienipainoisuudelle selvästi isommat kuin jos malttaisi odottaa, että edellisestä raskaudesta on kulunut vuosi.

Miksi riskeerata oman lapsen terveyttä?

Vierailija
14/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan, onnea.Itse en kyllä ymmärrä miksi ihmeessä pitää hankkia monta lasta, kun maailma tursuaa jo nyt liikaa ihmisiä. Hyvin itsekästä.

Vai että molemmat vanhemmat vielä täyspäiväisesti kotonakin??:DD

Vierailija
15/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuilla vai kuinka muuten tuo on muka mahdollista?

Joo, ei kuulosta yhtään sen paremmalta.

Mummulakin samassa pihapiirissä.

Kyllä päivässä tunnit riittää ihan hyvin huomioimaan kaikkien lasten tarpeet. Olemme miehen kanssa käytännössä koko päivän vain ja ainoastaan lasten kanssa, illalla toinen laittaa lapset nukkumaan ja toinen tekee kotitöitä sen aikaa.

Vierailija
16/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. vautsi, viisi alle 3-vuotiasta teillä tällä hetkellä! :)

Vierailija
17/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on mahdollista että elämä antaa myös isolla kädellä ja silloin voi käydä niinkin että molemmilla vanhemmilla on todella mahdollisuus olla kotona lasten kanssa. Meillä on käynyt niin, syytä en aio täällä kertoa.

Vierailija
18/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän keskimmäinen oli 1,5kk kun tulin uudestaan raskaaksi. Oma kroppa kesti ja lapset ovat terveitä.

Mutta yleensä hämmästelen heitä, jotka tieten tahtoen haluavat lapset perä perää. Jos raskaus alkaa kun edellinen vasta muutaman kuukauden, on riskit keskenmenolle, ennenaikaisuudelle ja pienipainoisuudelle selvästi isommat kuin jos malttaisi odottaa, että edellisestä raskaudesta on kulunut vuosi.

Miksi riskeerata oman lapsen terveyttä?

Vierailija
19/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käy lasten isä töissä ja tienaakin ihan hyvin. Ikinä emme ole sossusta rahaa pyytäneet, emmekä pyydä kun omilla toimeen tullaan varsin mainiosti.

Ärsyttää ihmisten ajattelutapa tästäkin, että jos on monta lasta täytyy perheen olla sossun elättejä, ei voi kun hymyillä.

Minimillä kelan tuilla itte olen, ja silti pystymme elättämään 7, pian kahdeksan lasta. Nämä ovat elämän valintoja. Ja itte ainakin nautin tästä elämästä ja lasten määrästä. Yhtään en vaihtaisi pois, ja lisää saa tulla vielä mutuama. t:12

Vierailija
20/30 |
18.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tiiän monta, jotka on tulleet raskaaks melkein heti, vauvan olessa 1-2kk vanha, myös mä itte. Enkä oo kuullu että jollain olis ongelmiakaan ollu. Terveen naisen kroppa kestää raskaudet, eriasia on jos on sairas ,ylipainonen tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi