Missä sisaruksesi on onnistunut sinua paremmin?
Kommentit (4)
ja toinenkin taitaa tehdä sen...
ovat kumpikin ekonomeja, itse olen sosiaalipuolella, joten....
toinen on hurjan kielitaitoinen, toinen muuten vaan supliikki kaveri, tuntuu, että heiltä molemmilta onnistuu kaikki, mitä haluavat. Tosin niin minultakin, mutta meillä on hyvin erilaiset tavoitteet.
Lisäksi ovat molemmat paremman näköisiä kuin minä :-)
Mutta minulla on sitten taas omat paremmat puoleni, joten ei tarvitse kadehtia.
Isosisko kyseessä.
Menin aiemmin naimisiin, minulla on yksi lapsi ja toinen tulossa kun sillä ei yhtään. Minulla korkeampi tutkinto ja parempi palkkakin taitaa olla kun työssä olen. Lisäksi minulla on nuorempi ja komeampi mies ;) sekä parempipalkkaisempi sekä pari koiraa mitä sisko ei voi ottaa miehen allergian takia.
Joten: olen onnekas ja lopetan tyhjänpäiväisen urputtamisen ja nautin elämästäni.
Ainoa asia mitä sillä on paremmin niin on se että sillä onvähemmän kiloja kun minulla...
alemmalla koulutuksella korkeampi palkka kuin mulla. Ja on pystynyt olemaan pitkässä parisuhteessa (yli 8 v), kun taas itsellä jo kolmas liitto (kaks ekaa avosellaisia, nyk avio) menossa.