Millaiset ihmiset sua ärsyttää eniten?
Mua saarnaajat, jotka kuvittelevat tietävänsä sen ainoan ja oikean tavan kuinka tätä ihmisen elämää tulisi elää. Argh.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 20:52"]
Materialismia ihannoivat kakarat jotka kuuntelevat Cheekkiä ja äänestävät kokoomusta vain siksi että sen edustamia arvoja ihannoidaan. Vaikka totuus on se, että kituutetaan jossain sikakalliissa vuokrayksiössä opiskelijana/kaupan kassana
Vai sen takia, että kokoomuksen imagoa ihannoidaan? "Liity meihin niin sinäkin olet voittaja!" Ja sitten on todella coolia kannattaa niitä kovia arvoja, koska ne naamioidaan hienon ja fiksun imagon taakse. Moni näistä Siwan kanssa -kokoomuslaisista ei tajua, että koska Suomi EI ole oikeistolainen, hän on saanut ilmaisen koulutuksen, kouluruuat, koulukirjat, lapsilisät 17 vuotta, lähes ilmaiset terveyspalvelut, opintotukea vuokraan jne. jne. Oikeistolaisessa maassa hänen vanhemmillaan ei hyvin suurella todennäköisyydellä olisi ollut varaa mahdollistaa edes osaa tuosta kaikesta hänelle.
Ei Suomessa oikeisto ole niin oikealla että se vastustaisi kuvailemiasi ”ilmaisia” asioita. Eli Kokoomuksen äänestäminen ei tule johtamaan tuohon esittämääsi kauhuskenaarioon niinkun toki on jo nähty kun hallituksessa ovat olleet. Jos vasemmistoa niin kovasti hallitukseen halutte niin perehtykää nyt herranjestas ensin edes alkeellisiin tosiasioihin ennenkun äänestätte.
Eniten ärsyttää laiskat loisijat.
Ne jotka vinkuu miten ruma olen, en kelpaa jne. Nyyyyyh itsesäälissä rypevät.
Typerät ihmiset.
Negatiiviset jotka eivät pysty näkemään missään hyvää ja haukkuvat ja lyttäävät niitä jotka näkevät.
Ahdasmieliset.
Tässä tätä tulikin, ensi alkuun.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka syyttävät omista virheistään muita, eli eivät koskaan osaa katsoa sinne peiliin.
Narsistit ovat kyllä vajaa-älyistä ja säälittävää sakkia. Iso osa ihmisistä syyttää omasta pahasta olostaan toisia. Mikä helv-etti niitä "ihmisiä" oikein vaivaa? Osoittelevat sormella ja syyttävät muita.
Vi-tun kus-ipäät.
Vierailija kirjoitti:
Onko pakko tyrkyttää apua sille naapurille. Ei kehtaa kieltäytyä, koska siitä voisit LOUKKAANTUA. Kun ei tarjottu apu kelpaa.
Eli odota että joku pyytää apuasi äläkä tuppasi väkisin auttamaan !
Ei se mitään halua "auttaa", vaan haluaa tunkea nokkansa toisten asioihin, mitkä ei sille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, joista aistin negatiivisen energian. Pysyn mahdollisimman kaukana.
hah vai pysyt täällä?
Kyllä narsistit varmaan pahimpia on.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä narsistit varmaan pahimpia on.
Pikkulapsia ne on.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset, jotka syyttävät omista virheistään muita, eli eivät koskaan osaa katsoa sinne peiliin.
Mulla sama. Aivan uskomatonta että ihminen, joka on pilannut käytöksellään lähes jokaisen ihmissuhteensa, syyttää yhä niitä muita. Eikö ihan oikeasti ala käydä mielessä että itsessä ois vikaa jos kaikkien kanssa on sukset ristissä!
Teennäiset. Haistan sellaisen jo kilometrin päästä, enkä välitä olla tekemisissä, vaan suhtaudun neutraalisti tai jätän huomiotta.
Ainakin mieheni sisko joka huutoavautuu FB:saa ”vi ttu et törkeetä asiakaspalveluu paikassa x” jne.
Mä saan lähes poikkeuksetta ystävällistä kohtelua ja hän aina vi ttuuuuu ihan p askaaaaa.
Veikkaan että asialla on jotain tekemistä sen kanssa miten asiamme esitämme. ”Hei, soittelen täältä Eskontieltä ja tiedustelisin auraamisessa liittyen yhtä asiaa kun meillä ilmennyt sen kanssa pulmia” tai ”Voi vi tun I diootit saa tana ettekste v tu osaa auraa vtu tääl ei pääse ajaa mul kut”
Kumpi soittaja on mieheni sisko?
Eilisen jälkeen pakko sanoa että il jettävät per vot! Oltiin työpaikan tapahtumassa ja liha va keski-ikäinen ukko heitti koko ajan kaksimielistä juttua ja jopa käpälöi ja sit perään ”heiii älä ota niin vakavasti heiii vähä huumorii”
Siis niin ok set ta vaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttävät ihmiset, jotka
- päästävät itsensä nälkäisiksi ja sitten meuhkaavat ja riehuvat kotimatkalla liikenteessä, kaupoissa jne. ja lopulta mäkättävät kotona jääkaapin vieressä haukkumassa maailmaa. Aivan kuin he kuvittelisivat, että jonain päivänä vaan tulee se päivä, ettei ihmisen enää tarvitse syödä, enää ikinä, eivätkä tajua miten matala verensokeri korreloi siihen omaan vittumaiseen mielentilaan. On kummallista miten ihan fiksutkaan ihmiset eivät vaan tajua, että tänäänkin tulee nälkä ennen kuin on kotona ja päivällinen valmis, ja laukkuun voi varata vaikka banaanin.
- ihmiset jotka eivät mene nukkumaan ja sitten valittavat että väsyttää. Ei mennä nukkumaan, vaikka kukaan ei estä, on sänky, on mahdollisuus ihan minä sekuntina hyvänsä mennä siihen sängylle makaamaan, mutta ei, ei onnistu. Valvotaan sängyn vieressä puuhaamassa kaikenlaista ja kerätään tahallaan pitkin viikkoa sitä väsymystä itselleen, ja kerjätään myötätuntoa muille kun on niin rankkaa kun piti roikkua netissä ja nyt ei vaan jaksais. Nukkukaa perkele, niin pääsette siitäkin ongelmasta.
Upea kirjoitus! Minä olen juuri tällainen, mutta en ole tajunnut käytöstäni.
Kiitos kirjoittajalle, otan heti opikseni.
Vierailija kirjoitti:
Teennäiset. Haistan sellaisen jo kilometrin päästä, enkä välitä olla tekemisissä, vaan suhtaudun neutraalisti tai jätän huomiotta.
Mua taas ärsyttää tuollaiset jotka kuvittelevat että ”haistavat” jotain ihmisestä ja tulkitsevat ihan päin metsiä esim ujon ylimieliseksi tai jonkun tietyn elekielen vuoksi leimaavat koko ihmisen teennäiseksi. Kannattaisi kulkea avoimin mielin. Ensivaikutelma on melko usein lopulta väärä.
Tiedän liiankin monta ”hyvää ihmistuntijaa”
Ihmiset, jotka puhuvat koko ajan itsestään. Teennäiset ihmiset, joilla on koko ajan joku kehumisvaihde ja "oi kun ihanaa, siis voi just perfect" -teatteri päällä. Ehkä tuo viimeinen on jotakin amerikkaista pinnallista "how do you do my love, en oikeasti ole tippaakaan kiinnostunut mitä sinulle kuuluu, mätämuna" -kulttuuria, mutta en vain voi sietää sitä.
Vähättelijät ja kateelliset vaikka mitään kadehdittavaa ei olisi.
Tunnen erään ihmisen, joka työskentelee mielenterveyspuolella. Hän ei koskaan anna positiivista palautetta tai iloitse toisten menestymisistä/ onnellisista tapahtumista, mutta jos jollain on ongelmia niin hän on heti ”auttamassa”. Eli haluaa keskustella asioista, mutta lähinnä jankuttaa ja keskittyy ongelmaan, ei ratkaisuihin. Tuntuu, että nauttii siitä jos jollain on huolia. Toivottavasti tuo ei ole työskentely tyyli työpaikalla 😬
Onko pakko tyrkyttää apua sille naapurille. Ei kehtaa kieltäytyä, koska siitä voisit LOUKKAANTUA. Kun ei tarjottu apu kelpaa.
Eli odota että joku pyytää apuasi äläkä tuppasi väkisin auttamaan !