Millaiset ihmiset sua ärsyttää eniten?
Mua saarnaajat, jotka kuvittelevat tietävänsä sen ainoan ja oikean tavan kuinka tätä ihmisen elämää tulisi elää. Argh.
Kommentit (130)
Nuorena tyhmyys ärsytti paljon. Nyt keski-ikäisenä en enää välitä.
Sellaiset, jotka puhuvat kovaa päälle, ignooraavat toisten ajatukset ja mielipiteet täysin ja ovat itse koko ajan äänessä. Ns. totuuden torvet. Siis niin ärsyttävä ihmihryhmä!
Kiusaajat ja epäoikeuden mukaiset. Itseään parempina pitävät.
Vierailija kirjoitti:
Ne joihin luotat ja kerrot luottamuksella asioita sitten nämä "luotettavat" ihmiset kertovat asiat eteenpäin:)
Tämä.
Kovaan ääneen puhujat. Viimeksi tänään yhdessä liikkeessä ja sinne saapui nainen joka puhui vähän väliä ja tarpeettoman kovaa. En tiedä oliko hänellä huono kuulo vai tällä kuuntelijalla (erittäin nuori ihminen) huono kuulo, mutta rasitti tuo jatkuva puhuminen ja kovalla äänellä.
Yleensäkin karvat nousee pystyyn kovaäänisistä ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Kovaan ääneen puhujat. Viimeksi tänään yhdessä liikkeessä ja sinne saapui nainen joka puhui vähän väliä ja tarpeettoman kovaa. En tiedä oliko hänellä huono kuulo vai tällä kuuntelijalla (erittäin nuori ihminen) huono kuulo, mutta rasitti tuo jatkuva puhuminen ja kovalla äänellä.
Mun yksi ystävä on kova ääninen, mutta hänellä sydän on puhdasta kultaa ja häneen pystyy aina luottamaan. Ei haittaa hänen kova äänisyys siis yhtään.
rikolliset ja narsistit on top inhokki
seuraavana ilkeät ja juoruilevat tyypit
sit kiusaajat ja vittuilijat esim.työpaikoilla.
muuten tuun juttuun kohtalaisen hyvin niiden muiden tyyppien kanssa mitä on olemassa.
Kaikesta valittavat. Lähipiirissä on yksi ihminen, jolla on taipumusta tähän. Jos jokin asia on 99-prosenttisesti täydellinen, hän keskittyy siihen yhteen prosenttiin, eikä ole koskaan täysin tyytyväinen. Hänellä on taipumusta suurennella valituksen aiheita tai niiden seurauksia, sekä tuomita; kivensiru kengässä muuttuu sepeliksi, ja yksi keskinkertainen ruokalaji muuten erinomaisessa yhdeksän ruokalajin illallisessa pilaa koko aterian. Valittaminen tuntuu olevan tälle ihmiselle luonteenpiirre. Ei hän pahantahtoinen ole, mutta tällainen asenne on lähiympäristölle raskas.
Dramaattiset loukkaantujat. Jotka siis hakevat draamaa olan takaa. Tosiasiassa eivät hyväksy toiseutta, tai se herättyä heissä kateutta. Ovat itse niin tiukasti tutussa ja turvallisessa elämässään. Kun joku uskaltaa rikkoa kaavaa, herättää se heissä vihaa. Ovat olleet kouluajoista lähtien koulukiusaajia.
Röyhkeitä ja omahyväisiä jotka määräilevät muita. Aina tuputtamassa jotain tehtävää tai neuvoa. En häiritse muita mutta silti vaativat kokoajan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Dramaattiset loukkaantujat. Jotka siis hakevat draamaa olan takaa. Tosiasiassa eivät hyväksy toiseutta, tai se herättyä heissä kateutta. Ovat itse niin tiukasti tutussa ja turvallisessa elämässään. Kun joku uskaltaa rikkoa kaavaa, herättää se heissä vihaa. Ovat olleet kouluajoista lähtien koulukiusaajia.
Usein he ovat tehneet kaikki ikäänkuin oikein. Ovat niitä suosittuja ja kauniita tyttöjä olleet aina. Heidän mielestään elämässä on yksi kaista ja he pärjäävät siinä kisassa. Kun tulee ihmisiä, jotka ovat rohkeampia ja määrittelevät itse elämänsä, se on heille liikaa. Viha iskee. Eihän tuo ole reilua.
Vierailija kirjoitti:
Hassua että äänenvoimakkuus on mielestäsi pahempi asia kuin se mitä sanotaan. Kieli on Terävä ase.
Ihmiset, jotka riitatilanteissa kaivavat esiin ikivanhoja riidanaiheita ja loukkaantumisia, ja käyttävät niitä aseinaan. Useimmiten kyseessä ovat sellaiset asiat, joilla ei ole mitään tekemistä käsilläolevan asian kanssa.
Siis jos vaikka kaveruksille A ja B on tullut riitaa siitä, että B on joutunut perumaan osallistumisensa yhteiseen menoon lyhyellä varoitusajalla. A kaivaa esiin viiden vuoden takaisen tapauksen, kun B saapui lounastapaamiseen puoli tuntia myöhässä. Vaikka kyseiseen myöhästymiseen olisi jo aikoinaan annettu täysin validi syy, A:n mielestä kyseessä on kiistaton todiste B:n kyvyttömyydestä kunnioittaa yhteisiä sopimuksia.
Täysin epäreilu ja epäjohdonmukainen tapa riidellä.
Toinen ovat ihmiset, jotka riitatilanteen jälkeen pitävät mykkäkoulua. Todella kypsä ja rakentava tapa selvittää konflikteja!
Jatkokysymys (ei ap): millaiset piirteet sua ärsyttää itsessäsi?
Uteliaat kyylääjät, kun ei ole edes mitään erityistä mitä kyylätä.
Odotin bussia, niin joku mummeli kyttäsi koko ajan päästä varpaisiin. Olen ihan tavis ja tavallisissa vaatteissa. Tuntui erityisen typerältä kun se mummu tuijottaa minua eikä sinne, mistä bussia tulee.
Hitaat ihmiset, jotka seisovat aina tiellä esim kaupassa. Ärsyttää etteivät tajua, että muitakin ihmisiä liikkuu siellä.
Kokoomuslaiset sekä kommarit. Yhtä paljon.
Rajattomat ihmiset, jotka eivät kykene näkemään boksin ulkopuolelle.
Munamartat🤭