Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset sua ärsyttää eniten?

Vierailija
30.11.2013 |

Mua saarnaajat, jotka kuvittelevat tietävänsä sen ainoan ja oikean tavan kuinka tätä ihmisen elämää tulisi elää. Argh.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
02.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joihin luotat ja kerrot luottamuksella asioita sitten nämä "luotettavat" ihmiset kertovat asiat eteenpäin:)

Vierailija
82/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joihin luotat ja kerrot luottamuksella asioita sitten nämä "luotettavat" ihmiset kertovat asiat eteenpäin:)

Tällainen paljastui taas. Taas sai pettyä.

Asiat vääristyy ja sitäpaitsi yhtään kenenkään sanomia asioita ei kannattaisi käyttää ketään vastaan se on pelkuruutta, täysin raukkamainen teko.

Vitu-ttaa nuo valheiden levittäjät todellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäluuloiset ihmiset, epäilevät kaikkea.

Vierailija
84/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla on todella huono itsetunto. Ymmärrän että sitä on hankala kohentaa mutta esim. ex-kaverillani oli todella huono itsetunto ja se vaikutti koko kaveripiiriin. Ei ikinä uskonut että halusimme oikeasti viettää hänen kanssaan aikaa. Kyseenalaisti kaiken hyvän mitä ihmiset hänestä sanoivat. Oli ihan helvetillistä shoppailla hänen kanssaan kun sanoi aina tyyliin "Voi kun sä oot niin laiha ja mä oon kamala valas!1" kalastellen huomiota. 

Vierailija
85/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

Vierailija
86/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fei__kki bim__bot

Vierailija
87/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kyttääjät ja hallitsemisenhaluiset huolehtijat.

Pitääkö tosiaan 50-vuotiasta normaalia ihmistä kytätä kun ollaan samoissa seuroissa ja seurata hänen tekemisiään. Pitääkö hänen rannekellonsa viisareita seurata ja kommentoida siitä, onko hänen kellonsa ajassa vai ei. Ja kysyä puolen tunnin päästä asiaa uudelleen, ilmeisesti pyrkimyksenä nolata hänet. Kohdella kuin pikkutyttöä?

Sama henkilö jallitti minut taannoin kaupassa siten, etten päässyt ulos kohtaamatta häntä. Oikein kiersi toista kautta.

Huolehtija taas hallitsi viimeksi siten, että parkkeerasi autoni perään siten, että oli odotettava hänen lähtöään ennenkuin itse pääsin pihasta. Tilaa parkkeerata muualle olisi kyllä ollut, mutta jokin kumma imu veti hänet blokkaamaan minun autoni vapaan poistumisen. Tuntuu kiusanteolta tuollainen.

Vierailija
88/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurskastelevat yläpuolelle asettujat. Besservisserit. Narsistit.

Vierailija
89/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurskastelevat yläpuolelle asettujat. Besservisserit. Narsistit.

Vierailija
90/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalittomat ihmiset joilla on ihan omat säännöt, joita he sitten selittelevät kaikin mahdollisin kieroutunein tavoin.

Vierailija
91/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne, jotka eivät ajattele maapallon hyvinvointia lainkaan pienissäkään asioissa. Lappaavat kaikki roskat samaan laatikkoon, koska "biojätteet haisee ja pitäisi viedä joka päivä ulos" tai "kyllä mä saan tehdä mitä haluan, ostaa mitä haluan ja lentää kuinka paljon vaan, koska mulla on vaan yksi elämä, mulla on oikeus!!".

Sinä varmasti kierrättämisen ohella olet ymmärtänyt jättää lapset tekemättä, olla ostamatta omakotitaloa tai autoa, olla omistamatta lemmikkiä tai kesämökkiä? Minua ärsyttävät eniten ne, jotka tuntuvat tietävän miten muiden kuuluisi elää mutta oman itsen kohdalla näitä sääntöjä voidaan tarvittaessa muokata itselle paremmin sopiviksi. Annahan olla kun kolmen lapsen äiti Irma-Liisa kuulee kivitalossaan että naapurin Riitta on lentänyt peräti Eurooppaan häämatkalle. Tästä riittää juoruttavaa mökkimatkalle kun ajellaan uudenkarhealla Bemarilla, koirat luonnollisesti mukana, viettämään lomaa kesämökille. Talvisin mökkimatka on ekologisesti muutettavissa laskettelulomaksi Lapissa. Sehän on niin hirrrveän ympäristöystävällistä kun ei tarvitse lentää. Niinpä.

Vierailija
92/130 |
04.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihkouskovaiset asiassa kuin asiassa, negailijat (aina valitusta, ei koskaan kiitosta mistään, jatkuvaa vittuilua), nais- ja miesvihaajat, eläinvihaajat, kontrollifriikit. Nämä tuli suorilta mieleen.

Vierailija
93/130 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset ihmiset ketkä puhuvat ja kirjoittavat tekstareissa tyyliin "voiksää tehä näin" tai "eksää nyt tiiä" ym tai "uskoksää mitä tapahtu"

Vierailija
94/130 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patologiset valehtelijat. Ihmiset, jotka eivät pysty puhumaan totta yhdessäkään asiassa. Ovat varmaan valehdelleet nimensäkin. Jokaikisestä asiasta täytyy keksiä jokin ihmeellinen versio, maalata asiat oman mielen mukaisiksi, puhuen kaikille muunneltua totuutta. Ja totta kai yhdelle yksi versio, toiselle toinen versio jne. Sitten kun ihmiset turuilla ja toreilla puhuvat asioista muille, todellisuus vääristyy lisää.

Ei hemmetti sellaisen kanssa pysty täysjärkinen olemaan missään tekemisissä. Kun tulee kylään, niin satutunti alkaa heti kättelyssä. Jutut ovat ihan outoja. Hän on nähnyt siellä ja siellä sen ja sen. Hitot tyyppi ole edes käynyt siellä, missä sepittää käyneensä, eikä se jonka väitti nähneensä, ole ollut edes saman maakunnan alueella. Hän on nähnyt filmitähtiä, suuryrityksen omistajaa jne. Unia on nähnyt, jotka on sitten sekoittanut valveilla oloon. Kun hän lähtee käymään tupakalla ja menee parvekkeellesi tai pihalle, niin takaisin tullessa aloittaa hirvittävän raportoinnin ja selityksen siitä, minkä jutun hän siellä kuuli. Jätkä ollu nähnyt muita kuin yhden oravan siinä monologia pitäessään ja nyt hän on sitten kuullut semmoisen ja semmoisen jutun. Ja historialliset elokuvat, sotaleffat ym., niin ne kertovat hänen edesmenneistä sukulaisista ja heidän elämänvaiheistaan. Ja höpönlöpön.

Se on ihme, miten tämmöisistä tyypeistä ei ole tullut jotain kirjailijoita, elokuvan käsikirjoittajia ym. Niin valtavia lahjoja kuvittaa satu ihan tuosta vain. Mutta ei kun työttöminä, asunnottomina, päästään eläkkeellä vaan ollaan. Mutta niinhän sitä sanotaan, että nerouden ja hulluuden ero on hyvin ohut. Sitä voi olla luovasti hullu tai sitten surullisesti hullu.

Vierailija
95/130 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti ne tyypit, jotka syövät suu auki ja kysyvät koko ajan mitä?

Vierailija
96/130 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juorukellot, kiusaajat.

Vierailija
97/130 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimieliset. Muiden asioihin puuttujat.

Vierailija
98/130 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylimieliset. Muiden asioihin puuttujat.

usein nämä vielä sekaantuvat muiden asioihin, sotkevat ja hämmentävät minkä kerkiävät. Näiden keittämää soppaa sitten selvitteletkin pitkään ja hartaasti. Yleensä sekoitravat pakan joka puolella missä vaikuttavat sekä töissä että kotonaan.

Vierailija
99/130 |
06.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät!!!

Vierailija
100/130 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ne jotka ottaa joukkuepelit liian tosissaan ja alkaa isoon ääneen haukkumaan kaikkia pelaajia ja suhtautuu jyrkästi kaikkiin virheisiin, vaikka tarkoitus olisi vain mennä pelaa jalkapalloa, sählyä, jääkiekkoa ynnä muuta ihan rennosti hauskapitomielessä. Itse en tykkää ottaa osaa joukkuepeleihin, koska ei ne ikinä oo höntsäilymeininkiä juuri tollasten ihmisten takia. Aina löytyy joku semmonen.

2. Terveysintoilijat, joiden on pakko jatkuvasti nyrpistellä nenäänsä kaikelle epäterveelliselle ja pakko joka väliin korostaa omaa terveellisyyttään. Ja suhtautuu muutenkin kaikkeen aiheeseen liittyvään tosi niposti. Et ole parempi ihminen, vaikka syötkin sipsien sijaan porkkanaa. 

3. Sellaiset, jotka yrittää houkutella johonkin juttuun mukaan sanoilla: tuu, se on kivaa! No jos se on sun mielestä kivaa, niin ei se kuitenkaa meinaa sitä, että se on kaikkien mielestä kivaa. Ei kannata kuvitella tuota hyvänä suostuttelukeinona ja että pääni kääntyisi heti tuon kivaa sanan jälkeen. 

4. Ihmiset, jotka ottaa vitsitkin tosissaan ja alkaa paasaamaan aiheesta, että sädekehä kiiltäis. En nyt siis puhu mistään rasistivitseistä tai muista loukkaavista jutuista, joista on ymmärrettävääkin antaa kritiikkiä. Vaan lähinnä tilanteeseen liittyvästä huumorista, josta alkaa hirvee saarnaaminen, että ei näin vaikka se on ihan itsestäänselvää. Vaikka jos sanoo vitsillä omena on soikea ja minä ja moni muukin porukasta nauraa, mut silti tää kertoo, että ei, kun omena on pyöreä. No, v*ttu, aijaa, en huomannut, mun silmässä on varmaan joku taittovirhe.

5. Vähän aasinsiltana kohdasta 4. Ihmiset, jonka seurassa saa koko ajan varoa sanomisiaan. Joo, hyvä kun kerrot tunteistasi, mutta jos loukkaantumisia tulee ihan ihme jutuista, niin ei oo yhtään rento olo, jos pitää olla koko ajan varuillaan, miten sanansa muotoilee.

6. Ihmiset, jotka ajattelevat, etteivät tee ikinä virheitä. Monesti he eivät kestä muidenkaan virheitä. Olevat yleensä kovia moralisoimaan.

Kyllä, olen silti tyytyväinen elämääni, vaikka tuli näin monta kohtaa :D Listaa ois voinut jatkaakin.