Millaiset ihmiset sua ärsyttää eniten?
Mua saarnaajat, jotka kuvittelevat tietävänsä sen ainoan ja oikean tavan kuinka tätä ihmisen elämää tulisi elää. Argh.
Kommentit (130)
Koiraihmiset! P*s kattavat piskejään mihin sattuu, eivät korjaa jätöksiä, antavat rakkien juosta vapaana häiritsemässä ihmisiä. " Turre on kiltti, ei se mitään tee.", en silti halua kuolaa ja kynnenjälkiä vaatteille hyppivän koiran jäljiltä.
No nyt tulee ehkä vähän spesifimpejä esimerkkejä töistä kirjoitti:
-Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa, eli kaikki muut ovat siis aina väärässä. Suuttuvat jos joku kehtaa haastaa heidän oikeassaolonsa. Ei mitään halua ymmärtääkään vastapuolen näkemystä, vaan vastapuolen näkemys on aina väärä ja vastapuoli tyhmä. Itsestäänselvästi törkeän huonot ryhmätyöskentelytaidot. Joskus tämän tyypin ihmiset järjestävät julkisia raivokohtauksia, joita eivät ikinä häpeä, vaan jopa oikeuttavat sillä että he olivat siinä tilanteessa ainoana oikeassa.
-20-vuotiaat pissikset. Elämä pyörii salin, ulkonäön ja poicciksen ympärillä. Itsekeskeisiä. Ei mitään syvyyttä, juttelukumppaneina todella raskaita kun eivät pysty puhumaan muusta kuin itsestään. Ottavat selfieitä ajaessaan moottoritiellä ruuhkassa ("No eihä moottoritiellä voi käydä golaria jos kaikki ajaa samaa vauhtia samaan suuntaan!!1") ja töissä 50% työajasta tutkitaan instagramin ja snapchatin ihmeellistä maailmaa. Esittävät aikuista, mutta todellisuudessa asuvat vielä mamman helmoissa, mamma maksaa bensatkin papan ostamaan autoon. Yleensä tämä ihmistyyppi on myös niitä pahimpia kaksinaamaisia selkäänpuukottajia ja kuppikuntien perustajia.
Kumpikin ihmistyyppi niin aivottomia, että jos toisesta korvasta huutaa sisään niin se tulee toisesta korvasta ulos ;)
Kuvailit juuri enemmistöä AV-palstalle kirjoittajista.
Rasistiset, kierot, juonittelevat, pahansuovat.
Ihmiset jotka puhuu paskaa. Eli tarkoitan sellaisia keksittyja juttuja toisista ihmisista tai tapahtumia maailmasta, jotka eivat pidä paikkaansa. Naita loytyy yllattavan paljon. Ihmiset puhuvat mita sylki suuhun tuo, tarkistamatta edes onko asia oikeasti niin tai ei.
Uteliaat, jotka saattavat ihan pokkana kysellä esim. Kuinka usein panette? Kuinka paljo teillä jäi lainaa? Tunkevat uuteen kotiin kutsumatta tekemään tupatarkastuksen.
Olkiukkoilijat. Kun vastapuolen argumenttia ei muuten saada kumoon, laitetaan siihen vähän omaa lisää ja sitten kumotaan tämä vääristelty argumentti.
Valitettavan yleistä täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Uteliaat, jotka saattavat ihan pokkana kysellä esim. Kuinka usein panette? Kuinka paljo teillä jäi lainaa? Tunkevat uuteen kotiin kutsumatta tekemään tupatarkastuksen.
Jännä. Itse juurikin pidän tuollaisista! 😃
Humalaiset, jotka tulevat jututtamaan selvinpäin olevaa tuntematonta ihmistä. Joskus he ovat ihan kivoja, mutta aika usein he ovat yliherkästi loukkaantuvia jos heihin ei reagoi tuttavallisen rempseästi.
Ns. kiusoittelijat, jotka eivät osaa lopettaa ajoissa, vaikka kohde ei ole hupailutuulella.
Epäsuorat riidanhaastajat, joiden sarkastisuus palvelee ilkeyttä eikä yhdessä nauramista.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Itsensä kehujat ja pomon perseen nuolijat. Jatkuvasti äänessä olevat.
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka eivät ajattele maapallon hyvinvointia lainkaan pienissäkään asioissa. Lappaavat kaikki roskat samaan laatikkoon, koska "biojätteet haisee ja pitäisi viedä joka päivä ulos" tai "kyllä mä saan tehdä mitä haluan, ostaa mitä haluan ja lentää kuinka paljon vaan, koska mulla on vaan yksi elämä, mulla on oikeus!!".
Minä olen just tuollainen. En kierrätä koska mies ei suostu siihen, niin en jaksa jostain roskista käydä vääntöä päivittäin.
Lennän ulkomaille lomalle 1-2 krt/v. Siksi että siitä saa niin paljon voimia harmaaseen talveen. Olen 46-vuotias ja aloitin tämän lentelyn vasta 40 vuotiaana. Suurimman osan elämästäni siihen asti matkustin vain junalla tai bussilla. Autoa meillä ei ole aina ollut. Nyt on ja pysyy. Keskimäärin auto on ollut meillä 10 vuotta.
Olen elänyt todella niukasti 40 vuotiaaksi asti niin eiköhän se hiilijaanjälki ole niin pieni että tasoituksen vuoksi teen nyt mitä haluan. On todellakin vain tämä yksi elämä. Kun pääsen eläkkeelle, muutan etelään pysyvästi ja taas tasoittuu hiilijaanjälkeni.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkäät ja muita parempina pitävät. Materialistit.
Itsevarmuus ei ole ylimielisyyttä. Olet joko kateellinen, tai sulla on alemmuuskompleksi.
Ei muut ihmiset minua ärsytä jos antavat olla rauhassa eivätkä tuppaudu elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Saamattomat ja laiskat, jotka olettavat, että kaikki täytyy tulla yhteiskunnalta ja itsekkäät, jotke eivät hoida kuin oman "tonttinsa".
Tyyllin: en voi tehdä mitään muiden eteen, kun en itsekään ole mitään koskaan saanut mistään.
Meillä esim naapurissa yksi perhe, jotka mittaavat millilleen, etteivät tee muiden eteen yhtään mittän, mutta ottavat kyllä muiden avut vastaan mukisematta ja kiittämättä, mutta hyvin tyytyväisinä. On oikein huvittaavaa seurata heidän touhuaan.
Minkä vi-tu-n takia pitäisi muiden eteen tehdä mitään.?
Mikä "oikeus" sulla on sellaista vaatia?
Ei ole sinun tehtäväsi pitää minusta, se on minun tehtäväni. Sanotaan nyt tähän vielä sekin, että kyllä muuten vi-tut-taa ihmiset, jotka työntävät nenänsä toisten asioihin ihan vit-u-n väkisin.
Sulla ei ole mitään vi-tu-n oikeutta vaatia yhtään ketään tekemään sun etees yhtään mitään.
Vi-tu-n kehitysvammainen idio-ot-ti. Apua saa pyytämällä ei vaatimalla. Kuulostat just sellaselle tyypille, ketä on syytä vältellä ja siihen on aivan selkeä syy. Olet joku vi-tu-n hyväksikäyttäjä, eli täyttä vi-tu-n pas-kaa.
Puhutko vielä muille muiden asioita paljonkin? Sinä olet ro-tta ja va-sikka, vi-tt-u mikä nilkki.
Vierailija kirjoitti:
Ei muut ihmiset minua ärsytä jos antavat olla rauhassa eivätkä tuppaudu elämääni.
Täysin samaa mieltä.
Ihmiset, jotka syyttävät omista virheistään muita, eli eivät koskaan osaa katsoa sinne peiliin.
Psyko- ja sosiopaatit pääasiassa.
Ne jotka kuvittelee olevansa oikeutettuja kaikkeen mitä milloinkin haluavat laittamatta tikkua ristiin. Helposti katkeroituvia ja yleensä kiusaajahenkisiä.
Toisten syyttely omista virheistä.
Ja toinen asia. Se, että sairaanhoitaja ei hymyile eikä ole ystävällinen vaan pitää näkymättömänä. Se loukkaa.
-Ihmiset jotka kuvittelevat olevansa aina oikeassa, eli kaikki muut ovat siis aina väärässä. Suuttuvat jos joku kehtaa haastaa heidän oikeassaolonsa. Ei mitään halua ymmärtääkään vastapuolen näkemystä, vaan vastapuolen näkemys on aina väärä ja vastapuoli tyhmä. Itsestäänselvästi törkeän huonot ryhmätyöskentelytaidot. Joskus tämän tyypin ihmiset järjestävät julkisia raivokohtauksia, joita eivät ikinä häpeä, vaan jopa oikeuttavat sillä että he olivat siinä tilanteessa ainoana oikeassa.
-20-vuotiaat pissikset. Elämä pyörii salin, ulkonäön ja poicciksen ympärillä. Itsekeskeisiä. Ei mitään syvyyttä, juttelukumppaneina todella raskaita kun eivät pysty puhumaan muusta kuin itsestään. Ottavat selfieitä ajaessaan moottoritiellä ruuhkassa ("No eihä moottoritiellä voi käydä golaria jos kaikki ajaa samaa vauhtia samaan suuntaan!!1") ja töissä 50% työajasta tutkitaan instagramin ja snapchatin ihmeellistä maailmaa. Esittävät aikuista, mutta todellisuudessa asuvat vielä mamman helmoissa, mamma maksaa bensatkin papan ostamaan autoon. Yleensä tämä ihmistyyppi on myös niitä pahimpia kaksinaamaisia selkäänpuukottajia ja kuppikuntien perustajia.
Kumpikin ihmistyyppi niin aivottomia, että jos toisesta korvasta huutaa sisään niin se tulee toisesta korvasta ulos ;)