Millaiset ihmiset sua ärsyttää eniten?
Mua saarnaajat, jotka kuvittelevat tietävänsä sen ainoan ja oikean tavan kuinka tätä ihmisen elämää tulisi elää. Argh.
Kommentit (130)
Vanhemmat, jotka eivät ymmärrä kurin merkitystä kasvatuksessa. Paapovat lapsiaan ihme ajatuksilla, kuten "emme opeta 6-vuotiaalle vielä käytöstapoja, koska hän on niin nuori ettei vielä ymmärrä". Sitten myöhemmin nämä ongelmalapset ovat kiusaamassa muita ja häiritsemässä kanssaihmisten elämää. Nämä curling-vanhemmat sitten soittelevat kouluun ja käskevät opettajia tekemään ties mitä että heidän Lissu-Tiinallaan olisi asiat paremmin. TYPERIÄ IHMISIÄ.
Meluisat juopot, joiden aivosolut ovat tuhoutuneet aikoja sitten.
Elämä on toisinaan rasittavaa, kun joutuu kuuntelemaan niiiiiin hauskojen seurueiden juttuja. "Sitte Make sano Peralle et mennää hei tonne. Hahahhhahahhaaaa!"
Jätin lauseesta pois kirosanat.
muslimit, ihan yleisesti kaikki muslimit ja johtuu siitä, että olen ulkomailla asunut heidän kanssaan ja keskuudessaan.
Minua ärsyttävät ihmiset, jotka
- päästävät itsensä nälkäisiksi ja sitten meuhkaavat ja riehuvat kotimatkalla liikenteessä, kaupoissa jne. ja lopulta mäkättävät kotona jääkaapin vieressä haukkumassa maailmaa. Aivan kuin he kuvittelisivat, että jonain päivänä vaan tulee se päivä, ettei ihmisen enää tarvitse syödä, enää ikinä, eivätkä tajua miten matala verensokeri korreloi siihen omaan vittumaiseen mielentilaan. On kummallista miten ihan fiksutkaan ihmiset eivät vaan tajua, että tänäänkin tulee nälkä ennen kuin on kotona ja päivällinen valmis, ja laukkuun voi varata vaikka banaanin.
- ihmiset jotka eivät mene nukkumaan ja sitten valittavat että väsyttää. Ei mennä nukkumaan, vaikka kukaan ei estä, on sänky, on mahdollisuus ihan minä sekuntina hyvänsä mennä siihen sängylle makaamaan, mutta ei, ei onnistu. Valvotaan sängyn vieressä puuhaamassa kaikenlaista ja kerätään tahallaan pitkin viikkoa sitä väsymystä itselleen, ja kerjätään myötätuntoa muille kun on niin rankkaa kun piti roikkua netissä ja nyt ei vaan jaksais. Nukkukaa perkele, niin pääsette siitäkin ongelmasta.
Hauskaan suuntaan menee tämä
terv. Kekkonen
Mua ärsyttää eniten leuhkat ihmiset, jotka kehuu itseään tai leveilee omaisuudellaan.
Ihmiset, joista aistin negatiivisen energian. Pysyn mahdollisimman kaukana.
Nousukkaat, joille jollakin onnenkantamoisella on tullut rahaa, mutta ei järkeä, sivistystä, käytöstapoja tai mitään makua. Nämä ovat tietty myös järkyttäviä materialisteja, joiden jokaisella asialla on hintalappu ja se kerrotaan myös. Sivistynyt ihminen ei ylipäätään puhu rahasta eikä omista rahoistaan varsinkaan.
Sisustustyylli on jotain tekoantiikkia käppyräjalkaisilla tuoleilla ja räikyvillä itämaisilla matoilla. Sitten jostain takkahuoneesta löytyy lynttyyn istuttu tv-tuoli ja leivänmuruja ympäriltä: siellähän sitä istutaan ja katotaan tosi-tv:tä.
Perässähiihtäjät (kekkosen ajan jälkeen syntyneet: kato googlesta). Nämä jotka ´lähtee heti peesiin ja roikkumaan ja hengaamaan ja kannattamaan jokaista,josta vaan vois jotain hyötyä joskus olla. Nykymaailmassa ovat verkottujia. Eli perskärpäisiä. Ei ole mitään rajaa sillä, miten paljon joku voi alentua, kun pitää jotain mielistellä.
Rajatilatapaukset, jotka tekevät kaikki ympärillään hulluiksi, mutta itse ovatten sitä mieltä, että muut on hulluja ja tekee väärin. Vain hän kärsii vääryyttä ja vain ja ainostaan hän tietää, miten asiat on. "Mulla on terveen paperit" huusi joka välissä eräs kylälän akka. Tuli vaan mieleen, että mistä ne paperit olis sille tullu? Ilmeisesti oli siis ollut jotain epäilystä, että ei ihan kunnossa olis ja sitten tutkimuksen jälkeen saanut ne terveen paperit. Naisen tuntien, voi sanoa että sekin tutkimus ja nekin paperit on ihan huuhaata.
Olis hoidon tarvetta tuhansilla hulluilla tässäkin maassa, jotka tuolla vaan vippailee mukamas terveenä ja rääkkää kaikki lähiympäristössään katkeamisen partaalle.
Kaikki markan helppoheikit, jotka käyntikorttejaan jossain pintakapakoissa jakelee ja luulee, että heidät ihan justiins poimitaan uusimpaan ja edelläkäyvään produktioon. Siinä samalla odotellessa ne on valmiita puukottamaan ja kamppaamaan jokaisen, joka vähänkään näyttää pyrkivän samoille apajille. Tyhjät housut kolisevat joo eniten.
Onhan noita.
27. Ooh, kiitos vastauksestasi. ap
[quote author="Vierailija" time="30.11.2013 klo 20:28"]
Minua ärsyttävät ihmiset, jotka
- päästävät itsensä nälkäisiksi ja sitten meuhkaavat ja riehuvat kotimatkalla liikenteessä, kaupoissa jne. ja lopulta mäkättävät kotona jääkaapin vieressä haukkumassa maailmaa. Aivan kuin he kuvittelisivat, että jonain päivänä vaan tulee se päivä, ettei ihmisen enää tarvitse syödä, enää ikinä, eivätkä tajua miten matala verensokeri korreloi siihen omaan vittumaiseen mielentilaan. On kummallista miten ihan fiksutkaan ihmiset eivät vaan tajua, että tänäänkin tulee nälkä ennen kuin on kotona ja päivällinen valmis, ja laukkuun voi varata vaikka banaanin.
- ihmiset jotka eivät mene nukkumaan ja sitten valittavat että väsyttää. Ei mennä nukkumaan, vaikka kukaan ei estä, on sänky, on mahdollisuus ihan minä sekuntina hyvänsä mennä siihen sängylle makaamaan, mutta ei, ei onnistu. Valvotaan sängyn vieressä puuhaamassa kaikenlaista ja kerätään tahallaan pitkin viikkoa sitä väsymystä itselleen, ja kerjätään myötätuntoa muille kun on niin rankkaa kun piti roikkua netissä ja nyt ei vaan jaksais. Nukkukaa perkele, niin pääsette siitäkin ongelmasta.
[/quote]
Voehan vitura :D
Terv. Kakkonen (Olin kolme varttia poissa ja droppasin heti tästäkin keskustelusta)
Naiset, jotka ovat huoliteltuja ja pukeutuvat tikkitakkiin ja viettävät melko suljettua, keskiluokkaista, turvallista ja pumpulista elämää. Lausuvat naiiveja mielipiteitä ja ovat teennäisellä tavalla kohteliaista, eivät anna itsestään mitään, lässyttävät vain.
Materialismia ihannoivat kakarat jotka kuuntelevat Cheekkiä ja äänestävät kokoomusta vain siksi että sen edustamia arvoja ihannoidaan. Vaikka totuus on se, että kituutetaan jossain sikakalliissa vuokrayksiössä opiskelijana/kaupan kassana
Saamattomat ja laiskat, jotka olettavat, että kaikki täytyy tulla yhteiskunnalta ja itsekkäät, jotke eivät hoida kuin oman "tonttinsa".
Tyyllin: en voi tehdä mitään muiden eteen, kun en itsekään ole mitään koskaan saanut mistään.
Meillä esim naapurissa yksi perhe, jotka mittaavat millilleen, etteivät tee muiden eteen yhtään mittän, mutta ottavat kyllä muiden avut vastaan mukisematta ja kiittämättä, mutta hyvin tyytyväisinä. On oikein huvittaavaa seurata heidän touhuaan.
Laumasieluiset vailla omia aivoja olevat idiootit,jotka on aivopesty minkä tahansa aatteen tai uskonnon/kasvatuksen toimesta ääliöiksi lausuntoautomaateiksi,vailla yhtään omaa ajatusta.
Naiivit ja/tai tyhmät vassarit.
Lisäksi ne keskitason keski-ikäiset johtoportaan spandex-sukkulamiehet, jotka kohtelevat etenkin itseään nuorempia naisia alentuvasti.
Perseilijät jotka puhuvat isolla luottamuksella asioista joista eivät tiedä mitään, esittävät voimakkaita mielipiteitä ja puskevat ihan paskoja ratkaisuja koska kukaan ei vaan jaksa tapella perseilijän kanssa.
Oman suht laajan kokemuskanna perusteella kaikki, jotka äänestävät vihreitä. En voi sietää, täydellisiä mustavalkoputkiaivoja, aina oikeassa, muut väärässä, tietävät kaiken kaikesta. Jos joutuisin noiden kanssa autiolle saarelle niin aika nopeasti sekoaisin.