Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavin asia joka on tapahtunut sinulle?

Vierailija
16.02.2014 |

Voi olla jotain yliluonnollista tai sitten muuten vaan pelottavaa.

Kommentit (159)

Vierailija
21/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:26"]

Hirveä juttu, nro 13!! ONNEKSI pelastuit. Miten kauan odottelit poliisia?

Oliko lähistöllä naapureita?

[/quote]

Poliisi tuli noin viiden minuutin päästä paikalle mutta nuo minuutit tuntuivat ikuisuudelta ja kakka housuun siinä ehti jo tulla. (sori, mutta totta.)

Lähistöllä oli ystäväni naapureita mutta en tuntenut heitä eikä puhelinnumeroita ollut, enkä olisi muutenkaan uskaltanut lähteä talosta pois minnekään. :(

13

Vierailija
22/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitely, jossa menivät muun muassa hampaita ja tuli niskavamma sekä polvi tohjona, ja sen jälkeen seurannut kahden miehen raiskausolympialaiset joka paikkaan. Tukkaakin revittiin päästä niin että päänahkaan tuli kaljuja länttejä ja silmalasit katosivat rytäkässä. Minut pakotettiin autoon enkä päässyt pakoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se kun olin kesäyönä istumassa kallioilla, mies tuli ylös, sitten toinen ja he lähtivät väkisin kiskoon mua kalliota alas.

Alhaalla järvi.

Lähellä oli kioski ryöstetty.

En kai siinä olisi istunut jos olisin ollut ryöstäjä!

Jouduin maijaan.

Vierailija
24/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 16:41"]

Pahoinpitely, jossa menivät muun muassa hampaita ja tuli niskavamma sekä polvi tohjona, ja sen jälkeen seurannut kahden miehen raiskausolympialaiset joka paikkaan. Tukkaakin revittiin päästä niin että päänahkaan tuli kaljuja länttejä ja silmalasit katosivat rytäkässä. Minut pakotettiin autoon enkä päässyt pakoon.

[/quote]

Järkyttävää :( tapahtuiko Suomessa. Otan osaa.

Vierailija
25/159 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun olin kaverin kanssa jousipyssyillä keskellä peltoa(talvella),ja nähtiin kun kaksi ahmaa hiipi meitä päin,juostiin sit takas kotiin.

Vierailija
26/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa että joilekkin voi käydä noin ikävästi :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:

'(:'(:'

Vierailija
27/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni raiskasi ja yritti tappaa kuristamalla, mutta ei siinä onnistunut. Puukotti sitten itseään vielä samalla kertaa useasti, mutta ei kuollut. Oli aika vaikeaa aikaa tuo ja olen hyvin onnekas että selvisin tuosta suhteesta hengissä.

Vierailija
28/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin nuorempina (n 10-11v) kavereiden kanssa salaa yöllä ulkona, pakettiauto jahtasi meitä ja tuli siis ihan kävelyteiltä yms vastaan. Jos ei oltaisi päästy piiloon niin kuka tietää oltaisiinko enää hengissä. Oli kyllä järkyttävää, sitä kesti noin puolituntia ja aivan paniikissa oltiin kaikki! Ja vielä kun vanhemmat ei tienneet että ollaan karattu ja sitten kun meidät oltaisiin napattu ja aamulla meitä ei löydy mistään niin ei kukaan meitä olisi osannut etsiäkkään.. Kyseisellä alueella liikkui hyvinkin usein näitä hämäriä tyyppejä jotka pyyteli lapsia autoon.

Vierailija
29/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luiskahdin lapsena talvella koskeen,sain kiinni siitä jään reunasta mistä vesi sukelsi jään alle ja kaverit vetivät käsistä ylös vedestä,olin 12v.

aikuisena ajoin joulukuun alussa 2002 räntäsateessa pimeässä vähän yli 100kmh (siinä kelissä ei kovempaa uskaltanut ajaa) isoa sarvipää uros hirveä päin autolla,täysosuma eläin rullasi koko auton yli ja selvisin pelkillä naarmuilla.

Vierailija
30/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köpiksen rautatieaseman hissiin juoksi peraamme karmean nakoinen nisti. Minihississa mina, aitini ja vaunuissa nukkuva vauvani seka tuo sekava kummitus hullun kiilto silmissaan. Rappuja oli viisi, miksi han juoksi peraamme? Pisin hissikyytini vaikka oikeasti lyhyt.

Vierailija
31/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen lapsi kuoli, toinen oli ihan kiikun kaakun teholla ja itsekin olin vakavasti sairas (sentään tavallisella vuodeosastolla kuitenkin), kun saatiin vaikea infektiotauti. Mies pelkäsi jo jäävänsä ihan ypöyksin. Itse pelkäsin enemmän lapsen ja miehen puolesta, en niinkään itseni.

Miten julma pitää ihmisen olla, että on alapeukuttanut?

Vierailija
32/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä joskus täyskännissä paukkasi keskellä yötä asuntooni. Heräsin siihen kun toinen kuristaa ja uhoaa "vittu mä vielä tapan sut." Sain jotenkin potkittua sen pois mun päältä ja tyyppi heitti seinälle ja kädet kurkun ympärille. En muista kuinka pääsin tuosta, olin aika shokissa ja ottanut unilääkkeen illalla. Sillä oli hullunkiilto silmissään ja oli ihan tosissaan asian kanssa, veikkaan että psykoosi päällä. Hrrrr... tuntuupa oudolta kirjoittaa tästä kun en ole kenellekään kertonut..

Vierailija
33/159 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun lapsia on käynyt katsomassa joku musta hahmo. Esikoisen luona vierailtiin syntymän jälkeen. Kuopuksen luona ihan raskauden lopulla. Varsinkin tuo viimeinen käynti oli pelottava. Olin juuri tullut sänkyyn, en vielä ollut lähimainkaan unessa. Sitten näin sen saman hahmon, jonka olin nähnyt aiemminkin. En tiedä miksi mutta suljin silmäni ja odotin että se lähtee. Kävi minun vatsani luona ja hetken päästä lähti. Mitään pahaa ei ole lapsilleni koskaan sattunut, pikemminkin heillä on suojelusenkelit matkassa.

Hyi että rupesi pelottamaan! Oon itsekkin nähnyt pienenä sängynpäädyssäni tumman mieshahmon. En nukkunut eikä se mielestäni ollut valveuntakaan kun pystyin liikkumaan. Se ei poistunut vaikka suljin silmäni ja avasin, toistin useasti ja joka kerta hahmo tuli lähemmäs. Lopulta miehen naama oli kasvojeni lähellä, ehdin vilkaista, mutta se naama oli niin paha. Olin pelosta kankeana kunnes huusin täyttä kurkkua. Äitini tuli hädissään luokseni ja joutui rauhoittelemaan minua seuraavana päivänäkin. Kukaan oikea ihminen ei tietenkään voinut olla käynyt huoneessani, mutta ehkä se oli henkimaailman juttuja. 

Vierailija
34/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
35/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni kuoli traagisesti kymmenen vuotta sitten kesäkuun kuudes päivä.

Sen jälkeisinä vuosina, kaikku kuusi poikaani ovat kuolleet aina kuusivuotissynttäreillään. Nyt olen ollut putkään aivan yksin ja täysin ilman mieskontakteja. Nyt ydintalven pimeänä hetkenä musta hahmo jolla ei ollut naamaa, ilmoitti että olen raskaana ja lapseni syntyy kesäkuun kuudes päivä, mutta en itse tule pitämään tätä lasta. Kävin lääkärissä jossa todettiin että olen todellakin raskaana ja kesäkuun alulle laskettiin aika. Pelottaa.

Vierailija
36/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran joku homo yritti raiskata mut mut lopetti kun huusin et oon nainen :D;!!!

Vierailija
37/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen lapsi kuoli, toinen oli ihan kiikun kaakun teholla ja itsekin olin vakavasti sairas (sentään tavallisella vuodeosastolla kuitenkin), kun saatiin vaikea infektiotauti. Mies pelkäsi jo jäävänsä ihan ypöyksin. Itse pelkäsin enemmän lapsen ja miehen puolesta, en niinkään itseni.

joku saattaa peukuttaa myötätuntona, "en pidä siitä mitä sinulle tapahtui". Haluan uskoa näin.

Vierailija
38/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vuosi takaperin mustasukkaiset naikkoset pahoinpiteli minut ja kaverin. Sillon pelkäsin että henki lähtee, mutta mustelmilla, kadonneilla silmälaseilla ja revityillä hiuksilla selvittiin..

Vierailija
39/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

joku saattaa peukuttaa myötätuntona, "en pidä siitä mitä sinulle tapahtui". Haluan uskoa näin pää å.

No itse alapeukutin siksi, että en uskonut juttua. Äärimmäisen tragedinen asia noin eleettömästi mutta kuitenkin avoimesti kirjoitettuna kuulosti vaan nettijutulta. Toki hirveä sääli ja osanotto jos totta oli.

Vierailija
40/159 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna1988 kirjoitti:

Muutama vuosi takaperin mustasukkaiset naikkoset pahoinpiteli minut ja kaverin. Sillon pelkäsin että henki lähtee, mutta mustelmilla, kadonneilla silmälaseilla ja revityillä hiuksilla selvittiin..

Lol. Porvoossa tapahtuu. Naiset vetää nörttejä pataan niin että silmälasit menee rikki! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kolme