Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavin asia joka on tapahtunut sinulle?

Vierailija
16.02.2014 |

Voi olla jotain yliluonnollista tai sitten muuten vaan pelottavaa.

Kommentit (159)

Vierailija
1/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käynyt itselle, mutta sain traumoja jo pelkästä tarinasta. Äiti oli pikkutyttönä huoneessaan, ja ihmetellyt, mitä hänen lemmikkihiirensä rapistelevat huoneen nurkassa. Häkki sijaitsi ikkunan vieressä, ja äiti kumartui katsomaan hiirten touhuja, mutta näkikin ikkunan toisella puolella, 15cm päässä omista silmistään miehen silmäparin tuijottavan ikkunan toisella puolella. Hän juoksi huutaen huoneestaan, ja isänsä säntäsi niiltä sijoiltaan tulittamaan haulikolla takapihalle. Tirkestelijä pääsi (onneksi?) pakoon, mutta takapihalta todellakin löytyi jalanjäljet hangessa ja ikkunan alle siirrettyjä pölkkyjä...

Vierailija
2/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolari ison kuorma-auton kanssa talvella, luulin että henki lähti :( Selvittiin kuin ihmeen kaupalla pelkällä säikähdyksellä.

Vierailija
4/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen lapsi kuoli, toinen oli ihan kiikun kaakun teholla ja itsekin olin vakavasti sairas (sentään tavallisella vuodeosastolla kuitenkin), kun saatiin vaikea infektiotauti. Mies pelkäsi jo jäävänsä ihan ypöyksin. Itse pelkäsin enemmän lapsen ja miehen puolesta, en niinkään itseni.

Vierailija
5/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se kun keskellä yötä joku seisoi makuhuoneessani. Lapsia minulla ei ollut silloin ja mies ulkomailla työmatkalla. Painoin pääni tyynyyn ja en saanut unta. Aamulla sitten vasta uskalsin katsoa uudestaan, ja ei ollut mitään merkkiä että kukaan olisi ollut makuuhuoneessani...

Vierailija
6/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Etel-Afrikassa. Olin kaverini luona viettämässä viikonloppua syrjäisellä farmilla. Yhtäkkiä pihatietä ajoi auto. Tie ei siis vienyt muualle kuin tälle farmille, ja taustatietona mainittakoon, että farmimurhat ovat tavallisia Etelä-Afrikassa. Siirryimme lattialle makaamaan, ystäväni isä ja veli lähtivät aseiden kanssa ulos. Mitään ei tapahtunut, auto ajoi pois.

En osannut pelätä, vaikka olisi pitänyt.

Vierailija
7/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitustalon pihaan päin meno.

En vaan voinutkaan mennä kun se estettiin.

Vierailija
8/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se päivä, kun luulin menettäväni rakkaani.

Vierailija
9/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsia on käynyt katsomassa joku musta hahmo. Esikoisen luona vierailtiin syntymän jälkeen. Kuopuksen luona ihan raskauden lopulla. Varsinkin tuo viimeinen käynti oli pelottava. Olin juuri tullut sänkyyn, en vielä ollut lähimainkaan unessa. Sitten näin sen saman hahmon, jonka olin nähnyt aiemminkin. En tiedä miksi mutta suljin silmäni ja odotin että se lähtee. Kävi minun vatsani luona ja hetken päästä lähti. Mitään pahaa ei ole lapsilleni koskaan sattunut, pikemminkin heillä on suojelusenkelit matkassa.

Vierailija
10/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun putosin järveen kahdeksanvuotiaana, uimataidottomana. Melkein hukuin.

Vierailija
11/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin maalla vielä kotonani. Olin ajanut pyörällä 12km lempi rannalleni kuten joka päivä tein kesäisin. Pyöräilyosuus kokonaan hiekkatietä metsän keskellä ja viimeiset 2km kapeaa metsäpolkua. Olin siinä sitten ottanut aurinkoa, uinut js kuunnellut musiikkia napit korvissa usean tunnin ajan kunnes nousin taas ylös mennäkseni uimaan. Kuulin selkäni takaa metsästä valtavaa ryminää ja pauketta kun oksat katkeilivat ja jokin käveli hitaasti. Nousin ninjamaisen äänettömästi ylös mutta tuulen alapuolella ja lähdin peruuttamaan veteen aikomuksenani uida kauemmas ns. viereiselle rannalle jossa tiesin olevan jonkun mökin. Päästyäni veteen jo polviani myöten näin kun iso karhu pyöri siellä puiden takana ja lähti ähisten ja tuhisten juoksemaan kauemmas metsään, ilmeisesti säikähti minut huomattuaan. Minä säikähdin ihan yhtä paljon. Olin vielä monta tuntia rannalla kun en uskaltanut lähteä pyörän luokse mäkeä ylös ja metsäpolkua ajamaan. Mutta niimpä sitten myöhemmin vain lähdin kun pelko katosi. Tuon jälkeen kävin vielä monesti rannalla ja joskus jopa kävelin sinne sen 12km yksin.

Vierailija
12/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

11, huh!

Vierailija
13/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun eräs mies seurasi minua 16-vuotiaana autollaan mäkkäristä kotiin. Silloinhan ei ollut kännyköitä, onneksi ystäväni asui lähellä mutta kauhukseni ei ollutkaan kotona. Juoksin talon taakse, paniikissa rikoin ikkunan ja juoksin taloon sisään. Kun pääsin keittiöön, mies seisoi talon portailla ja tuijotti minua etuoven ikkunasta. Otin veitsen käteen ja soitin poliisille ja äidille. Kun saapuivat, mies oli lähtenyt karkuun.

Vierailija
14/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kouluikäisenä kaverini kanssa kahdestaan mökillä ja murtovarkaat tulivat keskellä yötä etuovesta sisään. Pakenimme makuuhuoneen ikkunasta metsään. Silloin ei ollut vielä edes kännyköitä.

Vierailija
15/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun kahdeksanvuotias tyttäreni jäi auton alle ja kuoli.

Takana viisi keskenmenoa, yksi kohtukuolema ja mieheni kuolema:'( Sitten ilmoitettiin ja kerrottiin, että tyttöni on kuollut. Minulla ei ole muita lapsia, ja hän oli ainoa ilonpilkahdukseni:'(

Vierailija
16/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, 15, olen niin kovin pahoillani puolestasi. On niin epäreilua, että toisille ihmisille kasaantuu noin paljon murhetta elämään. :(

Vierailija
17/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskausyritys ulkomailla.

Vierailija
18/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä juttu, nro 13!! ONNEKSI pelastuit. Miten kauan odottelit poliisia?

Oliko lähistöllä naapureita?

Vierailija
19/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta pelottavaa on ollut, mutta viime talvena ajettiin n. 100km/h moottoritiellä ja yht'äkkiä edessä tiellä oli auto poikittain, nopee ajatus oli, että nyt me kuollaan kaikki, onneks sain väistettyä vasemmalle kaistalle, tää auto lensi ympäri ilmassa ja laskeutui penkkaan katolleen, kuski nousi itse autosta, kenellekään ei siis käynyt mitään

Vierailija
20/159 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun äiti kävi kiinni raiveleista ja yritti tukehduttaa

kun olin pieni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän