Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä Mörän jäätymisen?

Vierailija
17.06.2008 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurelle yleisölle eli ei todellakaan ole mitenkään kokematon esiintyjänä.

ja ei se, että tutkii mediaa, tarkoita, että itse olisi loistava esiintyjä! ihan kuin lääkärit olisivat aina terveitä, syöpätutkijoilla ei olisi koskaan syöpää ja teologit kävelisivät vetten päällä!

Empatiaa Mörälle :-)

Vierailija
22/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tietoinen sanomastani, niin miksi kuittasit sen vain toteamalla "höpöhöpö"? Ihan mielenkiinnosta.



Ja tietysti saat pysyä kannassasi, en ole mitään radikaalitoimintaa täällä kehittämässä, kunhan tarjoan vaihtoehtoisia näkökulmia keskusteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokenut esiintyjä=loistava esiintyjä!



Suuri osa kokeneista esiintyjistä vaikkapa yliopistolla on aika.... surkeitä esiintyjiä :-)

Vierailija
24/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla voisin sanoa vaikka nöpö nöpö. Kansanrunousarkistosta löytyvät nimismiesvitsit on vähän eri asia kun tässä esillä oleva asia. Tutkijana varmasti osaat ymmärtää myös tämân.

Vierailija
25/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samalla voisin sanoa vaikka nöpö nöpö. Kansanrunousarkistosta löytyvät nimismiesvitsit on vähän eri asia kun tässä esillä oleva asia. Tutkijana varmasti osaat ymmärtää myös tämân.

Vasta-argumenttisi on hieman pettymys. Et perustele näkökantaasi mitenkään, toisin kuin minä olen tehnyt. Tutkijana (?) ymmärtänet, että väittelyn kantava voima on näkökulmien esittäminen ja niiden perustelut. Muutoin kommentit ovat mutua, vailla todistettavaa pohjaa.

Vierailija
26/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo on kokenut esiintyjä mm. televisiossa ja ei ole tuollaista hänelle tapahtunut aiemmin.

kokenut esiintyjä=loistava esiintyjä!

Suuri osa kokeneista esiintyjistä vaikkapa yliopistolla on aika.... surkeitä esiintyjiä :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tutkijaa nyt potuttaa. Valitettavasti en ehtinyt enkä ehdi perustella kantaani juuri nyt, kun yritän jutella puhelimessa samaan aikaan. Olet kyllä ihan oikeassa; argumentteja tarvitaan aina.

Vierailija
28/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh, mikä minua potuttaa :)? No, huumorintutkijana edustan tutkimuksen alinta kastia, kulttuurintutkimuksen sarkaa, joten itseironisesti totean, että siitä puhe mistä puute. Iloa täällä elämässä tarvitaan, sitä on aina tarvittu, jotta on aikoinaan jaksettu siellä peltotöissä ja toisaalta nykyaikana kiireen ikeessä. Joten hymyä sinulle,





hömppähumanisti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemmä mörä muistetaan.



en tuonut mörää esille naureskeltavaksi. Kyllä sitä itseäkin säälitti mörän moka.



mietin vain kuinka kauan tällaiset pysyy mies(tai nais)muistissa.

Vierailija
30/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä paikka suora televisiolähetys itse kullekin on.voipi itse kultakin unohtua sanat ja oma nimikin :)



Haastattelija olisi voinut heti mennä "asiasta viidenteen" eli eteenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sen livenä teeveestä ja katsoin suurella myötätunnolla! Ihan hyvä, että tuollaistakin välillä tapahtuu, jotta me tavalliset pulliaiset nähdään, että ei kaikki oo luontevia kameran edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän