Muistatteko vielä Mörän jäätymisen?
Kommentit (31)
Jos olet tietoinen sanomastani, niin miksi kuittasit sen vain toteamalla "höpöhöpö"? Ihan mielenkiinnosta.
Ja tietysti saat pysyä kannassasi, en ole mitään radikaalitoimintaa täällä kehittämässä, kunhan tarjoan vaihtoehtoisia näkökulmia keskusteluun.
kokenut esiintyjä=loistava esiintyjä!
Suuri osa kokeneista esiintyjistä vaikkapa yliopistolla on aika.... surkeitä esiintyjiä :-)
ja samalla voisin sanoa vaikka nöpö nöpö. Kansanrunousarkistosta löytyvät nimismiesvitsit on vähän eri asia kun tässä esillä oleva asia. Tutkijana varmasti osaat ymmärtää myös tämân.
ja samalla voisin sanoa vaikka nöpö nöpö. Kansanrunousarkistosta löytyvät nimismiesvitsit on vähän eri asia kun tässä esillä oleva asia. Tutkijana varmasti osaat ymmärtää myös tämân.
Vasta-argumenttisi on hieman pettymys. Et perustele näkökantaasi mitenkään, toisin kuin minä olen tehnyt. Tutkijana (?) ymmärtänet, että väittelyn kantava voima on näkökulmien esittäminen ja niiden perustelut. Muutoin kommentit ovat mutua, vailla todistettavaa pohjaa.
Tuomo on kokenut esiintyjä mm. televisiossa ja ei ole tuollaista hänelle tapahtunut aiemmin.
kokenut esiintyjä=loistava esiintyjä!
Suuri osa kokeneista esiintyjistä vaikkapa yliopistolla on aika.... surkeitä esiintyjiä :-)
Kylläpä tutkijaa nyt potuttaa. Valitettavasti en ehtinyt enkä ehdi perustella kantaani juuri nyt, kun yritän jutella puhelimessa samaan aikaan. Olet kyllä ihan oikeassa; argumentteja tarvitaan aina.
Eh, mikä minua potuttaa :)? No, huumorintutkijana edustan tutkimuksen alinta kastia, kulttuurintutkimuksen sarkaa, joten itseironisesti totean, että siitä puhe mistä puute. Iloa täällä elämässä tarvitaan, sitä on aina tarvittu, jotta on aikoinaan jaksettu siellä peltotöissä ja toisaalta nykyaikana kiireen ikeessä. Joten hymyä sinulle,
hömppähumanisti
näemmä mörä muistetaan.
en tuonut mörää esille naureskeltavaksi. Kyllä sitä itseäkin säälitti mörän moka.
mietin vain kuinka kauan tällaiset pysyy mies(tai nais)muistissa.
jännä paikka suora televisiolähetys itse kullekin on.voipi itse kultakin unohtua sanat ja oma nimikin :)
Haastattelija olisi voinut heti mennä "asiasta viidenteen" eli eteenpäin.
Näin sen livenä teeveestä ja katsoin suurella myötätunnolla! Ihan hyvä, että tuollaistakin välillä tapahtuu, jotta me tavalliset pulliaiset nähdään, että ei kaikki oo luontevia kameran edessä.
suurelle yleisölle eli ei todellakaan ole mitenkään kokematon esiintyjänä.