Hei sinkkumies, mitä ajattelisit jos joku nainen sun opiskeluajoilta laittaisi yhtäkkiä viestiä ja haluaisi nähdä?
Huomasin että 20 vuoden takainen ihastukseni on sinkku, niin kuin minäkin nykyään.
Mirkku
Kommentit (40)
Olisin imarreltu, mutten oikein enää jaksa.
Riippuu tapauksesta. Voisi olla ahdistavaa
Hänkin oli tuolloin ihastunut mutta olin kihloissa toisen kanssa 🥺
Mirkku
En reagoisi mitenkään. En tapaile oman ikäisiäni naisia.
M42
Ensimmäisenä tulis mieleen että kuinka epätoivonen se mahtaa olla
Sitä kiinnostaa ne 20v opiskelijatyttöset, aivan kuten kiinnosti 20v sitten.
Se että nainen ottaa yhteyttää aiheuttaa sen että tulee ensimmäisenä mieleen mitä nainen haluaa ja tarvitsee. Tai oikeastaan kuinka paljon nainen tarvitsee rahaa kun eihön naiset ota yhteyttä miehiin kun naiset ovat päättäneet että se yhteyden pito on ainoastaan miesten vastuulla
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisenä tulis mieleen että kuinka epätoivonen se mahtaa olla
Ei tässä ole mitään epätoivoa, tuo mies vain on jäänyt jotenkin kaihertamaan mieltä kun ei koskaan annettu tilaisuutta toisillemme.
Mirkku
Yrittäisin vastata kohteliaasti, mutta jos ihminen on torjunut minut kaksikymmentä vuotta sitten, niin antaa asioiden jäädä ennalleen.
Se että nainen ottaa yhteyttä ei koskaan ole vilpitöntä vaan siellä on aina joku taka ajatus. Ja se taka ajatus yleensä on raha
Vierailija kirjoitti:
Se että nainen ottaa yhteyttää aiheuttaa sen että tulee ensimmäisenä mieleen mitä nainen haluaa ja tarvitsee. Tai oikeastaan kuinka paljon nainen tarvitsee rahaa kun eihön naiset ota yhteyttä miehiin kun naiset ovat päättäneet että se yhteyden pito on ainoastaan miesten vastuulla
No en minä ainakaan rahaa tarvitse, jotain muuta mielessä 😁
Mirkku
Mulla on salattu numero, joten ensimmäinen ajatus olisi varmaan huoli teleoperaattorin tietosuojasta.
Varmaan aloittaisin alkoholisoitumisen sun muun nelikymppisyyteen liittyvän elämän loppuromahduksen. Jos olisin opiskeluaikoinani tiennyt kelpaavani naisille, elämä olisi ollut parempaa eikä olisi tullut vietettyä näitä kaikkia vuosia yksin kotona tietokoneen äärellä. Nyt on liian myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Yrittäisin vastata kohteliaasti, mutta jos ihminen on torjunut minut kaksikymmentä vuotta sitten, niin antaa asioiden jäädä ennalleen.
En olisi torjunut jos olisin ollut tuolloin vapaa.
Mirkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en minä ainakaan rahaa tarvitse, jotain muuta mielessä 😁
Mirkku
Anteeksi nyt vain mutta en ihan äkkiä usko että sinä olisit se ensimmäinen nainen joka ei ole miesten rahojen perässä
Ei ottaisi yhteyttä, mulla on jo OK talo ja olisin jo eronnut. Ei kiinnosta rupsahtaneet naiset jotka asuvat jossain kaupungin vuokrataloissa, jotain tasoo pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan aloittaisin alkoholisoitumisen sun muun nelikymppisyyteen liittyvän elämän loppuromahduksen. Jos olisin opiskeluaikoinani tiennyt kelpaavani naisille, elämä olisi ollut parempaa eikä olisi tullut vietettyä näitä kaikkia vuosia yksin kotona tietokoneen äärellä. Nyt on liian myöhäistä.
Ei ole myöhäistä!
Ajattelisin, että hän on bongannut tulotietoni verolistoilta ja yrittää päästä osingoille
Ne ajattelee, että helppoa reikää on tyrkyllä, ja joko innostuu tai ylpistyy. Parempi olla keneltäkään entisiltä kysymättä kuulumisia.
Riippuu tietenkin kuka, mutta olisi tosi mahtavaa. Siellä on monta jonka viestin seurauksena menisin katon läpi onnesta. -M45-