Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eräs tubettaja oli väittänyt kuulleensa itkua sairaalan ruumis konttien roskiksilta...

Vierailija
24.06.2026 |

Kirjoitti vaan tälläisen "heiton" erään videon kommentti osioon.

En tiedä olenko kovinkin "vinksahtanut", mutta minulta  meni yö unet.

 

Järki sanoi kyllä että oli varmaan kiihtyneen ihmisen ns. trollaus, oli nimittäin kommentti videoon.

Jossa kerrottiin Vihreideen puolueohjelmassa olevasta abortti kannasta, jonka mukaan abortti pitää saada sallituksi viikkoon 18 asti.

Tuolloin kuulemmä sikiö ei olisi enää pelkkä sikiö, vaan jo oikea ihmis taimi. 22 viikkoisia syntyneitä on kuulemma saatu eläviksi keskoskaapin avulla.

 

Eipä järkeilyt unia pelastanut.

Entäs jos tuo tubettaja olikin kuullut oikein, ja tunnistanut kuulemansa oikein jne. Toivottavasti on kertonut siitä sinne sairaalaan, tai muutoin varmistettu mikä se itkijä on.

Muutoinhan tuollaisen epämääräisesti mainitseminen on aika ... arveluttavaa... vastuutonta?

 

Mietin, mitähän tuon tyyppisen lausunnon videolta kuullut katsoja voi tehdä.

 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tubettajat nyt puhuvat sitä p*skaa mistä kuvittelevat rahaa saavansa

Vierailija
2/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lääkkees äläkä katso tubettajia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole luonnollista, että abortoitu lapsi itkee, ennen kuolemaansa, se on taito jonka jokainen lapsi saa jo varhaisessa vaiheessa, sitä ei tarvi opetella.

Vierailija
4/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta vihjailusta sairaala voisi nostaa oikeusjutun. Toivottavasti nostaakin.

Vierailija
5/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kuulin naurua läheltä vainajien kylmäsäilytystä.

Vierailija
6/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abortti on murha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa mitään sairaalaan ruumiskonttien roskiksia. Kuolleita voidaan säilyttää erillissä tiloissa sairaalan ulkopuolella, mutta kyllä eettiset, amputoidut raajat, sikiöt jne., säilytetään aina ihan siellä sairaalan sisätiloissa ruumishuoneella. Sieltä ei itku ulos kuulu.

Vierailija
8/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä maassa? 

 

Suomessa ei tuollaisia kontteja ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paranormaalia toimintaa

Vierailija
10/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä maassa? 

 

Suomessa ei tuollaisia kontteja ole. 

Voi olla jos säilytystilat on täynnä. Olihan tsunaminkin jälkeen oikeuslääketieteellisen pihassa kontteja ainakin siinä ruuhkavaiheessa. Mitään roskiksia siellä ei tosin taida olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan sen täytyy olla, kun tubettaja niin sanoi.

Vierailija
12/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tubettaja ei sitten soittanut sinne ketään apuun 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan sen täytyy olla, kun tubettaja niin sanoi.

Netissä kaikki on totra.

Vierailija
14/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tubettaja varmaan kertoo että tumput suorana ei hälytä apua onnettomuuspaikalla 

Vaan tubettaa että kuulin jonkun vaikeroivan. Kääk kääk 

Huomiohuorat tarttee huomiota 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sairaalassa ole mitään ruumiskontteja tai ulkoroskiksia 😄 Vainajat ovat kylmiössä ja biologinen jäte erillisessä valvotussa tilassa josta se lähtee tuhottavaksi. Nimimerkillä 15v alalla

Vierailija
16/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä hiton ruumiskonttien roskikset :D

Vierailija
17/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tahansa voi väittää mitä tahansa.

Vierailija
18/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisiko kissa jäänyt jonnekin konttiin. mutta eihän ne lämpimässä säilytä mitään ellei ole joku kehitysmaa.

Vierailija
19/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap uskoo kaikkea paskaa mitä netistä löytyy?

Vierailija
20/29 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa äitinu abortoinut minut, niin ei olisi tarvinnut tätä sekopäistä aloitusta lukea koskaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä