Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muistatteko vielä Mörän jäätymisen?

Vierailija
17.06.2008 |

.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kysyt?

Vierailija
2/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeästä sen katsominen on vaikeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä päässyt pahasti menemään ohitse... :D

Vierailija
4/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tapaus!

Vierailija
5/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki muistan. ihan liikkis oli

Vierailija
6/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö olisi hyvä, että annettaisiin kaikkien ihmisten olla sitä mitä on, takertumatta virheisiin, puutteisiin tai mokiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän se sanoi tullessaan kotiin? Tai mitä sen vaimo sanoi sen kotiuduttua kuvauksista?

Vierailija
8/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko youtubessa videota? Sääliksi kävi, mutta olihan se vähän hassua, etenkin kun tyyppi on tiedotusopin (?) proffa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hauskaa tossa on? Kaikille käy jotain vastaavaa elämänsä aikana, ei musta siinä ollut mitään ihmeellistä. Harmillista vaan, että se sattui hänelle telkkarissa, niin urpot jossain av-palstalla jaksaa jauhaa ja muistella.

Vierailija
10/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset





tässä olisi. Ja teille itkuvinkujille, kyse on huumorista ja tarkemmin ironiasta: kyseessä on mediatutkija, joka jäätyy median edessä.



Lighten up :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ironista tossa on? Mun mielestä tollasella mässäily on vaan tyhmää. En lisäksi tajua miten kenestäkään voi olla hauskaa katsoa tollasta. Itselle tulee pikemminkin paha olo. Ehkä teille ei sitten sitä empatiakykyä ole suotu, mutta onneksi on sitten tuo taipumus ironiaan paremmin kehittynyt kuin meillä muilla.



Tämä viesti oli samalla pieni oppitunti ironiaa.

Vierailija
12/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikain huumori on rakentunut yhteiskunnallisesti merkittävien henkilöiden ominaisuuksien ja mahdollisten mokien huomioimisen varaan. Jos tuo videoklippi ei hymyilytä, niin nutturasi lienee vedetty turhan tiukalle tänä aamuna.



/puss och kram.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei se, että tutkii mediaa, tarkoita, että itse olisi loistava esiintyjä! ihan kuin lääkärit olisivat aina terveitä, syöpätutkijoilla ei olisi koskaan syöpää ja teologit kävelisivät vetten päällä!



Empatiaa Mörälle :-)

Vierailija
14/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hymyilyttää silti. Se on empatiaa, tietää itse, kuinka kamalaa olisi, ja siltihän asia ei ole mitenkään vakava, harmiton pikku mokahan se vain. Elämä jatkuu ja niin edespäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kautta aikain huumori on rakentunut yhteiskunnallisesti merkittävien henkilöiden ominaisuuksien ja mahdollisten mokien huomioimisen varaan. Jos tuo videoklippi ei hymyilytä, niin nutturasi lienee vedetty turhan tiukalle tänä aamuna.

/puss och kram.

Sinä taidat olla sitten niitä huumorintutkijoita... Oikeesti, empaattisena ihmisenä tuo tai mikään tuonkaltainen ei vaan huvita mua pätkääkään, olipa nuttura kireällä tai ei.

Vierailija
16/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutisia kattoessa muistui mieleen ja mua säälitti kyllä se mies. Tuntui tosi pahalta että heti oli youtubessa video naureskeltavana.

Vierailija
17/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuohon voi esiintymiskammoisena samaistua ja vähän hymähtääkin. Tapahtuu näköjään paremmissakin piireissä, ja onneksi ei aina minulle.

Vierailija
18/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä taidat olla sitten niitä huumorintutkijoita... Oikeesti, empaattisena ihmisenä tuo tai mikään tuonkaltainen ei vaan huvita mua pätkääkään, olipa nuttura kireällä tai ei.

No niinkin voisi sanoa, että olen huumorintutkja. Ja mitään höpöhöpöä tuo toteamukseni ei ole, vaikka niin sanotkin. Jos et usko, voit vaikka kävellä Kansanrunousarkistoon ja pyytää arkistonhoitajalta nähtäväksesi kansanhuumoriin ja vaikkapa pappeihin, kartanonherroihin sekä nimismiehiin liittyviä kansanvitsejä. Saatat yllättyä.

Vierailija
19/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset voivat niin huonosti, tehdään itsemurhia, perhesurmia yms. Siksi, että jotkut ihmiset katsovat oikeudekseen lytätä muita mitä erilaisimmilla tavoilla.

Kiusata työpaikoilla henkisesti, jättää ulkopuolelle, mustamaalata, puhua pahaa selän takana. Se voi olla pienimuotoista tai kauheaa määrätietoista toimintaa. Ne ihmiset ovat kykenemättömiä empatiaan ja heidän on pakko lytätä muita saadakseen itselleen itseluottamusta, sillä sitähän heiltä puuttuu.

Vierailija
20/31 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en yhtään epäile sanomaasi ja aika hyvin on tuo kansanhuumori hallussa kyllä eli olen ihan tietoinen sanomastasi. Silti pysyn edelleen kannassani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan