Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli ihan pakko sitten kokeilla isoa.

Vierailija
18.05.2007 |

Tunsin miehen etuudestaan ja sen että se kuuluisa vehkeen koosta siis kaveripiireissä. Monesti miettinyt miltä se sitten tuntuu ja kun monesti naiset täälläkin sitä hehkutelleet. Pienessä humalassa menin baarisa kyseisen miehen luo, otin sieltä kiinni ja sanoin suoraan että nyt haluan tuota kokeilla. Tosin kerran olen sen suihkussa vahingossa nähnyt ja kyllä se visuaalisesti kiihotti :) Mies sinänsä ei ole ihan mun tyyppiä mutta päätin nyt vaan keskittyä siihen vehkeeseen.

Mun luona sitten sain sitä isoa ja kyllä se tuntui mahtavalta :) täytti mut kokonaan ja sain orgasmin jo siitä kun katsoin kun se työtyi mun sisään ja syvälle ei tarvittu mitään tyynyä pepun alle eikä mitään muutakaan vippaskonsteja. Visuaalisesti mahtava nuolla kunnon kankea heh ja saada koko lastin naamalle. Ajattelin kokeilla kyllä toistekkin :)

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus nuorena tyttönä (18v) olin Espanjassa lomalla tyttö porukalla. Olin silloinkin hyvin seksuaalinen ja niinhän siinä kävi että rupesi kesken viikon panettamaan ihan hulluna. Siitä hotellin altailta sain iskettyä yhden paikallisen miehen ja mentiin meidän huoneeseen touhuamaan. Siinä miestä riisuessa huomasin miten järkyttävän iso sillä oli ja ajattelin että tuo tuskin mahtuu mun sisälle, mutta niin se vaan mahtui valtavasta kiimasta johtuen. Vähän sattui ja tuntui pahalle, mutta seuraava päivänä pantiin uudestaan niin sitten onnistui ihan hyvin. Sen jälkeen en oo koskaan saanut niin isoa. N39

Hyvä Pentti 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi