Oli ihan pakko sitten kokeilla isoa.
Tunsin miehen etuudestaan ja sen että se kuuluisa vehkeen koosta siis kaveripiireissä. Monesti miettinyt miltä se sitten tuntuu ja kun monesti naiset täälläkin sitä hehkutelleet. Pienessä humalassa menin baarisa kyseisen miehen luo, otin sieltä kiinni ja sanoin suoraan että nyt haluan tuota kokeilla. Tosin kerran olen sen suihkussa vahingossa nähnyt ja kyllä se visuaalisesti kiihotti :) Mies sinänsä ei ole ihan mun tyyppiä mutta päätin nyt vaan keskittyä siihen vehkeeseen.
Mun luona sitten sain sitä isoa ja kyllä se tuntui mahtavalta :) täytti mut kokonaan ja sain orgasmin jo siitä kun katsoin kun se työtyi mun sisään ja syvälle ei tarvittu mitään tyynyä pepun alle eikä mitään muutakaan vippaskonsteja. Visuaalisesti mahtava nuolla kunnon kankea heh ja saada koko lastin naamalle. Ajattelin kokeilla kyllä toistekkin :)
Kommentit (81)
mun yhellä ex:llä oli mahoton ja aina sai pelätä et tyrkkii liian kovaa , kun mua ainakin sattu . ihana se oli nuolla , mut siihen se ihanuus loppukin .
nyt on hyvä keskikoko ja en vaihtas pois .
Kait se on pakko kokeilla iso munasta jos paikat on niin väljät, että sinne mahtuu vaikka melonin työntämään.
Kuulostaa siltä, että sun tavara on aika väljä jos ei normi mies tunnu missään. Vinkki: geisha kuulat pystyy ihmeisiin, niin varmaan sunkin kohdalla.
Vierailija:
sulla on ihan sopiva ja ei se koko vaan laatu. Sanovat vaan että ei mies menettäis itsetuntoa kokonaan. Mitä siitä tulisi jos nainen sanosi totuude, että sulla voisi olla hivenen isompi? Tappelua ja murjotustahan siitä.
Mitähän siitä tulis ku jokupäivä mies sanos naiselle että " Kuule, noi sun tissit vois olla vähän isommat ja pillukin kireempi" Vois jäädä saamatta.
Mulle se on ainakin ihan sama (kunhan on normaalimittainen), kun ei pelkästään sisään-ulos taktiikalla saa. Sormet, vempeleet ja oikea asenne on tärkeintä.
Et vaimo ainakin nautii 19cm pitkästä( Pältämitattuna) ja 16 cm Ympäryys mitaltaan olevasta kyrvästäni.
Ja on se kyllä sellainen juttu, että loppu viimein se asia ratkaisi kenestä tulee mun mies. Aikaisemmilla poikakavereilla oli ollut suunnilleen niin kuin sormi :(
Eräs tyttökaveri kysyi aikoinaan, kun olin Sen Oikean löytänyt, että miksi juuri hän (minulle ei oikein kukaan kelvannut aiemmin). En kerta kaikkiaan voinut sanoa, että siksi että sillä on niin iso!
Oli sellainen tilanne itsellä, että oli 3 miestä kerralla, enemmän tai vähemmän, kaikki fiksuja ja sympaattisia miehiä, minut huomioon ottavia, omalla tavallaan jopa komeita. Loppujen lopuksi kalun koko ratkaisi asian, niin hullulta kuin se voi jostain tuntuakin. Se paksuin vaan tuntui NIIIIIN hyvälle...
rankkasin vaimokseni sen joka sai katkaistua lyijykynän. arvanette millä.
Vierailija:
rankkasin vaimokseni sen joka sai katkaistua lyijykynän. arvanette millä.
Vierailija:
Loppujen lopuksi
Mulle se on ainakin ihan sama (kunhan on normaalimittainen), kun ei pelkästään sisään-ulos taktiikalla saa. Sormet, vempeleet ja oikea asenne on tärkeintä.
On se merkillistä, että sanotaa, että on ihan sama, mutta kuitenkin asetetaan vaatimus: " kunhan on normaalimittainen" .
Eihän se silloin ole " ihan sama" .
Mikäs siinä -sehän on hyvä! Parin pitää ollakin sopiva toisilleen.
Palstan virallisen totuuden mukaan se vain sanoo tolla tavalla koska ei halua pahoittaa sun mieltä. Peukkumulkku mikä peukkumulkku.
m
Vierailija:
Et vaimo ainakin nautii 19cm pitkästä( Pältämitattuna) ja 16 cm Ympäryys mitaltaan olevasta kyrvästäni.
Ex sai kenkää- ei siksi että oli keskimittainen- vaan kun oli väkivaltainen ja petti mua. En tosiaan valitse miestä vehkeiden koon perusteella, kyllä muut kriteerit ovat tärkeämpiä. Pääasia, että pari on toisilleen sopiva, myös meitä naisia on monenkokoisia eikä suuri vehje takaa mahtavaa seksielämää
N
Mutta kun mies on muutenkin sopiva, niin iso penis kyllä kruunaa kokonaisuuden nautinnollisella tavalla. Huom! Isonkin peniksen omaavat voivat olla taitavia sängyssä, suuseksissä yms. Kokemusta on.
Vierailija:
Pääasia, että pari on toisilleen sopiva, myös meitä naisia on monenkokoisia eikä suuri vehje takaa mahtavaa seksielämääN
Vierailija:
Mutta kun mies on muutenkin sopiva, niin iso penis kyllä kruunaa kokonaisuuden nautinnollisella tavalla. Huom! Isonkin peniksen omaavat voivat olla taitavia sängyssä, suuseksissä yms. Kokemusta on.Minä olen tavannut oikean kultakimpaleen, ihanan miehen, fiksun ja mukavan, komeakin on ja nam-iso vehje ja mielettömän upea rakastaja" Ja ikää on tällä miehellä 43 v.
viestiketjua saadaan aikaseksi niin yksinkertaisesta asiasta kuin:
pieni ei tunnu hyvältä, väljä ei tunnu hyvältä.
ihan hyvältä! Ei sen tarvii niin kamalan tiukka olla. Kyllä siihen rakasteluun vähän muutakin kuuluu kuin jynssäämistä. Siitä en sano mitään tuntuuko pieni huonolta, kun en ole sitä osastoa ainakaan vielä kokeillut
Normaalikokoinen
Mulla on Keskiverto kikkeli ja aina oon saanut oli pillu sit iso, pieni, syvä tai levee. Eikä ainakaan kukaan mimmi oo haukkunut suoraan, etteikö olis ollut ok? Tiedä sit...
Muuten näistä penisten " lepotiloista" että niitäkin on monenlaisia, eli näkymä voi pettää. Kaluun saa helposti lepomittaa lisää pikkuisen kiusaamalla. Se ei edelleenkään seiso mutta pituutta tulee tuplasti ja paksuuttakin helposti 50%. Ennenkuin pää nousee pystyyn niin koko voi olla liki samaa luokkaa kuin mitä se tulee olemaan erektiossakin.
Itsekin voisi huijata vähän naisia ennen sekasaunaan menoa ajattelemalla vaikka pukuhuoneessa puoli minuuttia Gwyneth Paltrowia ennen saunaan menoa. ehheh