Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli ihan pakko sitten kokeilla isoa.

Vierailija
18.05.2007 |

Tunsin miehen etuudestaan ja sen että se kuuluisa vehkeen koosta siis kaveripiireissä. Monesti miettinyt miltä se sitten tuntuu ja kun monesti naiset täälläkin sitä hehkutelleet. Pienessä humalassa menin baarisa kyseisen miehen luo, otin sieltä kiinni ja sanoin suoraan että nyt haluan tuota kokeilla. Tosin kerran olen sen suihkussa vahingossa nähnyt ja kyllä se visuaalisesti kiihotti :) Mies sinänsä ei ole ihan mun tyyppiä mutta päätin nyt vaan keskittyä siihen vehkeeseen.

Mun luona sitten sain sitä isoa ja kyllä se tuntui mahtavalta :) täytti mut kokonaan ja sain orgasmin jo siitä kun katsoin kun se työtyi mun sisään ja syvälle ei tarvittu mitään tyynyä pepun alle eikä mitään muutakaan vippaskonsteja. Visuaalisesti mahtava nuolla kunnon kankea heh ja saada koko lastin naamalle. Ajattelin kokeilla kyllä toistekkin :)

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
05.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

äläkää nyt lapset tunnustakaa jo huonoutennekin, kehutte vaain aina. mitenkäs se

Vierailija
42/81 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla on hyvä todeta kiitos kaikesta, mutta meitä ei ole luotu toisillemme! Ja ei muutakun uusille liukkaille. Monta särkynyttä sydäntä ettimisessä vaan tulee aiheutettua. Mutta jos on liian tiukka, väljä, syvä tai leveä niin minkäs sille voi. Mukavaa hommaa ja mielettömästä erinlaisia koneita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät isosta kyrvästä. Se on karu totuus.

Mitä karua siinä on? M51

Vierailija
44/81 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kylmä fakta, että nainen ei tyydyty millään keskimittaisella nakkimakkaralla. Onhan keskikoko kuitenkin vain n 13 cm.

Nuorena ja kokemattomana sitä kyllä sai pienelläkin, kun ei vielä ollut kokemusta mistään valtaisasta joka tuntuu siltä, että halkeaa. Sen tietää jokainen nainen joka sellaisen on saanut kokea. Eikä sen jälkeen enää vähemmässä ole mitään kivaa. Ei visuaalisesti, eikä seksin suhteen. Lähinnä sellaista hohhoijaa lopettais jo.

Parasta suuseksiä olen kyllä saanut pienikulliselta, mutta ei se paljon auta, kun tekee mieli saada munaa.

Vierailija
45/81 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys arvon naisille:

Onko totta, että tarpeeksi iso kulli tuntuu perseessä asti, vaikka pilluun laittaisi?

Vierailija
46/81 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset pitävät isosta kyrvästä. Se on karu totuus.

Karu kalu!

Vierailija
47/81 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli taannoin isolla varustettu, sanoi että se oli hankala, ei meinannut mennä sisään ja vaimon piti olla aina päällä koska pystyi kontrolloida itse ettei tule liian lujaa sisään. Mutta oli kuulemma hyvin naisellinen kokemus saada ottaa suihin sellaista isoa meisseliä.

Vierailija
48/81 |
07.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoituksesta paljastuu että olet mies, pieni munanen joka fantasioi.

Kieltämättä tuo aloitus ei oikein kuulosta uskottavalta. Omalta kohdalta erikoinen juttu. Nainen sanoi että munani tuntui normaalia isommalta. Ei se nyt oikeasti enää kasva. Enkä nyt omasta mielestä pidä tuota isona. Aika hyvin tuo on kuitenkin useimmille kelvannut.

Vierailija
49/81 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän kukaan ei edes ole latonut "ei se koko vaan miten käyttää" -argumenttia, ja silti porukka kinaa siitä :D

Mutta joo, sinänsä samaa mieltä että näitä asioita on turha laittaa vastakkain, kyllä se isokaluinenkin voi osata käyttää vehjettään siinä missä pienempimeisselinenkin.

Tuo on mielenkiintoista että moni nimen omaan tykkää ison kalun imemisestä. Saavana osapuolena tuntuu että on usein hankalaa kun aika herkästi hampaat ottaa kiinni ja valitetaan että leuat puutuu. Kyllähän sitä on aika helppo samaistua siihen ajatukseen, että keskikokoiselle porkkanalle saa vaikka mitkä temput tehtyä, kun taas se HK:n sininen on hankalampi, juuri ja juuri kun saa suuhun niin ettei hampailla kolhi. Koita siinä sitten jotain taivaallista suuseksiä antaa.

Eli siis saavana osapuolena ja paksukaluisena sellaisena koen, että on yllättävän harvinaista löytää nainen, joka on hyvä suuseksissä minun kanssani. Itse yhdyntä on tuntunut aina hyvältä naisesta riippumatta (teknisenä suorituksena siis, toki hyvässä panossa muukin ratkaisee kenties enemmänkin kokonaisuuden kannalta). Naisen kannalta sitten joillakin tuntunut ikävältä esim takaapäin kovin kovaa kyytiä antaa.

Myöskään anaaliseksissä en ole ongelmia havainnut, paitsi jotkut pelkäävät ennalta isoa kalua peppuunsa. Kuitenkin kunnon lämmittelyllä, liukkareilla yms väittäisin että lopputulos tuntuu yhtä hyvältä kuin pienikaluisellakin. Jos siis nimen omaan hoitaa valmistelut huolella ja suhteessa huolellisemmin kuin pienikaluisen kanssa. Tämän perustan siihen, että kun olen saanut suostuteltua naisen kokeilemaan kanssani anaaliseksiä, kukaan heistä ei ole jälkeenpäin tai seksin aikana valittanut liian suurta kokoa. Normaalissa yhdynnöissä tosiaan joissain asennoissa näin on käynyt.

Vierailija
50/81 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina että minulla on pieni kun on jotain 15 cm "vaan" pitkä mutta niin häippäs väärät luulot kun useampi nainen on kehunut sen paksuutta ja joka tuntuukin jossain muualla kuin kohdunkaulassa :) 

Vierailija
51/81 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla varmaan pieni ku vaan 24cm

Vierailija
52/81 |
10.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isokaluset ei vonkaa kakkosta, suuri plussa!!!

Vierailija
53/81 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein (miehenä) ymmärrä mikä isossa viehättää.

Jos ei ole aiemmin kokenut isoa niin pitääkö sitä päästä testaamaan vai kuinka?

Vierailija
54/81 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein (miehenä) ymmärrä mikä isossa viehättää.

Jos ei ole aiemmin kokenut isoa niin pitääkö sitä päästä testaamaan vai kuinka?

En myöskään ymmärrä mikä isossa pillussa kiinnostaa. Vähän tiukka on hyvä.

M52

Vierailija
55/81 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
56/81 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olimme vaimoni kanssa 45v ikäisiä annoin vaimolleni luvan  kokea vierasta rakastajaa. tunne elämämme oli kunnossa ja lupasin vaimolleni olla mukana ja turvana minun seuratessa tapahtumaa. Vaimolle sattui todella isokaluinen seuralainen, arvaisin 18-19cm ympärys mittaa  ja katsoin kun se työntyi vainoni uummeniin eikä mennyt varmaan kuin reilu puoli minuuttia kun tuli pienempi orgasmi ja toinen oli jo rajumpi ,tuli kolmas pieni  ja tuli neljäs rajumpi. Kyllä naiset näyttää nauttivan suuresta ,todistettu on !!!

Vierailija
57/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kylmä fakta, että nainen ei tyydyty millään keskimittaisella nakkimakkaralla. Onhan keskikoko kuitenkin vain n 13 cm.

Nuorena ja kokemattomana sitä kyllä sai pienelläkin, kun ei vielä ollut kokemusta mistään valtaisasta joka tuntuu siltä, että halkeaa. Sen tietää jokainen nainen joka sellaisen on saanut kokea. Eikä sen jälkeen enää vähemmässä ole mitään kivaa. Ei visuaalisesti, eikä seksin suhteen. Lähinnä sellaista hohhoijaa lopettais jo.

Parasta suuseksiä olen kyllä saanut pienikulliselta, mutta ei se paljon auta, kun tekee mieli saada munaa.

Kiva kun kirjoitetaan aina kaikkien puolesta. Olen yli 50v nainen, saanut valtavaa, pientä ja kaikkea väliltä. Näin vanhempana niin monella muulla asialla on miehessä väliä kuin kalun koolla. Ei se iso anna erityistä tunnetta kuin visuaalisesti. Minulle siis!

Vierailija
58/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi ttu, just sain ovesta ulos sellaisen suuren omaavan sankarin. Vain ego oli aluksi suurta, lopuksi ei sekään. Mokoma superlonkikkeli. Se mitä onnistu oli mun satuttaminen kun heilu kuin heinämies. Ei sit pysyny kovana kuitenkaan eikä edes tullu. Alan näihin kyllästyyn.

Vierailija
59/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin aina että minulla on pieni kun on jotain 15 cm "vaan" pitkä mutta niin häippäs väärät luulot kun useampi nainen on kehunut sen paksuutta ja joka tuntuukin jossain muualla kuin kohdunkaulassa :) 

Biologiaa mies, biologiaa. Taas yksi kohtuun naiva pitkän suorakulmakullin omistava.

Vierailija
60/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi ttu, just sain ovesta ulos sellaisen suuren omaavan sankarin. Vain ego oli aluksi suurta, lopuksi ei sekään. Mokoma superlonkikkeli. Se mitä onnistu oli mun satuttaminen kun heilu kuin heinämies. Ei sit pysyny kovana kuitenkaan eikä edes tullu. Alan näihin kyllästyyn.

Kylähoura joutuu monenlaisiin tilanteisin. Tuskin tuo eka oli ja muut olit lempannut muista syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi