Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli ihan pakko sitten kokeilla isoa.

Vierailija
18.05.2007 |

Tunsin miehen etuudestaan ja sen että se kuuluisa vehkeen koosta siis kaveripiireissä. Monesti miettinyt miltä se sitten tuntuu ja kun monesti naiset täälläkin sitä hehkutelleet. Pienessä humalassa menin baarisa kyseisen miehen luo, otin sieltä kiinni ja sanoin suoraan että nyt haluan tuota kokeilla. Tosin kerran olen sen suihkussa vahingossa nähnyt ja kyllä se visuaalisesti kiihotti :) Mies sinänsä ei ole ihan mun tyyppiä mutta päätin nyt vaan keskittyä siihen vehkeeseen.

Mun luona sitten sain sitä isoa ja kyllä se tuntui mahtavalta :) täytti mut kokonaan ja sain orgasmin jo siitä kun katsoin kun se työtyi mun sisään ja syvälle ei tarvittu mitään tyynyä pepun alle eikä mitään muutakaan vippaskonsteja. Visuaalisesti mahtava nuolla kunnon kankea heh ja saada koko lastin naamalle. Ajattelin kokeilla kyllä toistekkin :)

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä isot ei ole visuaalisesti yhtään paremman näköisiä. Tavallinen tavismiehen on paras :)

Vierailija
62/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaista on tullut kokeiltua ja kyllä itselleni paras on se joka on kiinni muutenkin hyvässä rakastajansa. Ja rehellisyyden nimissä täytyy sanoa, että ylivoimainen on isohko yhdistettynä hyvään rakastajaan.

Niin ylivoimainen, että istun nyt junassa matkalla sellaisen yhdistelmän luo. Ja silloin on todellakin loistavasta kyse, kun tämä nainen on valmis matkustamaan 260 km kullin perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun miehellä mittaa ja paksuutta niin ihanaa. Totta että kohta penimunaiset rupee säätää että ei se koko vaan miten sitä käyttää :) Se on poijjaat niin että se koko on se mkä jyllää.........Kuka nyt sellaista nylpytystä vaan pitkiä ja tasaisia työntöjä ja SYVÄLLE.

En rupea mitään säätämään. Toteampa vaan, että on ne päivittäiset orkut tuntunut pienessäkin hyvältä. Joka päivä seksiä vaimon kanssa ollut 25 vuotta. Ei mun tarvitse mitään säätää tai kadehtia.

Vierailija
64/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan harvat naiset joilla niin tiukka ja muita kipusyndroomia pimpissä tykkäävät pienemmistä.

Vierailija
65/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totanoin, kun tässä ei mistään käy ilmi että onko ap mies vai nainen. Eli saiko kunnon perseenrepiää. 

Vierailija
66/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aloittajan kanssa samantyyppinen kokemus :D ystäväpiirissä isokaluisena tiedetty mies joka sitten viime keväänä erosi puolisostaan. Kesällä sitten päädyimme baarista jatkoille hänen luokseen ja olihan sillä kokoa. Tarkkaa mittaa en osaa sanoa, mutta kahdella kädellä sai ihan runkata eikä sormet yltäneet varren ympäri. Oli kyllä mieleen painuva kokemus :D mies oli myös kestävä ja aamulla kyllä tiesi saaneensa...

Vierailija
67/81 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se itsetuntoa hivelevää, kun melkein kaikki 20 naisesta, jonka kanssa olen ollut, ovat hehkuttaneet vehkeeni kokoa. Ja isokin munaa voi osata käyttää hyvin. Sillä pystyy tekemään erilaisia temppuja kuin pienellä. Siitäkin on tullut positiivista palautetta.

M/50

Vierailija
68/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häviän pituudessa 15cm tai hieman yli mutta paksuus yli 21cm mikään kondomi ei käy kunnolla. 

Vierailija
69/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat fantasiat jo 17 vuotta! 

Vierailija
70/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettymys on ison kohdalla huomattavasti suurempi kuin muiden. Jonku mielestä näyttää ehkä hyvältä, mutta yleensä tuntuu pahalta tai ei edes seiso kunnolla.

Vierailija
71/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat sikoja. Olen ollut tässä tilanteessa itsekin useamman kerran ja mieli tekisi tarttua naista niskasta ja lyödä pää päytään että kajahtaa. Miten miehenä voin suojautua näiltä törkimyksiltä?

Vierailija
72/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häviän pituudessa 15cm tai hieman yli mutta paksuus yli 21cm mikään kondomi ei käy kunnolla. 

Heehhehee! 

Kuule, mulla on kuvankaunis 40v seksipommi vaimo, jonka kanssa harrastamme kaikkea kivaa yhdessä. Hankkiudupa Tampereelle joku viikonloppu ja anna vaimoni mitata sun mahtikullisi paksuus kangasmitalla. Jos se on todellakin 21 cm ympärysmitaltaan, niin annan sinulle vaimoni illaksi käyttöösi ja maksan hotellisi ja illallisen ja juomat. Jos taasen paljastut liioittelijaksi, maksat 100e jokaisesta valehdellusta sentistä meille ja panemme sua tunnin ajan perseeseen sträppäreillä.

Jotenkin tuntuu, ettet ole valmis tähän.. 

Vierailija
73/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

21cm paksua ei taida olla kenelläkään mailmassa, tai ei niitä kymmentä enempää ole. Vaikka täälläkin mainostetaan usein 14-15cm paksuja, ei niitä ole kuin yhdellä tuhannesta. Joten

itselläni on keskivertoa isompi ja mukavasti tällä on pärjännyt. Ei ole kukaan itkenyt ison perään kanssani ollessa.

Vierailija
74/81 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian paksu on tosi ikävä. Kerran ollut oikean jätin kanssa, just ja just mahtu pääty suuhun. Eli suikkariin ainaki normi on kyllä paljon maistuvampi.

Sitten taas pituudesta. Hieman lyhyempi on parempi sillä esim päällä ratsastaessa klitta osuu vastapuoleen ja on tosi kiihottava hinkata. Kun taas pitkä ka*lu hakkaa pohjaan eikä klitta pääse nauttimaan samaan tapaan.

Vierailija
75/81 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni aina joskus humalassa kertoi haluavansa oikein isoa kullia , olihan hän saanut yli kakskytsenttistä mutta hän haluaisi vielä isompaa . Kerran sitten kaverini sanoi yhdellä kaverilla olevan ihan järkyttävän kokoinen kalu jonka oli nähnyt hänen kanssa ollessa saunassa , kaverini sanoi että se oli reilusti yli kakskytsenttinen velttona . Kysyin häneltä , miten mahtaisi olla jos se tuttua tulis joskus käymään meillä ja nussis vaimoani ,kaverini naurahti ja kysyi ? Vaimosko haluaa kunnonkokoista kullia , sanoin joo . Kaverini järkeäsi niin että he tulivat meille ryypiskelemään ja minä tarjoaisin . Vaimoni oli myös mukana ja illanmittaan viinahan meni päähän , ehdotin vaimolleni , mitäs jos laittaisit jotain seksikästä päällesi . Vaimo oli sen verran kännissä että suostui . Hän oli pukenut ylleen erittäinlyhyen minihameen sekä läpinäkyvän paidan , kurkkasin hameen alle jossa ei ollut pöksyjä . Kyllähän kaikki katselivat mielenkiinnolla vaimoani ja kun lisää juotiin niin vaimo alkoi esittelemään itseään , hän nosti jalat sohvalle ja levitti jalkojaan niin että pillu näkyi selvästi , vaimoni kysyi ja osoitti pilluaan , haluaisiko joku kokeilla miten märkä tämä on , kaverini houkutteli vierasta ja hän menikin vaimoni tykö ja vaimo ohjasi hänen kätensä pillulle ja sanoi työnnä sormi sinne ja mies työnsi ja kehui kuinka ihana pillu sulla on ihan tässä alkaa kulli seisomaan , vaimohan alkoi kaivamaan kullia housuista ja kun sai sen esiin niin sanoi , miten iso sulla on ja yritti runkata paksua kalua , vaimoni sanoi minä haluan tätä tänne ja osoitti pilluaan , nousi ylös ja alkoi vetämään miestä ylös ja mies kysyi minulta , sopiiko ja minä siitä vaan . He lähtivät heti makuuhuoneeseen ja jonkin ajan päästä makkarista kuului vaimon ääni , sulla on hirveän iso paina hitaasti sisääni ja mies näköjään paino sillä vaimo ulisi ja välillä ihanaa se täyttää minut kokonaan . Makkarista kuului naimisen ääntä ja vaimoni uikutusta , sitä kuului noin kymmennenminuuttia ja sitten hiljaisuus , jonkin ajan ku,uttua tultiin makkarista kumpikin alasti käsikädessä vaimolla hymy huulilla ja sanoi olipa ihanaa , haluan kyllä kohta losää

Vierailija
76/81 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ison kullin kokeminen on useilla naisilla fantasiana. Itsellä on todella iso ja olen käynyt panemassa useita naisia juurikin sen ansiosta. Myös useilla miehillä on fantasiana se että heidän nainen saa isoa kullia. Jotkut haluaisivat olla katsomassa kun omaa naista nussitaan isolla.

Vierailija
77/81 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaa taas näitä Xu n päiväunelmia😆😆

Omani ei halua niitä edes kumin kanssa kun huonosti hoidettu heijari paljastuikin hiivatikuksi.

Onhan se jo melkoinen suoritus kun miehellä on hiivat eskarin alla😂😂

Vierailija
78/81 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joskus nuorena tyttönä (18v) olin Espanjassa lomalla tyttö porukalla. Olin silloinkin hyvin seksuaalinen ja niinhän siinä kävi että rupesi kesken viikon panettamaan ihan hulluna. Siitä hotellin altailta sain iskettyä yhden paikallisen miehen ja mentiin meidän huoneeseen touhuamaan. Siinä miestä riisuessa huomasin miten järkyttävän iso sillä oli ja ajattelin että tuo tuskin mahtuu mun sisälle, mutta niin se vaan mahtui valtavasta kiimasta johtuen. Vähän sattui ja tuntui pahalle, mutta seuraava päivänä pantiin uudestaan niin sitten onnistui ihan hyvin. Sen jälkeen en oo koskaan saanut niin isoa. N39

Vierailija
79/81 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kullittomat idiootit lykkii munalla.

Vierailija
80/81 |
16.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä joskus nuorena tyttönä (18v) olin Espanjassa lomalla tyttö porukalla. Olin silloinkin hyvin seksuaalinen ja niinhän siinä kävi että rupesi kesken viikon panettamaan ihan hulluna. Siitä hotellin altailta sain iskettyä yhden paikallisen miehen ja mentiin meidän huoneeseen touhuamaan. Siinä miestä riisuessa huomasin miten järkyttävän iso sillä oli ja ajattelin että tuo tuskin mahtuu mun sisälle, mutta niin se vaan mahtui valtavasta kiimasta johtuen. Vähän sattui ja tuntui pahalle, mutta seuraava päivänä pantiin uudestaan niin sitten onnistui ihan hyvin. Sen jälkeen en oo koskaan saanut niin isoa. N39

Tässä tarinassa kun vaihtaa naissukupuolen tilalle miessukupuolen, niin tarina onkin täyttä totta. Eli kullia perseeseen Espanjassa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi