Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli ihan pakko sitten kokeilla isoa.

Vierailija
18.05.2007 |

Tunsin miehen etuudestaan ja sen että se kuuluisa vehkeen koosta siis kaveripiireissä. Monesti miettinyt miltä se sitten tuntuu ja kun monesti naiset täälläkin sitä hehkutelleet. Pienessä humalassa menin baarisa kyseisen miehen luo, otin sieltä kiinni ja sanoin suoraan että nyt haluan tuota kokeilla. Tosin kerran olen sen suihkussa vahingossa nähnyt ja kyllä se visuaalisesti kiihotti :) Mies sinänsä ei ole ihan mun tyyppiä mutta päätin nyt vaan keskittyä siihen vehkeeseen.

Mun luona sitten sain sitä isoa ja kyllä se tuntui mahtavalta :) täytti mut kokonaan ja sain orgasmin jo siitä kun katsoin kun se työtyi mun sisään ja syvälle ei tarvittu mitään tyynyä pepun alle eikä mitään muutakaan vippaskonsteja. Visuaalisesti mahtava nuolla kunnon kankea heh ja saada koko lastin naamalle. Ajattelin kokeilla kyllä toistekkin :)

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
13.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitävät isosta kyrvästä. Se on karu totuus.

Vierailija
2/81 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nopeus korvaa massan" fysikaan laki pätee edelleen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
14.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoituksesta paljastuu että olet mies, pieni munanen joka fantasioi.

Vierailija
4/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei saa sanoa ääneen, koska kohta kaikki pienimunaisten naiset tunkee tänne kilpaa hehkuttamaan kuinka on ihanaa kun miehellä on muitakin avuja..isoa ei voita mikään, I know!

Vierailija
5/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun miehellä mittaa ja paksuutta niin ihanaa. Totta että kohta penimunaiset rupee säätää että ei se koko vaan miten sitä käyttää :) Se on poijjaat niin että se koko on se mkä jyllää.........Kuka nyt sellaista nylpytystä vaan pitkiä ja tasaisia työntöjä ja SYVÄLLE.

Vierailija
6/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on ihan sopiva ja ei se koko vaan laatu. Sanovat vaan että ei mies menettäis itsetuntoa kokonaan. Mitä siitä tulisi jos nainen sanosi totuude, että sulla voisi olla hivenen isompi? Tappelua ja murjotustahan siitä.

Vierailija
7/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa aina 1-2 päivän päästä siitä kun joku mies kirjoittaa saaneensa taivaallisen tiukkaa pillua.

Vierailija
8/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut sellaista 21cm pitkää munaa ja vaikkei tuon isompi ollutkaan niin mulle ihan liian iso. Mua ainakin sattuu kun menee koko ajan sinne pohjille ja tuntuu ettei tila riitä. Takaapäin on mun suosikkiasento mutta ex-miehen kanssa se oli suorastaan tuskaa kun sattu niin paljon. En sitten tiedä olenko keskivertoa pienempi (pituussuunnassa) mutta mä en kyllä ulvo isojen perään. Visuaalisesti tietenkin on mukavampi katsella isoa, mutta pienempi on käytännöllisempi. Paksuus tosin on sellainen joka mulle vaikuttaa, eli voi olla lyhyt jos on paksu, mutta ohutta ei pelasta vaikka olisi kuinka pitkä.

Ja mun kokemuskella nykyinen joka on lyhyt on paljon parempi minun pillussani kuin ex jolla oli pitkä.

Vierailija
9/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso varustus ja tekniikka kunnossa niin sitä ei voita mikään.

Vierailija
10/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

23cm ja paksuuttakin on. En tyydy enää pieneen kun ison makuun olen päässyt. Ei satu vaikka juurtamyöten muhun työntyy. Joskun takaapäin tuntuu, että halkean mutta ihania orgasmeja saan, kun mieheni laukeaa syvälle niin kiihotun mielettömästi.

Vierailija
11/81 |
18.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut ihan vastaavia kokemuksia liian isojen (yli 20 cm) kanssa :( Seksi lähinnä sattunut niin perkeleesti, ettei siinä voinut mihinkään keskittyä! Toivoi vaan koko ajan, että lopettais jo..! Melkein kuin lantiosta läpi olis mies ollut tulossa, ei kiva :( Että kai mullakin on sitten kirjaimellisesti se " pikkupillu" josta joku mieskin on mulle sanonut :) Keskimittanen riittää mulle ihan hyvin, liian isosta järkyt kokemukset. Mutta onnee teille, joilla iso mies ja se on vielä nautinnollista! Ainakin voin sanoo, että olen kokeillut ja never again..

T. onnellinen " keskimittaisen miehen" omistaja ;)

Vierailija
12/81 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Visuaalisesti mahtava nuolla kunnon kankea heh ja saada koko lastin naamalle"

Visualisesti ... saada lasti naamalle? :-)

Mikset ime loppuun asti?

Just joo. No on onhan naisia jotka oikeasti tykkäävät isosta, mutta nämä runkkutarinat ovat typeriä.

Vierailija
13/81 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi 11 kirjoittaja olla pikkukaluinen hissukka. Kyllä iso tuntuu pientä paremmalta, se on vaan tosaiasia. Tietenkin jos liian iso niin se on asia eriksee. Jos pitäis valita joko pieni tai iso, niin tuskin monen tarvitsee sitä hirveesti miettiä.

Vierailija
14/81 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-naimisissa 22 centtisen kanssa-

Vierailija
15/81 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat onnetonta provolinjaasi, täällä tosin on oikeasti iso mela käytössä eikä mikään virtuaalimegamulkku jolla kompensoisin todellista pikkukikkeliä niin kuin moni kirjoittaja.

En edes väittänyt etteivät naiset isosta pitäisi, vaan väitin ainoastaan että kirjoitettu teksti oli selvästi miehen kirjoittama fantasia - kyllä minä tiedän että jotkut naiset kiihottuvat vain siitä että näytän heille ison varustukseni, mutta ikävä kyllä sillä ei pitkälle ihmissuhteessa pötkitä jos elämisen kemiat eivät törmää.

Vierailija
16/81 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-naimisissa 22 centtisen kanssa-

Vierailija
17/81 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAKSUUTTA siinä kangess pitää ennemminkin olla että räjäyttää tajunnan se paneminen Ei kai ne miehetkään loppupeleissä mitään " lyhyttä" pillua toivo vaan tiukkaa ennemminkin?

n32

Vierailija
18/81 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavoin miehet ajattelevat naisista... Lihavat ovat ehdoton yök... Monelle myös pienirintaiset. Naisen siis tulisi olla hoikka mutta isorintainen ja kaunis kasvoiltaan. Valitettavasti yhtälö toteutuu n. 1 %:ssa naisväestöä. Lisäksi on todettava, että yli 30-vuotiaat ovat täysin out puhumattakaan valtaosasta synnyttäneitä naisia.

T. keskimittainen mies keskinkertaisella vaimolla siunattuna.

Vierailija
19/81 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mitä " vitun" väliä sillä on kuinka pitkä se mulkku on, kunhan nyt ei mikään ihan tappi ole...

PAKSUUTTA siinä kangess pitää ennemminkin olla että räjäyttää tajunnan se paneminen Ei kai ne miehetkään loppupeleissä mitään " lyhyttä" pillua toivo vaan tiukkaa ennemminkin?

n32

Niin, vaatimuksia vaatimusten perään. Jos nyt ei tarvitse olla pitkä, niin paksu ainakin pitää olla - niinhän n32?

Miksi pitäisi olla edes paksu vehje, jos hyväksytään " kelvollisen" p*llun määritelmäksi tiukka? Ja jos ei ole tiukka, niin siitä sitten " tiukentamaan" - eikö niin? Ja samalla miehen luomuvärkkiä pitäisi sitten paksuntaa? Kerrotko, n32, kuinka miehen penistä paksunnetaan?

Maksaako paljon? onko turvallista? Missä tehdään? haloo?

Vierailija
20/81 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauva ostettiin mieheni kanssa seksishopista. Alkuun se oli ihan naurettavan suuri, mutta sopivasti kiihoittuneena saan sen sisääni.

Äskettäin mieheni työkaveri kävi meillä ja saunottiinkin kimpassa. Tällä hieman honkkelon oloisella miehellä olikin valtavan kokoinen penis. En yleensä sekasunassakaan näitä katsele, mutta tämä jotenkin lamaannutti minut.

Tuli mieleen HKn sinisen puolisko, jossa suurta tomaattia muistuttava terska. Ja tämä oli lepotilassa. Sellaista haluaisin joskus kokeilla.

käytän geishakuulia säännöllisesti, ja pidän pimpsan tiukkana tällä keinolla. Joten mieheni keskiverto saa minut hyvin tyydytettyä tälleenkin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän