Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te olette onnistuneet hankkimaan itsellenne noin huonoja naiskumppaneita kun on löytynyt noin kauheat listat naisten vikoja.
Eikö sisäinen tutka ole pelittänyt, vai mikä siinä on syynä?
Kyllä ne päällepäin näkyvät huonot piirteet huomaa tietenkin heti, ja ne sisäiset piirteet paljastuu myös melko nopeasti.
Jos naisen ulkonäkö on 7, mutta sisältä on 10, niin sehän on vain pelkkää plussaa.
Toisinpäin, se on pelkkää miinusta.Kokemusta on jo riittävästi ulkoisesti 10 naisista, jotka onkin sisältä 4. Ei jatkoon. Kyllä se on vaan niin että luonne lopulta ratkaisee. Särmääkin pitää löytyä, positiivisessa mielessä. Ylimielinen, suvaitsematon ja aina oikeassa oleva nalkuttaja, ei jatkoon.
Nim: Tasoteoreetikko
Luulen, että nämä listojen laatijat ovat ihan vain (taso)teoreetikkoja. :) Käytännön kokemusta tuskin moneltakaan löytyy.
Todennäköisempää lienee kuitenkin, että sinäkin olet yksi niistä, joilta löytyy noita lueteltuja negatiivisia ominaisuuksia roppakaupalla.
Usko toki niin, jos se saa olosi tuntumaan paremmalta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuulemma ruma ja sen lisäksi liian hiljainen, liian varautunut ja liian tylsä. N42
Ja sen halusit kertoa? Mites itsetunto voi?
Minulla on melko hyvä itsetunto. En vain kiinnosta miehiä, koska olen heidän mielestään ruma ja tylsä.
mistä "tylsyys" muodostuu?
Sen kun tietäisi. Olen kai miesten makuun liian hiljainen enkä tarpeeksi "räväkkä". Nuorena tuontyyppinen arvostelu satutti, mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä.
Räväkkyys ei todellakaan ole suosittua, kuten ei ole estyneisyyskään (eli liika varautuneisuus). Hiljaisuus ja rauhallisuus on vahvaa plussaa hyvän seksin kanssa - parempi kuin räväkkyys ja hyvä seksi.
Tälle palstalle taitaa olla kerääntynyt ihan tietyntyyppisiä miehiä. Räväkät naiset ovat tuolla reaalielämässä erittäinkin suosittuja.
Suosiota voidaan mitata monin tavoin. Räväkille naisille voi syntyä illuusio suosiosta, kun antavat helposti pimpukkaa.
En ole itse mikään räväkkä, mutta ihan mainiosti näkyvät nuo räväkät naiset pariutuvan naimisiin ja perheen perustamiseen asti. Se hyvä ja iloisin mielin annettu pimpukka sitten ilmeisesti kompensoi räväkkää luonnetta.
Valtaosa palstan miehistä tuntuu arvostavan pihtareita, mutta tuolla oikeassa elämässä iloiset antajat näyttävät tekevän hyvin kauppansa parisuhdemarkkinoilla.
Paljastit nyt miten yksinkertainen olet, kun sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa. Nainen on mielestäsi joko räväkkä jakorasia tai hiljaisempi pihtari.
Miten niin minun mielestäni? Oletko yhtään katsonut näitä turn off/ turn on -listoja tässä ketjussa? Ihan ovat miesoletettujen näppikseltä tulleiden tuotosten pohjalta tehtyjä nämä päätelmät.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen Ostaa kolmikymppisenä kalliin yksiön itselleen..en tiedä onko se nyt suora turn-off, mutta kysymyksiä se herättää, eli eikö hän edes halua perhettä, lapsia.
Pari somejulkkista tulee tuosta mieleen... lisäx siihen isot rinnat. No se kai ei ole turn Off miehille. :) Mutta asunto pointin kyllä ymmärrän
Vierailija kirjoitti:
Irtoripset, tekokynnet, tatuoinnit, huulitäytteet, silikonirinnat, hiuslisäkkeet, lävistykset. Hyi.
Ei näy mitään aitoa feikin alta. Tuo juuri. Mitä enemmän tatuointeja, sen huonompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen Ostaa kolmikymppisenä kalliin yksiön itselleen..en tiedä onko se nyt suora turn-off, mutta kysymyksiä se herättää, eli eikö hän edes halua perhettä, lapsia.
Pari somejulkkista tulee tuosta mieleen... lisäx siihen isot rinnat. No se kai ei ole turn Off miehille. :) Mutta asunto pointin kyllä ymmärrän
Aidot ei turn off, kumipallot kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuulemma ruma ja sen lisäksi liian hiljainen, liian varautunut ja liian tylsä. N42
Minulla on melko hyvä itsetunto. En vain kiinnosta miehiä, koska olen heidän mielestään ruma ja tylsä.
Sen kun tietäisi. Olen kai miesten makuun liian hiljainen enkä tarpeeksi "räväkkä". Nuorena tuontyyppinen arvostelu satutti, mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä.
Räväkkyys ei todellakaan ole suosittua, kuten ei ole estyneisyyskään (eli liika varautuneisuus). Hiljaisuus ja rauhallisuus on vahvaa plussaa hyvän seksin kanssa - parempi kuin räväkkyys ja hyvä seksi.
Tälle palstalle taitaa olla kerääntynyt ihan tietyntyyppisiä miehiä. Räväkät naiset ovat tuolla reaalielämässä erittäinkin suosittuja.
Suosiota voidaan mitata monin tavoin. Räväkille naisille voi syntyä illuusio suosiosta, kun antavat helposti pimpukkaa.
En ole itse mikään räväkkä, mutta ihan mainiosti näkyvät nuo räväkät naiset pariutuvan naimisiin ja perheen perustamiseen asti. Se hyvä ja iloisin mielin annettu pimpukka sitten ilmeisesti kompensoi räväkkää luonnetta.
Valtaosa palstan miehistä tuntuu arvostavan pihtareita, mutta tuolla oikeassa elämässä iloiset antajat näyttävät tekevän hyvin kauppansa parisuhdemarkkinoilla.
parisuhde on pakko perustaa kun tulee vahinko jos toinenkin.
Etkö ole kuullut ehkäisystä?
Ja nuo pakkoavioliitot taitavat kummuta siitä samasta historian syöveristä kuin neitsyvaimotkin. Huhuu, 2020-luku kutsuu! Kuuluuko sinne 1800-luvulle?
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Miten nainen sitten voi sinkkuna hoitaa panetustaan? Mä ainakin nautin seksistä myös sinkkuna, en ala puutteessa kärvisteleen.
Sun tyyliset naiset/miehet kannattaa kiertää kaukaa 😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te olette onnistuneet hankkimaan itsellenne noin huonoja naiskumppaneita kun on löytynyt noin kauheat listat naisten vikoja.
Kyllä ne päällepäin näkyvät huonot piirteet huomaa tietenkin heti, ja ne sisäiset piirteet paljastuu myös melko nopeasti.
Jos naisen ulkonäkö on 7, mutta sisältä on 10, niin sehän on vain pelkkää plussaa.
Toisinpäin, se on pelkkää miinusta.Kokemusta on jo riittävästi ulkoisesti 10 naisista, jotka onkin sisältä 4. Ei jatkoon. Kyllä se on vaan niin että luonne lopulta ratkaisee. Särmääkin pitää löytyä, positiivisessa mielessä. Ylimielinen, suvaitsematon ja aina oikeassa oleva nalkuttaja, ei jatkoon.
Minä olen tehnyt huomioita toisten miesten valinnoista ja siltä pohjalta suunnittelin, millaisen vaimon haluan ja sellaisen sainkin.
Ihan suunnittelit, millaisen vaimon haluat. Hauskalta kuulostaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että nämä listojen laatijat ovat ihan vain (taso)teoreetikkoja. :) Käytännön kokemusta tuskin moneltakaan löytyy.
Jos nainen, tai myös mies, yrittää hakea hyvin erikoisella ja jollain hyvin ulkoisella korostuksella huomiota, se laittaa ainakin minun kellot hälyttämään. Jotenkin tulee mieleen että nyt huomio halutaan kiinnittää vain yhteen pisteeseen. Normaali meikkaaminen yms on tietenkin ok, mutta ne yliampuvat korostukset. Ei ei.
Kokonaisuus tietenkin ratkaisee, ei pelkät ulkoiset tekijät. Ja edelleen, luonne on se tärkein, ainakin omalla kohdalla.
Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei tarvitse "huomioväriä" tms tehdäkseen vaikutuksen. Kyllä ne on käytös, keskustelutavat ja ylipäätään se yleinen asenne kaikkeen ympäristöön ja ympärillä oleviin ihmisiin. Kun nämä asiat on kunnossa, on huomattavasti helpompi jatkaa eteenpäin.
Nim: ylimmän tekstin kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa elämässä räväkät kiinnittävät metelöinnillään huomiota, niin kunnialliset naiset hukkuvat siihen meteliin.
Etkö sä nyt pidä miehiä aika tyhminä? Itse en kyllä menisi noin pitkälle, minusta aika monilla miehilläkin on ihan kohtuullisen hyvin toimivat aistit ja aivot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nuo pakkoavioliitot taitavat kummuta siitä samasta historian syöveristä kuin neitsyvaimotkin. Huhuu, 2020-luku kutsuu! Kuuluuko sinne 1800-luvulle?
Naiset eivät siis ole kuulleet ehkäisystä? Varsinkaan yksinhuoltajanaiset. Nomutta onneksi aina voi tehdä abortin.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 18:18"][quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:55"]
Ja suurin osa näistäkin vastaajista naisia :D
Näimpä. Ämmät pois, kun miehet puhuu asiaa! Nuo teidän säälittävät selittelynne pilaavat keskustelun.
Oma listani:
- Tatuoinnit
- Lävistykset
- Yleinen avuttomuus, esim. ei uskalla liikkua pimeällä, vaihtaa renkaita tai laittaa ruokaa. Tahdon itselleni kumppanin, jos tahdon jonkun paapottavan ressukan perääni roikkumaan, hankin koiran.
Jos nainen tekee ruoan, niin mies saa kyllä vaihtaa renkaat! (Ei tarvitse kuin kahdesti vuodessa, kuitenkin kun nainen tekee ruoan joka päivä)
N20 (ja kyllä, osaan vaihtaa renkaat)
Onko vielä nuorissakin perheissä niin että vain nainen tekee ruoan? Olen itse 60+ ja jo lapsuudenkodissani meillä oli aika tasa-arvoinen meno kotitöiden suhteen ja muutenkin. Vanhempani syntyivät 20-luvun lopulla. Se on ollut itsestäänselvyys myös omissa suhteissa eikä ole ollut ongelmia. Ihmettelee nainen joka on täydellinen turn-off tässä ketjussa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen, tai myös mies, yrittää hakea hyvin erikoisella ja jollain hyvin ulkoisella korostuksella huomiota, se laittaa ainakin minun kellot hälyttämään. Jotenkin tulee mieleen että nyt huomio halutaan kiinnittää vain yhteen pisteeseen. Normaali meikkaaminen yms on tietenkin ok, mutta ne yliampuvat korostukset. Ei ei.
Kokonaisuus tietenkin ratkaisee, ei pelkät ulkoiset tekijät. Ja edelleen, luonne on se tärkein, ainakin omalla kohdalla.
Terveellä itsetunnolla varustettu nainen ei tarvitse "huomioväriä" tms tehdäkseen vaikutuksen. Kyllä ne on käytös, keskustelutavat ja ylipäätään se yleinen asenne kaikkeen ympäristöön ja ympärillä oleviin ihmisiin. Kun nämä asiat on kunnossa, on huomattavasti helpompi jatkaa eteenpäin.
Nim: ylimmän tekstin kirjoittaja.
Näinhän se on ja ne todelliset kaunottaret, joilla on myös hyvin viehättävä luonne, jäävät monesti huomionhakuisten varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?
Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.
Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.
Noh, normaalilla tuntoaistilla varustettu nainen ei tarvitse mitään ihmeellisyyksiä, että saa nautinnon seksissä. Sama miehilläkin, eli paljon kokemusta omaavilla naisilla on vain oma harhakäsitys siitä, että he nyt osaavat jotain todella poikkeuksellisen mahtavaa kokemattomaan verrattuna ja ainakin minua henkilökohtaisesti surettaa naiset, jotka yrittävät ylisuorittaa sängyssä.
Varmasti "pippelini" voikin olla liian pieni juuri sinulle, mutta tästähän ei nyt ollut kyse. Voin myös vankan kokemukseni turvin kertoa senkin, että kun ei ole liian itsevarma, vaan osoittaa sopivasti nöyryyttä naista kohtaan, tämä syttyy sellaiseen kiimaan, että oksat pois, mutta sinä et ole tainnut moista ikävä kyllä koskaan kokea.
Oon eri, mutta älä tule miehenä sanomaan, mitä nainen tarvii sängyssä. Vagina on paljon haastavampi saada tyydytetyksi pariseksissä kuin penis ja se ettet tätä tiedä kertoo kyllä siitä ettet ole tainnut paljon orgasmeja tarjoilla.
Ja kehuskella nyt sillä, että saa naisen kiimaseks...onpa vaikea homma. Itse valun jo eka suudelmasta, joten ei ole mikään taitolaji. Ja sulla saa olla vankka kokemus kaikenlaisista tautipesistä, mutta naisella ei? Hyi helvata. En koskis ja olen näitä, jolla on alle 5.
Mukava kuulla, että pidät jakorasioita tautipesinä.
Nalkutus, nalkutus, nalkutus.
Vähän niin kuin asuntojen hinnat.
Uhrimentaliteetti, prinsessaayndrooma, misandria, kaksinaismoralismi, ivaaminen, selän takana juoruilu, woketus, empatiakyvyttömyys, Suomen demonisointi ja islamin ylistäminen sekä se, että vastustaa perinteisiä sukupuolirooleja naisille ja samalla kannatta perinteisiä sukupuolirooleja miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät siis ole kuulleet ehkäisystä? Varsinkaan yksinhuoltajanaiset. Nomutta onneksi aina voi tehdä abortin.
Mistä vetäisit tuon, etteivät naiset tiedä ehkäisystä? Itsehän tuossa olit pakkonaittamassa miestä räväkän naisen kanssa, kun tuli vahinko. Sinä tosiaan taidat elellä siellä 1800-luvulla.
En kyllä tiedä yhtään pakkoavioliittoa, vaikka vahinkolapsia varmasti syntyy edelleenkin jonkin verran.
Ps. Shokkiuutisia: Niiden yksinhuoltajienkin lapsilla on yleensä isät. Ei siis ole pelkästään äidin vastuulla lapsen syntyminen, joskin miehestä ei sitten ilmeisesti isäksi ollutkaan kun nainen jäi yksinhuoltajaksi yhteishuoltajuuden asemesta.
Vierailija kirjoitti:
Myöhästähän se on 30 vuotiaan sellaista miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moraali vieras käsitys?
Irtoripset, tekokynnet, tatuoinnit, huulitäytteet, silikonirinnat, hiuslisäkkeet, lävistykset. Hyi.