Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!

Vierailija
03.12.2013 |

Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!

T.Nainen

Kommentit (1175)

Vierailija
961/1175 |
29.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukihaerikko kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilkeys

Siipeily

Huono itsetunto, ei ole sinut kehonsa kanssa

Täältä sivusta huomauttaisin, että siihen huonoon itsetuntoon on yleensä jokin syy, joka löytyy menneisyyden kokemuksista. On todella vaikeaa nähdä itseään positiivisessa valossa, jos on kokenut henkistä väkivaltaa ja kehoon tai ulkonäköön kohdistuvaa kiusaamista.

Minua taas ei huono itsetunto tai silleen terveesti huono itsetunto naisessa ollenkaan haittaa. Päinvastoin. 

Tämä pelasti päiväni. Olisipa kaltaisiasi miehiä enemmän, hra haerikko.

T. N(eiti) O(rvokki) Hääppönen

Vierailija
962/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuulemma ruma ja sen lisäksi liian hiljainen, liian varautunut ja liian tylsä. N42

Ja sen halusit kertoa? Mites itsetunto voi?

Minulla on melko hyvä itsetunto. En vain kiinnosta miehiä, koska olen heidän mielestään ruma ja tylsä.

mistä "tylsyys" muodostuu?

Sen kun tietäisi. Olen kai miesten makuun liian hiljainen enkä tarpeeksi "räväkkä". Nuorena tuontyyppinen arvostelu satutti, mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä.

Räväkkyys ei todellakaan ole suosittua, kuten ei ole estyneisyyskään (eli liika varautuneisuus). Hiljaisuus ja rauhallisuus on vahvaa plussaa hyvän seksin kanssa - parempi kuin räväkkyys ja hyvä seksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen kuulemma ruma ja sen lisäksi liian hiljainen, liian varautunut ja liian tylsä. N42

Minulla on melko hyvä itsetunto. En vain kiinnosta miehiä, koska olen heidän mielestään ruma ja tylsä.

Sen kun tietäisi. Olen kai miesten makuun liian hiljainen enkä tarpeeksi "räväkkä". Nuorena tuontyyppinen arvostelu satutti, mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä.

Räväkkyys ei todellakaan ole suosittua, kuten ei ole estyneisyyskään (eli liika varautuneisuus). Hiljaisuus ja rauhallisuus on vahvaa plussaa hyvän seksin kanssa - parempi kuin räväkkyys ja hyvä seksi.

Tälle palstalle taitaa olla kerääntynyt ihan tietyntyyppisiä miehiä. Räväkät naiset ovat tuolla reaalielämässä erittäinkin suosittuja.

Vierailija
964/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisessa on huonoa kaikki miehekäs, ja hyvää kaikki naisellinen. Tämä on ihan evolutionäärinen fakta.

Miehekästä (eli huonoa):

- lyhyet hiukset

- isot lihakset

- poikamainen vartalo

- muodottomuus

- korkea ikä

- vahvat mielipiteet (asialla ei väliä)

Ja hyvää:

- nöyryys

- iloisuus

- hyväuskoisuus (=tietynlainen care-free -asenne)

- kilpailuvietti muita naisia vastaan

- empatiakyky

- herkkyys

- hedelmällinen vartalo

- naisellisuus kaikissa muodoissaan

T: m26

🤣🤣🤣 ziisus, mistä näitä tulee, aikamatkaaja 1800-luvulta.

Vierailija
965/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- ei ole neitsyt

Itse taidat myös olla?

Vierailija
966/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette onnistuneet hankkimaan itsellenne noin huonoja naiskumppaneita kun on löytynyt noin kauheat listat naisten vikoja.

Eikö sisäinen tutka ole pelittänyt, vai mikä siinä on syynä?

Kyllä ne päällepäin näkyvät huonot piirteet huomaa tietenkin heti, ja ne sisäiset piirteet paljastuu myös melko nopeasti.

Jos naisen ulkonäkö on 7, mutta sisältä on 10, niin sehän on vain pelkkää plussaa.

Toisinpäin, se on pelkkää miinusta.

Kokemusta on jo riittävästi ulkoisesti 10 naisista, jotka onkin sisältä 4. Ei jatkoon. Kyllä se on vaan niin että luonne lopulta ratkaisee. Särmääkin pitää löytyä, positiivisessa mielessä. Ylimielinen, suvaitsematon ja aina oikeassa oleva nalkuttaja, ei jatkoon.

Nim: Tasoteoreetikko

Vierailija
967/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle palstalle taitaa olla kerääntynyt ihan tietyntyyppisiä miehiä. Räväkät naiset ovat tuolla reaalielämässä erittäinkin suosittuja.

Suosiota voidaan mitata monin tavoin. Räväkille naisille voi syntyä illuusio suosiosta, kun antavat helposti pimpukkaa.

Vierailija
968/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te olette onnistuneet hankkimaan itsellenne noin huonoja naiskumppaneita kun on löytynyt noin kauheat listat naisten vikoja.

Kyllä ne päällepäin näkyvät huonot piirteet huomaa tietenkin heti, ja ne sisäiset piirteet paljastuu myös melko nopeasti.

Jos naisen ulkonäkö on 7, mutta sisältä on 10, niin sehän on vain pelkkää plussaa.

Kokemusta on jo riittävästi ulkoisesti 10 naisista, jotka onkin sisältä 4. Ei jatkoon. Kyllä se on vaan niin että luonne lopulta ratkaisee. Särmääkin pitää löytyä, positiivisessa mielessä. Ylimielinen, suvaitsematon ja aina oikeassa oleva nalkuttaja, ei jatkoon.

Luulen, että nämä listojen laatijat ovat ihan vain (taso)teoreetikkoja. :) Käytännön kokemusta tuskin moneltakaan löytyy.

Vierailija
969/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tehnyt huomioita toisten miesten valinnoista ja siltä pohjalta suunnittelin, millaisen vaimon haluan ja sellaisen sainkin.

Vierailija
970/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]

Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?

Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.

mies28

Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?

Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.

Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.

Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.

Noh, normaalilla tuntoaistilla varustettu nainen ei tarvitse mitään ihmeellisyyksiä, että saa nautinnon seksissä. Sama miehilläkin, eli paljon kokemusta omaavilla naisilla on vain oma harhakäsitys siitä, että he nyt osaavat jotain todella poikkeuksellisen mahtavaa kokemattomaan verrattuna ja ainakin minua henkilökohtaisesti surettaa naiset, jotka yrittävät ylisuorittaa sängyssä.

Varmasti "pippelini" voikin olla liian pieni juuri sinulle, mutta tästähän ei nyt ollut kyse. Voin myös vankan kokemukseni turvin kertoa senkin, että kun ei ole liian itsevarma, vaan osoittaa sopivasti nöyryyttä naista kohtaan, tämä syttyy sellaiseen kiimaan, että oksat pois, mutta sinä et ole tainnut moista ikävä kyllä koskaan kokea.

Oon eri, mutta älä tule miehenä sanomaan, mitä nainen tarvii sängyssä. Vagina on paljon haastavampi saada tyydytetyksi pariseksissä kuin penis ja se ettet tätä tiedä kertoo kyllä siitä ettet ole tainnut paljon orgasmeja tarjoilla.

Ja kehuskella nyt sillä, että saa naisen kiimaseks...onpa vaikea homma. Itse valun jo eka suudelmasta, joten ei ole mikään taitolaji. Ja sulla saa olla vankka kokemus kaikenlaisista tautipesistä, mutta naisella ei? Hyi helvata. En koskis ja olen näitä, jolla on alle 5.

Vierailija
971/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosiota voidaan mitata monin tavoin. Räväkille naisille voi syntyä illuusio suosiosta, kun antavat helposti pimpukkaa.

En ole itse mikään räväkkä, mutta ihan mainiosti näkyvät nuo räväkät naiset pariutuvan naimisiin ja perheen perustamiseen asti. Se hyvä ja iloisin mielin annettu pimpukka sitten ilmeisesti kompensoi räväkkää luonnetta.

Valtaosa palstan miehistä tuntuu arvostavan pihtareita, mutta tuolla oikeassa elämässä iloiset antajat näyttävät tekevän hyvin kauppansa parisuhdemarkkinoilla.

Vierailija
972/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että nämä listojen laatijat ovat ihan vain (taso)teoreetikkoja. :) Käytännön kokemusta tuskin moneltakaan löytyy.

Todennäköisempää lienee kuitenkin, että sinäkin olet yksi niistä, joilta löytyy noita lueteltuja negatiivisia ominaisuuksia roppakaupalla.

Vierailija
973/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]

Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?

Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.

mies28

Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?

Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.

Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.

Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.

Noh, normaalilla tuntoaistilla varustettu nainen ei tarvitse mitään ihmeellisyyksiä, että saa nautinnon seksissä. Sama miehilläkin, eli paljon kokemusta omaavilla naisilla on vain oma harhakäsitys siitä, että he nyt osaavat jotain todella poikkeuksellisen mahtavaa kokemattomaan verrattuna ja ainakin minua henkilökohtaisesti surettaa naiset, jotka yrittävät ylisuorittaa sängyssä.

Varmasti "pippelini" voikin olla liian pieni juuri sinulle, mutta tästähän ei nyt ollut kyse. Voin myös vankan kokemukseni turvin kertoa senkin, että kun ei ole liian itsevarma, vaan osoittaa sopivasti nöyryyttä naista kohtaan, tämä syttyy sellaiseen kiimaan, että oksat pois, mutta sinä et ole tainnut moista ikävä kyllä koskaan kokea.

Oon eri, mutta älä tule miehenä sanomaan, mitä nainen tarvii sängyssä. Vagina on paljon haastavampi saada tyydytetyksi pariseksissä kuin penis ja se ettet tätä tiedä kertoo kyllä siitä ettet ole tainnut paljon orgasmeja tarjoilla.

Ja kehuskella nyt sillä, että saa naisen kiimaseks...onpa vaikea homma. Itse valun jo eka suudelmasta, joten ei ole mikään taitolaji. Ja sulla saa olla vankka kokemus kaikenlaisista tautipesistä, mutta naisella ei? Hyi helvata. En koskis ja olen näitä, jolla on alle 5.

Muistutan nyt vielä uudelleen, että puhuin normaaleista naisista. Ja lopeta tuo sanojen lykkääminen toisen suuhun, teet itsestäsi vain entistä naurettavamman.

Vierailija
974/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Haihattelu eli haluaa uraa ja töitä ja muuta ajanhukkaa. 

-Itsekkyys eli ei ajattelu muuta kuin omaa napaa eikä tulevia polvia lainkaan.

-Siveettömyys eli "etsii omaa seksuaalisuuttaan" panemalla jokaista kaksilahkeista joka tulee vastaan eikä ole neitsyt ennen aviota.

M32

Vierailija
975/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole itse mikään räväkkä, mutta ihan mainiosti näkyvät nuo räväkät naiset pariutuvan naimisiin ja perheen perustamiseen asti. Se hyvä ja iloisin mielin annettu pimpukka sitten ilmeisesti kompensoi räväkkää luonnetta.

Valtaosa palstan miehistä tuntuu arvostavan pihtareita, mutta tuolla oikeassa elämässä iloiset antajat näyttävät tekevän hyvin kauppansa parisuhdemarkkinoilla.

Paljastit nyt miten yksinkertainen olet, kun sinulla on vain kaksi vaihtoehtoa. Nainen on mielestäsi joko räväkkä jakorasia tai hiljaisempi pihtari.

Vierailija
976/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

parisuhde on pakko perustaa kun tulee vahinko jos toinenkin.

Vierailija
977/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisessa on huonoa kaikki miehekäs, ja hyvää kaikki naisellinen. Tämä on ihan evolutionäärinen fakta.

Miehekästä (eli huonoa):

- lyhyet hiukset

- isot lihakset

- poikamainen vartalo

- muodottomuus

- korkea ikä

- vahvat mielipiteet (asialla ei väliä)

Ja hyvää:

- nöyryys

- iloisuus

- hyväuskoisuus (=tietynlainen care-free -asenne)

- kilpailuvietti muita naisia vastaan

- empatiakyky

- herkkyys

- hedelmällinen vartalo

- naisellisuus kaikissa muodoissaan

T: m26

🤣🤣🤣 ziisus, mistä näitä tulee, aikamatkaaja 1800-luvulta.

Naiset on liberalisteja. Haluavat muuttaa kaiken vaikka ne on muuttumattomia luonnonlakeja kuten tarve.

Vierailija
978/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä räväkät kiinnittävät metelöinnillään huomiota, niin kunnialliset naiset hukkuvat siihen meteliin.

Vierailija
979/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen Ostaa kolmikymppisenä kalliin yksiön itselleen..en tiedä onko se nyt suora turn-off, mutta kysymyksiä se herättää, eli eikö hän edes halua perhettä, lapsia.

Vierailija
980/1175 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoripset mallia "kärpäslätkä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi