Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys
Siipeily
Huono itsetunto, ei ole sinut kehonsa kanssaTäältä sivusta huomauttaisin, että siihen huonoon itsetuntoon on yleensä jokin syy, joka löytyy menneisyyden kokemuksista. On todella vaikeaa nähdä itseään positiivisessa valossa, jos on kokenut henkistä väkivaltaa ja kehoon tai ulkonäköön kohdistuvaa kiusaamista.
Aikuiseksi kasvaminen on vaikeaa, etenkin jos on tuollaisia kokemuksia. Kypsyessään ihmisen pitäisi osata kasvaa eroon lapsuuden traumoistaan. Kypsymättömyys on luotaantyöntävää oli sitten nainen tai mies.
Ulkonäkönsä suhteen huono itsetunto on käytännössäkin erittäin rasittavaa toiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuulemma ruma ja sen lisäksi liian hiljainen, liian varautunut ja liian tylsä. N42
Ja sen halusit kertoa? Mites itsetunto voi?
Sydämen hyvyys plussaa kirjoitti:
Ex sän haukkuminen, kertoo ettei ole päässyt yli.
Ilkeily, ivaaminen, mustamaalaaminen.Naisesta kertoo paljon kuinka puhuu ex sästään, tai kuinka paljon hänestä pitää puhua.
Tähän lisään,
Katkeruu rumentaa ihmistä. Pitää myös osata myöntää olevansa väärässä, jos/kun aihetta on.
Pahin ihminen on sellainen joka luulee olevansa aina oikeassa ja jos asiat ei mene hänen pillinsä mukaan, ne ei mene ollenkaan.
sivusta:
kaunis luonne on naisessa tärkeintä. Silloin hän ei tosin ole rumentanut itseään - luonteen kauneus korvaa pitkälti luonnollisen ulkonäön puutteita, joita jokaisella on.
Kaunista luonnetta ei kumminkaan kovin monella ole - liekö minullakaan.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kuulemma ruma ja sen lisäksi liian hiljainen, liian varautunut ja liian tylsä. N42
Minulla on melko hyvä itsetunto. En vain kiinnosta miehiä, koska olen heidän mielestään ruma ja tylsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on melko hyvä itsetunto. En vain kiinnosta miehiä, koska olen heidän mielestään ruma ja tylsä.
mistä "tylsyys" muodostuu?
Liikaa täytettä huulissa (vrt. Suvi Pitkänen)
Liikaa meikkiä, varsinkin silmäkulman ne "kissanviirut" on kamalat
Liian paksuiksi meikatut kulmat
Shokkivärjätyt hiukset
Sitten luonnepuoli:
Liiat luulot itsestään
Liika ulkonäkökeskeisyys
Ongelmien korostaminen
Pelisilmän puute, aloitetaan vakava keskustelu väärään aikaan tai jos joku asia painaa. Ihan kaikkea ei tarvitse aina jakaa
Sytyttää:
Sopiva itsevarmuus
Jalat maassa
Kroppa kunnossa
Tatuoinnit (kunhan eivät ole mitään mauttomia mietelauseita tyyliin "carpe diem")
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?
Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.
Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.
Noh, normaalilla tuntoaistilla varustettu nainen ei tarvitse mitään ihmeellisyyksiä, että saa nautinnon seksissä. Sama miehilläkin, eli paljon kokemusta omaavilla naisilla on vain oma harhakäsitys siitä, että he nyt osaavat jotain todella poikkeuksellisen mahtavaa kokemattomaan verrattuna ja ainakin minua henkilökohtaisesti surettaa naiset, jotka yrittävät ylisuorittaa sängyssä.
Varmasti "pippelini" voikin olla liian pieni juuri sinulle, mutta tästähän ei nyt ollut kyse. Voin myös vankan kokemukseni turvin kertoa senkin, että kun ei ole liian itsevarma, vaan osoittaa sopivasti nöyryyttä naista kohtaan, tämä syttyy sellaiseen kiimaan, että oksat pois, mutta sinä et ole tainnut moista ikävä kyllä koskaan kokea.
Ilkeys ja tunnekylmyys.
Pinnallisuus/pintaliitäminen ja niin edelleen.
Ylenkatsova olemus, räikeä meikki, ilotyttömäinen pukeutuminen (verkkosukat ym), tatskat.
Vierailija kirjoitti:
seksuaalinen kokemattomuus, ei ota suihin yms.
Hyi helvetti! Mitä iloa on lutkuttaa jotain liharetaletta ja vielä saada jotai nestettä suuhunsa,oksennan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mistä "tylsyys" muodostuu?
Sen kun tietäisi. Olen kai miesten makuun liian hiljainen enkä tarpeeksi "räväkkä". Nuorena tuontyyppinen arvostelu satutti, mutta nykyään sillä ei ole mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?
Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.
Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.
Noh, normaalilla tuntoaistilla varustettu nainen ei tarvitse mitään ihmeellisyyksiä, että saa nautinnon seksissä. Sama miehilläkin, eli paljon kokemusta omaavilla naisilla on vain oma harhakäsitys siitä, että he nyt osaavat jotain todella poikkeuksellisen mahtavaa kokemattomaan verrattuna ja ainakin minua henkilökohtaisesti surettaa naiset, jotka yrittävät ylisuorittaa sängyssä.
Varmasti "pippelini" voikin olla liian pieni juuri sinulle, mutta tästähän ei nyt ollut kyse. Voin myös vankan kokemukseni turvin kertoa senkin, että kun ei ole liian itsevarma, vaan osoittaa sopivasti nöyryyttä naista kohtaan, tämä syttyy sellaiseen kiimaan, että oksat pois, mutta sinä et ole tainnut moista ikävä kyllä koskaan kokea.
Kommenttihan ei liittynyt mitenkään naiseen, vaan kyseessä on miehen heikko itsetunto ja siitä seuraava epäilys, että ei riitä tai kelpaa naiselle, jolla on vertailukohtaa. Mikä muu voi saada miehen pelkään naista, joka on ollut jonkun muunkin kanssa? Kuten itsekin sanoit, eihän se kokemus välttämättä näy niissä naisen taidoissa - myöskään huonontavasti, ymmärrät varmasti sen kun oikein pinnistät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuoinnit = rumia lähes kaikilla
Ripsipidennykset = rumia lähes kaikilla
Huulitäytteet = rumia lähes kaikilla
Tupakointi = rumentaa kaikkia
Shokkivärit hiuksissa = rumentaa kaikkia
Se feministirengas nenässä = rumentaa kaikkia
Mikä on feministirengas nenässä?
Sonnirengas
Ok, sitä hieman ajattelinkin. Nimitys feministirengas oli vain uusi. Mielestäni ihmiset joilla sellainen on, ovat ennemminkin ns. talutusta tarvitsevia, kun itsenäisiä villejä feministejä. En voi mitään sille mielikuvalle, että kyseinen rengas on ennenkaikkea taluttamista varten... :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ollaan samanaikaisesti feministejä ja vahvoja naisia, mutta kuitenkin sheimataan miestä jos tämä ei hoida perinteistä miehen tonttia kun tarvitaan.
Jos haluat olla feministi, vahva ja tasa-arvoinen, olet sellainen sitten. Myös kun tulee hankalampi paikka.
Ai olet sitä mieltä että kun nainen on feministi niin se tarkoittaa sitä että naisen pitää tehdä parisuhteessa ja elämässä kaikki itse?
Tasa-arvo parisuhteessa on sitä että puolisot ovat oikeasti toistensa elämänkumppanit ja hoitavat yhdessä talouden, kodin ja lapset, yleensähän molemmat käyvät töissä. Tasa-arvo ei toteudu siinä että vain nainen ottaa fyysisesti ja taloudellisesti takkiin niiden yhteisten lasten tekemisestä.
Työelämässä tasa-arvoa on mm se että miehiä ei valita työhön munan mitalla.
Jo keski-ikään ehtineenä en löydä elämäni varrelta asiaa johon olisin tarvinnut sen enempää miestä kuin naistakaan, itse olen asiat hoitanut, ratkaissut ja maksanut. Sitä vastoin olen kohdannut eräänkin mieslapsen enkä ymmärrä missä on miesten kunnia kun eivät ole aikuisia vaan heittäytyvät passattavaksi kivireeksi naisille. Monella miehelöä iso ryhtiliikkeen paikka. Me naiset hoidamme aina oman osamme.Ja silti naiset syövät yhä enemmän psyykenlääkkeitä. Ei kovin vahvalta vaikuta teidän sukupuoli.
Eikä miehet vaikuta vahvoilta kun tekee enemmän itsemurhia. Onko ne lääkkeet niin vaikea ottaa ja ajatella välillä muitakin?
Tyhmyys JA tietämättömyys. Tietämättömyydestä ei voi silleen syyttää, koska enhän minäkään tiedä monesta asiasta mitään kuten esim autoista. Mutta jos ei ole yhtään kiinnostunut, millä planeetalla elämme niin se on turn off.
Existä puhuminen. Olen tässä pari vuosikymmentä treffailleena oppinut, ettei miehen pidä puhua mitään existä. Miksi sitten nainen saa puhua? Ei jatkoon.
Demiseksuaalisuus ja ylipäätään se, että esittää vaikeaa tai ei halua seksiä. Tää on se pahin. Olen onneksi saanut elämässäni parisuhteissa ja treffeillä todella hyvää seksiä, enkä totisesti aio tyytyä mihinkään saharan keitaisiin jatkossakaan. Olen mieluummin vaikka yksin.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys
Siipeily
Huono itsetunto, ei ole sinut kehonsa kanssaTäältä sivusta huomauttaisin, että siihen huonoon itsetuntoon on yleensä jokin syy, joka löytyy menneisyyden kokemuksista. On todella vaikeaa nähdä itseään positiivisessa valossa, jos on kokenut henkistä väkivaltaa ja kehoon tai ulkonäköön kohdistuvaa kiusaamista.
Minua taas ei huono itsetunto tai silleen terveesti huono itsetunto naisessa ollenkaan haittaa. Päinvastoin.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.
Pahimmat tunoffit:
- kiertää korkkeja/kansia väärille kierteille
- jättää käytettyjä nenäliinoja pöydille
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat tunoffit:
- kiertää korkkeja/kansia väärille kierteille
- jättää käytettyjä nenäliinoja pöydille
Tää on kyllä jotenkin hellyttävä .
Ymmärrän hyvin miksei nainen uskalla liikkua pimeällä, ei se ole avuttomuutta.
Omat turn offit:
- suvaitsemattomuus
- tyhmyys
- levät hartiat
- lyhyet hiukset
Tuossa on pointtia. Suvaitsemattomuus on valinnaista. Tyhmyys on mielestäni muuta kuin älykkyyden puutetta. Pidän minä kissoistakin vaikka eivät he "älykkäitä" ole.
Maskuliiniset piirteet kuten lyhyet hiukset (99,9% tapauksista) ja leveät hartiat eivät vaan kiehdo naisellista naista haluavaa urosta.