Miehet! Pahimmat turn off-piirteet naisessa! Miehet vastaa!
Älkääkä nyt naiset tulko tähän ketjuun kirjoittamaan niitä piirteitä, joita kadehditte toisissa naisissa. Antaa miesten puhua!
T.Nainen
Kommentit (1175)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Mua huvittaa se, että joillekin miehille on ongelma se, että naisella on häpykarvoitus, mutta sitten miehet eivät kuitenkaan ole valmiita maksamaan naisen sokerointeja kosmetologilla. Esim. Brassi maksaa vähintään 60 € kauneushoitolassa eikä minulla ainakaan ole varaa 2kk välein maksaa sellaisia summia. Sitten taas sheivaamista ei voi suositella kenellekään,, eikä siitä edes tule siistiä lopputulosta.
Sivusta. Kannatan vapaata valintaa karvoitusasioiden suhteen. Mutta jos haluat sokerointivinkin, niin ei muuta kuin ostaa Veetin lämminvaha/sokerointipurkin marketista (n 9 euroa) ja tekee itse kotona muutaman kuukauden välein. En ole itse edes suhteessa, mutta tykkään sileydestä pimpassa. Sheivaus ei tosiaan käy mullekaan, tulee ihottumaa ja kutitusta. Sokerointi jättää pehmyen tunnun ja eteeriset öljyt ynnä se koko homminki on ihan mukavaa. Samantyyppinen lähes meditoiva tunnelma on mahdollista kuin puunaamisessa ylipäätään.
Jotenkin h**omaista tuo karvattomuuden vaatiminen ? Olen itse mies....
Ja miettikää miten naurettavalta mies näyttäisi, kun useamman kerran viikossa olisi lerssi kourassa ajelemassa karvoja pois, koska jotkut naiset tykkäävät poslaripippelistä.
Vierailija kirjoitti:
1. Liian korkea rasvaprosentti tai liikaa lihasmassaa. En pysty sanomaan mitään lukua, mutta silmällä pystyn arvioimaan sopivuuden.
2. Huonosti hoidetut hiukset, huono kampaus, liian lyhyet hiukset (joku siili tai vastaava poikatukka)
3. Ruma meikki (esim. ylisuuret silmäripset)
4. Liian paksut huulet, huono iho (esim. pisamia, finnejä huomattavasti, jotain näppyjä varsinkin isoja esim. tyyliin se kauneuspilkku yäk!)
5. Tatuoinnit
6. Huono puketuminen (esim. suosii housuja kesälläkin mekkojen ja hameiden sijaan). Ne helevetin leggingsit hyiii!
7. Käheä ääni, tupakointi, perskännit
8. Liian pienet, liian epäsymmetriset, liian isot tissit
9. Ruma lerppalörtsyvittu
Noniin, nyt menit sitten pilaamaan 95%:n mahikset palstanaisilta tavallisiin suomalaismiehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin menee maailmassa suurimmalla osalla, että miehet haluavat nätin ja naisellisen naisen eli heille naisen ulkonäkö on tärkeää, siinämissä naiset haluavat itseään varakkaamman ja menestyneemmän miehen jotta omakin elintaso nousisi. On näitä tutkittu, kärjistettynä naiset haluaa miehen paksulla lompakolla ja miehet naisellisen, nätin naisen. Nimittäin naiset eivät ole visuaalisesti niin vaativia ja "hyväksyvät" kumppanikseen myös vähemmän komean, samoin kuin miehille naisen tulotaso ja menestys ei ole niin tärkeää ja he "hyväksyvät" pienempituloisenkin. Vaatimuksensa kullakin:)
Minä en tarvitse miestä lompakoksi, talous on kunnossa ilmankin. Ennen kaikkea miehen tulee olla täysipäinen, kiva ja hottis seksuaalisesti. Tietty talous myös kunnossa. En tykkää mistään itseäni vanhemmista juopoista tyhmistä möhömahoista.
Ikävä kyllä oma tasosi ei riitä kuin vanhempiin, juoppoihin, tyhmiin ja möhömahaisiin miehiin.
Christiiina kirjoitti:
Mitä tarkoittaa persjalkaisuus?
Suhteettoman lyhyet jalat, Nälkämaan malliin. Jos sattuu olemaan persjalkainen niin sitä ei ainakaan pukeutumisella pitäisi korostaa, kuten moni tekee...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 13:42"]
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?
Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.
Mun kohdalle ei vielä ole osunut sellaista jakaria, joka runsaasta kokemuksesta huolimatta osaisi yhtään mitään "hienoja temppuja". Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Vierailija kirjoitti:
Erityisherkkyys. Voi luoja sitä pikkujutuista mielensäpahoittamisen ja loukkaantumisen määrää.
Ettei olisi narsisti. Erityisherkässä on myös runsaasti viehättäviä puolia, joita narsistista ei löydy lainkaan.
Itse en koe erityisherkkyyttä kovinkaan pahana, kunhan noita positiivisia puolia tulee myös esiin.
Sofia Belöörffi.
Lisähuomautus, tottakai jokaisen itseään kunnioittavan ihmisen on pidettävä itsestään huolta ja laittautuminenkin on hyvä asia, mutta tuo on kyllä. T. Mies
No, enpä minäkään varmasti olen Sofian makuun, joten ei tästä ei varmasti tule ongelmaa 🤣.
-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian useat seksuaalikokemukset ja kumppanit. En arvosta naisia joilla alkaa olemaan kokemuksia noin. 10 miehestä ja ylöspäin. 5-10 vielä jotenkin menettelee. Jokaisen häntäheikin kanssa sängyssä käynyt "kokenut" ja "hauskaa pitänyt" ei herätä kovin suurta luottamusta mahdollisen suhteen saralla. Olenko vain yksi jonossa? Lyhyt pinna? Epärealistiset odotukset? Ei näe itsessä vikaa eli ulkoistava ajattelutapa, vika aina toisissa?Jos nyt miettii tarkemmin, on parisuhteiden määrä 1. turn-off-asia. Kuvastaa niin kokonaisvaltaisesti naista, kykyä ajatella tulevaa, ajatella järkevästi jne. Tietysti moni mies lähtee tällaisen naisen kanssa puuhiin, mutta nainen ei ole todellakaan aviovaimo-ainesta. Pahoittelen, jos pahoitan jonkun mielen.
mies28
Ahaa... ei saa olla panoja mutta ei saa olla parisuhteitakaan. Ei siinä, kaikilla on toki omat kriteerinsä ja siihen on oikeus, mutta saanko kysyä tarkentavan kysymyksen: mikä määrä parisuhteita on liikaa?
Ei saa olla panoja tai parisuhteita mutta sitten pitäisi osata sängyssä kaikki hienot temput. Tässä on ehkä pieni ongelma.
Mun kohdalle ei vielä ole osunut sellaista jakaria, joka runsaasta kokemuksesta huolimatta osaisi yhtään mitään "hienoja temppuja". Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Hyvä seksi ei ole kokemuksella opittua. Kyllä se on kahden ihmisen senhetkisen vuorovaikutuksen tulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Liian korkea rasvaprosentti tai liikaa lihasmassaa. En pysty sanomaan mitään lukua, mutta silmällä pystyn arvioimaan sopivuuden.
2. Huonosti hoidetut hiukset, huono kampaus, liian lyhyet hiukset (joku siili tai vastaava poikatukka)
3. Ruma meikki (esim. ylisuuret silmäripset)
4. Liian paksut huulet, huono iho (esim. pisamia, finnejä huomattavasti, jotain näppyjä varsinkin isoja esim. tyyliin se kauneuspilkku yäk!)
5. Tatuoinnit
6. Huono puketuminen (esim. suosii housuja kesälläkin mekkojen ja hameiden sijaan). Ne helevetin leggingsit hyiii!
7. Käheä ääni, tupakointi, perskännit
8. Liian pienet, liian epäsymmetriset, liian isot tissit
9. Ruma lerppalörtsyvittu
Noniin, nyt menit sitten pilaamaan 95%:n mahikset palstanaisilta tavallisiin suomalaismiehiin.
Miten niin? Kuvitteletko, että miehet ovat jokin laumasielu, jolla on vain yksi mielipide?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin menee maailmassa suurimmalla osalla, että miehet haluavat nätin ja naisellisen naisen eli heille naisen ulkonäkö on tärkeää, siinämissä naiset haluavat itseään varakkaamman ja menestyneemmän miehen jotta omakin elintaso nousisi. On näitä tutkittu, kärjistettynä naiset haluaa miehen paksulla lompakolla ja miehet naisellisen, nätin naisen. Nimittäin naiset eivät ole visuaalisesti niin vaativia ja "hyväksyvät" kumppanikseen myös vähemmän komean, samoin kuin miehille naisen tulotaso ja menestys ei ole niin tärkeää ja he "hyväksyvät" pienempituloisenkin. Vaatimuksensa kullakin:)
Minä en tarvitse miestä lompakoksi, talous on kunnossa ilmankin. Ennen kaikkea miehen tulee olla täysipäinen, kiva ja hottis seksuaalisesti. Tietty talous myös kunnossa. En tykkää mistään itseäni vanhemmista juopoista tyhmistä möhömahoista.
Ikävä kyllä oma tasosi ei riitä kuin vanhempiin, juoppoihin, tyhmiin ja möhömahaisiin miehiin.
Mikä selvänäkijä-leelia siellä nyt taas on linjoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies28
Kyllä se joko täysin kokematon tai vain vähän kokemusta omaava nainen on kaikkein paras sänkykumppanina.
Tuosta mielipiteestä erottaa sänkytaidoistaan epävarmat ja pienipippeliset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Ilkeys
Siipeily
Huono itsetunto, ei ole sinut kehonsa kanssa
Täältä sivusta huomauttaisin, että siihen huonoon itsetuntoon on yleensä jokin syy, joka löytyy menneisyyden kokemuksista. On todella vaikeaa nähdä itseään positiivisessa valossa, jos on kokenut henkistä väkivaltaa ja kehoon tai ulkonäköön kohdistuvaa kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 17:55"]
Ja suurin osa näistäkin vastaajista naisia :D
Näimpä. Ämmät pois, kun miehet puhuu asiaa! Nuo teidän säälittävät selittelynne pilaavat keskustelun.
Oma listani:
- Tatuoinnit
- Lävistykset
- Yleinen avuttomuus, esim. ei uskalla liikkua pimeällä, vaihtaa renkaita tai laittaa ruokaa. Tahdon itselleni kumppanin, jos tahdon jonkun paapottavan ressukan perääni roikkumaan, hankin koiran.
Ymmärrän hyvin miksei nainen uskalla liikkua pimeällä, ei se ole avuttomuutta.
Omat turn offit:
- suvaitsemattomuus
- tyhmyys
- levät hartiat
- lyhyet hiukset
pihtaava, ruma ja koiranomistajanarsisti saa kyllä jäädä minun lähentymiseltä rauhaan.
Nykyään jäävät rauhaan lähes kaikki, jollei jokin naisen persoonallisuudessa herätä erityistä kiinnostusta. Luonnollisuus ja täysijärkisyys herättää kyllä kiinnostusta. Koska iän ja tason pitäisi myöskin synkata niin olenkin omissa oloissani. Tyhjän kun saa pyytämättäkin.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että ollaan samanaikaisesti feministejä ja vahvoja naisia, mutta kuitenkin sheimataan miestä jos tämä ei hoida perinteistä miehen tonttia kun tarvitaan.
Jos haluat olla feministi, vahva ja tasa-arvoinen, olet sellainen sitten. Myös kun tulee hankalampi paikka.
Ai olet sitä mieltä että kun nainen on feministi niin se tarkoittaa sitä että naisen pitää tehdä parisuhteessa ja elämässä kaikki itse?
Tasa-arvo parisuhteessa on sitä että puolisot ovat oikeasti toistensa elämänkumppanit ja hoitavat yhdessä talouden, kodin ja lapset, yleensähän molemmat käyvät töissä. Tasa-arvo ei toteudu siinä että vain nainen ottaa fyysisesti ja taloudellisesti takkiin niiden yhteisten lasten tekemisestä.
Työelämässä tasa-arvoa on mm se että miehiä ei valita työhön munan mitalla.
Jo keski-ikään ehtineenä en löydä elämäni varrelta asiaa johon olisin tarvinnut sen enempää miestä kuin naistakaan, itse olen asiat hoitanut, ratkaissut ja maksanut. Sitä vastoin olen kohdannut eräänkin mieslapsen enkä ymmärrä missä on miesten kunnia kun eivät ole aikuisia vaan heittäytyvät passattavaksi kivireeksi naisille. Monella miehelöä iso ryhtiliikkeen paikka. Me naiset hoidamme aina oman osamme.
Ja silti naiset syövät yhä enemmän psyykenlääkkeitä. Ei kovin vahvalta vaikuta teidän sukupuoli.
Läskiys, tyhmyys, kehopositiivisuus.
Ilkeys
Siipeily
Huono itsetunto, ei ole sinut kehonsa kanssa