Lue keskustelun säännöt.
Nitriitittömiä (vai nitraatittomia...?) nakkeja?
29.12.2005 |
Menossa taaperon kanssa kauppaan ja molemmilla flunssa (ei, ei ole ketään joka voisi käydä puolesta tai hoitaa taaperoa sen aikaa, ei, en maksa MLL:lle kauppareissusta), ja pitäisi selviytyä nopsaan. Jos joku siis muistaa merkin ulkoa, niin tänks! Niiin, nakit on taaperon herkkua, mutta en viittis noita tavallisia ostaa kun meinasin että uuden vuoden kunniaks sais enempi kuin yhden... (1,5 v)
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meilläkin on niitä 2 pkt jääkaapissa uutta vuotta odottamassa :)