Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti kaksi viikkoa sitten - mitä mieltä elämästä nyt?

Vierailija
30.01.2012 |

Mies jäi siis kaksi viikkoa sitten kiinni pettämisestä työkaverin kanssa. Mun elämä romahti täysin, mutta olemme päättäneet jatkaa yhdessä. En hyväksy pettämistä missään muodossa, mutta tiedostan kyllä että meillä oli mennyt miehen kanssa niin huonosti jo kauan aikaa, että ehkä se oli hänen pakotiensä tilanteesta. Pettämisen jälkeen sovimme jatkavamme yhdessä ja tekevämme kaikkemme että saamma rakennettua uuden ja paremman suhteen.

Itse olen pysynyt kohtuu hyvin kasassa. Toki välillä ahdistus meinaa lyödä mut ihan maahan, mutta tähän asti olen sinnitellyt ylös ja yrittänyt omalta osaltani rakentaa suhdetta. Meillä on ollut nyt enemmän seksiä ja läheisyyttä kuin todennäköisesti viimeisenä kahtena vuonna yhteensä.

Viikonloppuna ostin perjantaina kuohuviiniä, tein pientä naposteltavaa ja sitten istuimme mies mun sylissä katsomassa telkkaria. Lauantaina kävimme yhdessä oluella ja illalla sitten syömässä. Ilta tosin päättyi katastrofiin kun mies joi liikaa, mutta senkin päätin unohtaa ja antaa anteeksi. Eilinen menikin sitten iltaan asti taas mukavasti ja katselimme sylikkäin leffoja, minä miehen takana pidellen häntä kiinni ja pusutellen ja rapsuttaen.

Illalla ennen nukkumaan menoa sanoin miehelle ihan selvästi että nyt mä tarvitsen rapsutuksia ja pusuja ja menin sohvalle makoilemaan ja nojailemaan häneen. Mies jaksoi rapsuttaa mua ehkä 2 minuuttia ja sen jälkeen hän otti läppärin ja alkoi nakuttaa sitä. Läppärin kulma hakkas mua päähän ja pyysin muutamaan otteeseen että mies laittaa koneen pois ja keskittyy muhun. Noin viidennen pyynnön jälkeen hän vastahakoisesti laittoi koneen pois ja alkoi katsoa telkkaria. Mä makasin siinä sylissä tyhmänä, ei rapsutuksia eikä pusuja. Lähdin siitä sitten nukkumaan.

Miehen viikonlopun letkautuksia oli myös se, että jos hän ei saa kerta uutta naista, niin haluaa uuden auton. Tämän hän oli heittänyt vitsillä teini-ikäiselle lapsellemmekin. Mulle hän ehdotti ravintolassa kun yritettiin puhua vakavasti, että voitaisiin ottaa se hänen työkaveri mukaan kolmen kimppaan. Ymmärrän, että hänelle se oli vitsi, mutta mua ei siinä vaiheessa kauheasti naurattanut.

Mies haluaa, että mä en vatvo enää asioita enkä huuda, mutta hän ei anna minulle mitään. Ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta hellyyteen, mutta seksiä haluaa kyllä. Itse olen antanut kaiken mitä musta irtoaa, mutta nyt alkaa usko loppua.

Tänä aamuna hän vältteli kaikein keinoin vastaamasta kun kysyin että haluaako hän työkaverinsa vai minut. Lopuksi sitten sanoi että kun ei voi ottaa kumpaakin, niin valitsee sitten minut ja lapset.

Tunnen itseni täydelliseksi ovimatoksi. Annoin miehelle anteeksi ja mahdollisuuden korjata käytöstään ja näyttää että katuu. Nyt alkaa mulla usko loppua. Onneksi tämä prosessi tuntuu tietyllä tavalla vahvistaneen myös mua. Tulevaisuus ei olekaan ehkä kiveen kirjoitettu.

Kommentteja?

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin että kokeeko mies että hän saa kotona oikein palkinnon siitä että teki mitä teki.

Eli kun teet väärin, saat kuoharia, hienoa iltapalaa ja rapsutuksia.

Olet NIIIN tärkeä, että voit tehdä mitä tahansa, ja minä pidän sinua hyvänä.

Olet NIIN paljon tärkeämpi kuin minä, minulla ei ole väliä, kunhan pysyt luonani ?

voimia kovasti, muistan iltarukouksessa teitä

Vierailija
22/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä poikki! Jätä se!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikesta päätellen halveksii sua ja toiveitasi. Todellakin, nyt ei ole enää edellytyksiä jatkaa suhdetta, kunnioitus miehen puolelta puuttuu täysin.

Sä pärjäät kyllä yksin. Älä usko, että olen niin huono ja turha, mitä miehesi antaa sun kuvitella.

Nyt ero käyntiin. Usko nyt.

Vierailija
24/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla ei ole mikään kiire mihinkään. Et ole nyt kaikkein terävimmilläsi, joten odota vähintään muutama kuukausi ennen kuin teet mitään ratkaisevia päätöksiä. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän, koska itse heitin hyvän miehen pihalle kaksi viikkoa uskottomuuden paljastuttua. Ihan turhaan.

Vielä yksi pikku juttu: älä oleta, että miehesi jää pois työporukan yhteisiltä lounailta sen takia, että ihastus on siellä. Hän menettäisi sen takia kasvonsa täysin työpaikallaan ja lisäksi jäisi pois työyhteisön sosiaalisista kuvioista. Se on paljon vaadittu. Et pysty korvaamaan sitä kotona mitenkään. Työpaikoilla tapahtuu ihastumisia ihan solkenaan ja jopa suhteita, ja niistä myös erotaan. Silti ihmiset pystyvät olemaan toistensa kanssa tekemisissä sen jälkeen. Ei se ole vaarallista.

Vierailija
25/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus, ja niin monen muunkin kertoma kokemus.

Mulla mies petti n. 2 vuotta sitten. Tyhmänä anoin anteeksi, ja sovimme että yritämme jatkaa avioliittoa. Mies suostui lähtemään terapiaan, ja siellä käytyä kaikki näyttikin alkavan menemään parempaan suuntaan. Ainoa asia oli, että kotona ei saanut miehen sanojen mukaan aiheesta puhua.

No, vuosi meni pettämisestä, ja kuvittelin suhteemme olevan lähes korjattu kunnes selvisi, että koko terapia ajan mies oli tapaillut salaa tuota samaa naista kenen kanssa petit minua.

Itse ainakin opiin, että jos mies on valmis pettämään, ei hän enää oikeasti välitä toisen tunteista. Ei pätkääkään. Vaan tekee kaiken paremmalla "luottamuksella" selän takana. Aiemmin olin sitä mieltä, että anteeksi antaminen olisi hyvä asia. Nyt en ikimaailmassa antaisi anteeksi yhdellekkään pettäjämiehelle. Kyllä se avioero on paras ratkaisu, kerran pettää, aina pettää. Totinen tosiasia!

Vierailija
26/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mies ei ole todellisen valintatilanteen edessä niin kauan kun tietää sinun olevan itsestäänselvyys. Hyvitteleminen ja jatkuva läheisyyden tarjoaminen vain pahentavat tilannetta. Jos miehelläsi on tunteita tätä toista naista kohtaan, kuten ilmeisesti on, hän kokee sinun takertumisyrityksesi lähinnä tukalina.

Ota vastuu itsestäsi, ala keskittyä omaan hyvinvointiisi. Suuntaudu ulospäin. Sinun ei tarvitse lähteä suhteesta, mutta lähde tuosta asetelmasta. Ala tehdä asioita, joista itse nautit, solmi uusia ihmissuhteita (en tarkoita uskottomuutta), aloita uusi harrastus yms. Mies ei nöyristelemällä vierelläsi viihdy. Voi ehkä pysyä siinä muodollisesti, mutta ei oikeasti halua olla siinä. Sitten kun mies huomaa, että et ripustaudukaan, et tarvitse häntä etkä hänen huomioitaan, sinusta voi tulla hänen silmissään aidosti kiinnostava, ei pelkkä itsestäänselvyys. Ja jos ei, niin omapa on menetyksensä. Sinä voitat joka tapauksessa.

Vierailija
27/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on nyt miehen tehtävä taistella sinusta. Mieheni luulee, että hänellä on kaksi vaihtoehtoa, josta valita. Hän antaa molempien naistensa "taistella" hänestä ja se tuntuu tietenkin mahtavalta.

Oikeasti hän on toiminut niin, että sinun olisi pitänyt päättää luovuttaa. Jos hän haluaa jatkaa yhdessä, olisi hänen taisteltava sinusta. Lopeta miehesi hyysääminen. Älä puhu erosta, jos et halua erota, mutta rupea vaan tekemään omia juttujasi. Harrasta, tapaa ystäviäsi.. anna miehen vastata lapsista ja kodista enemmän. Tee asioita, jotka saavat sinut onnelliseksi. Jos miehesi haluaa erota, sitten hän eroaa. Jos hän haluaa jatkaa yhdessä, hän osaa kyllä taistella sinusta!

Parisuhdeterapia voisi tehdä teille hyvää. Jos miehesi ei suostu, mene sinne yksin. älä enää suostu kynnysmatoksi!

Vierailija
28/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään asiasta ei saa puhua. Olen yrittänyt puhua syyllistämättä ja kertoa miltä minusta tuntuu. Olen opetellut sanomaan mitä haluan, ettei tarvitse arvailla. Heti tulee palautetta että älä räyhää tai vittu, mä en jaksa enää. Mä oon sanonut, että olen omasta mielestäni kahdessa viikossa päässyt jo pitkälle kun pystyn pistämään sen pettämisepisodin taakseni ja keskittymään siihen, miten saadaan tilanne korjattua. Mies uhkailee jatkuvasti että lähtee, mutta seuraavassa hetkessä on taas sitoutunut ja valinnut meidät. Mun pitäis vaan niellä kaikki ja elää täydellisessä tunnetyhjiössä. Mies kyllä kerää kaiken hyvän mitä musta irtoaa, mutta takaisin päin en saa mitään. En vittu tiedä enää mitä pitäis tehdä. Kiitos kommenteista, kriittisistäkin. Ne pistää ajattelemaan.

huomaa omasta tekstistäsi, miten mies pitää valtaa teidän perheessänne?

Kun hänellä on valta, hänen ei tarvitse katua, vaan hän voi arpoa ja kiusata sinua. Törkeä ja itsekäs ihminen, ei mikään hyvä mies, joka aidosti katuisi. Mä nostaisin kamat ulos heti.

Vierailija
29/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän miltä petetyksi tuleminen tuntuu. Todennäköisesti tuolla asenteella hän pettää sinua edelleen tai ainakin tulee pettämään. Vaikuttaa siltä että hän on älyttömän vihainen jostain jonka haluaa kostaa tai vailla jotain. Tai sitten hän vaan on sadisti, narsisti tai muutenvaan itsekeskeinen paska.

Sinun tulisi nyt keskittyä itseesi. Vaikka tuntuisi hankalalta mieti mitkä asiat voisivat saada itsetuntosi nousemaan uusii sfääreihin. Keskity sisäisiin ja ulkoisiin asioihin. Älä epäröi investoida rahaakaan tähän asiaan.: Kampaaja, Kosmetologi( kasvot, kynnet, ripset), Mahdollinen kevyt nuorennus pistoksilla, Hieroja, Ravinto, Ihanat vaaatteet kengät, tuoksut ja laukut. Liikunta (se mitä rakastat tai olet aina halunnut osata)

Tee asioita joissa voit saavuttaa onnistumisia ja sitä kautta sisäistä hyvää oloa ja itsetunnon kohenemista. Rakastu itseesi. Silloin et enää voi sallia tuollaista käytöstä.

Tästä seuraa joko se että lemppaat miehen pihalle tai et jätä hänelle muita vaihtoehtoja kuin alkaa kunnioittaa sinua, jos hän jää. Kumpi tahansa parempi kuin nykyinen vaihtoehto.

Suhteessa on oltava turvan tunne, mutta ITSESTÄÄN SELVYYDEKSI ITSEÄÄN EI KOSKAAN PIDÄ PÄÄSTÄÄ, ei edes 80-kymppisenä rouvana.

Vierailija
30/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käyttäytyy törkeääkin törkeämmin, mutta toisaalta ymmärrän, että haluat yrittää. Mies on varmaan myös todella pahassa kriisissä, mikä selittää hänen käytöstään (mutta ei tee siitä hyväksyttävää). Kaikki pisteet sinulle kun yritit ja yrität vieläkin, multa ei olisi löytynyt moista henkistä voimaa.

Tuli mieleen, että olisiko teidän mahdollista muuttaa vähäksi aikaa erilleen selvittelemään ajatuksianne. Tilanne nyt kuulostaa sinun kannalta sietämättömältä. Mies on sekaisin, ok, mutta sinun pitäisi mielestäni saada rauha tuollaiselta suoranaiselta kiusaamiselta. Voisi olla miehelle myös hyvä "herätys" jos alkaisit järjestellä erilleen muuttoa.

Vierailija
31/91 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, mies ei ole todellisen valintatilanteen edessä niin kauan kun tietää sinun olevan itsestäänselvyys. Hyvitteleminen ja jatkuva läheisyyden tarjoaminen vain pahentavat tilannetta. Jos miehelläsi on tunteita tätä toista naista kohtaan, kuten ilmeisesti on, hän kokee sinun takertumisyrityksesi lähinnä tukalina. Ota vastuu itsestäsi, ala keskittyä omaan hyvinvointiisi. Suuntaudu ulospäin. Sinun ei tarvitse lähteä suhteesta, mutta lähde tuosta asetelmasta. Ala tehdä asioita, joista itse nautit, solmi uusia ihmissuhteita (en tarkoita uskottomuutta), aloita uusi harrastus yms. Mies ei nöyristelemällä vierelläsi viihdy. Voi ehkä pysyä siinä muodollisesti, mutta ei oikeasti halua olla siinä. Sitten kun mies huomaa, että et ripustaudukaan, et tarvitse häntä etkä hänen huomioitaan, sinusta voi tulla hänen silmissään aidosti kiinnostava, ei pelkkä itsestäänselvyys. Ja jos ei, niin omapa on menetyksensä. Sinä voitat joka tapauksessa.

Vierailija
32/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju on vanha, mutta oletko AP linjoilla? Miten elämä sujuu nyt? 

Vierailija
33/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen pahoillani puolestasi. Mutta.. Miehelle tunnut olevan pelkkä vitsi. Päätäni puistellen luin tarinaasi. Mies pettää seuraavankin kerran, hänelle naiset tuntuu olevan vain jalkoväli. Ja aika helposti annoit anteeksi jos olette kahdessa vkossa paneskelleet ku kanit, itsellä kestäisi sen sata vuotta ennenku tollasen nöyryytyksen ja petetyksi tulemisen jälkeen edes haluaisin seksiä miehen kanssa. Jos mies katuisi oikeasti, hänen tulisi olla kyllä ihan erinöyrää poikaa! Vaikka sitten liehitellä liiaksikin asti, vaan eipä tunnu kiinnostavan.  Ei pahalla, mutta kuulostat läheisriippuvaiselta. Pelkäätkö niin vietävästi mitä tapahtuu jos eroisitte?  Ei se olisi maailmanloppu. 

Vierailija
34/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.01.2012 klo 09:12"]

JSSAP

[/quote]

Jokaiseen Sovintoon Saa Antaa Pillua

Vierailija
35/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka suhteessa menikin huonosti, niin ei se oikeuta pettämiseen. Eka erotaan ja sitten nussitaan muita. Itse en ikinä ole antanut anteeksi pettämistä ja hyvä niin koska exä on pettänyt myös nykyistä. Jos olisin jäänyt korjaamaan suhdettani niin olisin saanut vaan enemmän kuraa niskaan. Ja ap sun kirjoituksestasi tuli semmonen fiilis että sinä olisit ollut se pettäjä, kun rapsuttelit ja silittelit toista ja yritit olla niin mielinkielin. Annoit liian helposti anteeksi ja nyt joudut kärsimään. Jätä se tyyppi. 

Vierailija
36/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma elämä omiin käsiin. En ymmärrä tuollaista marttyyri asennetta että heitäydytään sohvalla ja toisen pitää rapsuttaa kun petti.

Onko hyvä mieli kun toinen rapsuttelee sen takia kun nussimassa vierasta?

Ja kun miehen käytös on noinkin onnetonta niin ei muuta kuin mies luiskaan... 

Hommatkoon autot ja akat

Vierailija
37/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy ostamassa kolme rullaa jätesäkkejä ja anna ne miehen käteen ja sano että hän saa pakata vaatteensa ja lähteä ;) niin tein eksälleni ja kun hän ei uskonut pakkasin omat tavarani ja läksin!

jos pettää kerrankin ja saa sen anteksi sanoisin että pettää toisenkin ja odottaa saavansa anteeksi..

t:mies

Vierailija
38/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäh ap?? Ukkos käy vieraissa, ja sinä otat sen sohvalla syliin ja rapsutat (niinkuin koiraa?) ja hellit ja annat seksiä niin paljon kuin ukko haluaa. Oikein niinkuin palkitset melkein pettämisestä. Tuota kolmea rullaa jätesäkkejä minäkin antaisin ukolleni, enkä mitään hitsin rapsutussessioita sohvalla. Ala kunnioittaa itseäsi nainen ja potkaise se niljake pihalle! 

Vierailija
39/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minun mieheni ei uskonut sanoin että tuosta ulos.Miehen suhde tuli julki viime tammikuussa ja selvisi samalla kuka oli toinen osapuoli. Raskaanaoleva nainen joka asui samalla kadulla parin talon päässä. Lähdin sitten illalla ulkoilemaan ja tein lenkin sen muijan talon kautta. Soitin ovikelloa ja sen mies tuli aukaisemaan oven.sanoin että terve, onko XXX kotona, jä hän huusi vaimonsa siihen. No kun seisoivat siinä vieretysten niin sanoin: Onnea uudesta tulokkaasta, mutta kannattaa tekaista se isyystesti nyt kuitenkin, kun minunkin mieheni voi yhtä hyvin olla sen isä. Nainen nosti käden suunsa eteen...

Samalla kadulla oli sitten kaksia taloa myynnissä yhtäaikaa. Isyystestin tulos oli se että minun mieheni oli kuin olikin sen lapsen isä. Ovat myöhemmin lyöneet hynttyyt yhteen.Tämän raskausnaisen mies yritti iskeä minua myöhemmin, hänestä meidän olisi pitänyt lohduttaa toisiamme. Ei kiinnostanut.

Vierailija
40/91 |
09.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nomut hyvä näin, ex-miehesi ja se toinen nainen saivat toisensa, ja lapsi oman isänsä kasvattamaan? Ja sinä pääsit suhteesta.

[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 11:17"]

Kyllä, minun mieheni ei uskonut sanoin että tuosta ulos.Miehen suhde tuli julki viime tammikuussa ja selvisi samalla kuka oli toinen osapuoli. Raskaanaoleva nainen joka asui samalla kadulla parin talon päässä. Lähdin sitten illalla ulkoilemaan ja tein lenkin sen muijan talon kautta. Soitin ovikelloa ja sen mies tuli aukaisemaan oven.sanoin että terve, onko XXX kotona, jä hän huusi vaimonsa siihen. No kun seisoivat siinä vieretysten niin sanoin: Onnea uudesta tulokkaasta, mutta kannattaa tekaista se isyystesti nyt kuitenkin, kun minunkin mieheni voi yhtä hyvin olla sen isä. Nainen nosti käden suunsa eteen...

Samalla kadulla oli sitten kaksia taloa myynnissä yhtäaikaa. Isyystestin tulos oli se että minun mieheni oli kuin olikin sen lapsen isä. Ovat myöhemmin lyöneet hynttyyt yhteen.Tämän raskausnaisen mies yritti iskeä minua myöhemmin, hänestä meidän olisi pitänyt lohduttaa toisiamme. Ei kiinnostanut.

[/quote]