Muita, joita masentaa rumat hampaat?
Kaksi vaikeaa masennusjaksoa takana, jolloin lakkasin hoitamasta hampaita. Nyt yksi näkyvältä paikalta poistettu, ei varaa implanttiin, suukirurgin mukaan siltaa varten ei viereisiä ehjiä hampaita kannata hioa pilalle. Ikenet vetäytyneet ja ienrajoissa alkavat reiät pysähtyneet ja muuttuneet tummanruskeiksi, kamalan näköistä. Etuhampaan ja sen viereisen hampaan välissä vanhat paikat värjäytyneet etovan kellertävän ruskeiksi. Samaa odotettavissa kaikissa lopuissakin väleissä, kun alkavia reikiä oli lähes joka hampaassa.
En halua mennä minnekään, en joutua avaamaan suutani kenenkään seurassa.
Kommentit (8)
Minua. Mulla on kaksi vinoa hammasta ja se näyttää rumalta. Sen takia en saa koskaan tyttöystävää. Pyysin hammaslääkäriä että poistaa ne hampaat mutta ei suostunut koska tarvii leikkauksen ja se maksaa paljon kuulemma joten työttömänä en olis saanut tukia siihen.
Aika vinksin ovat, mutta kyllä niillä syö, Ja ovat ehjät, jos ei muuta hyvää sanottavaa niistä löydy.
Aloittaja ja nro 3. Alapeukutin kommenttejanne, koska minun mielestäni te olette varmasti silti kauniita ja komeita. Minulla on itselläni rumat hampaat, mutta mitä siitä! Menkää peilin eteen, katsokaa silmiin lämpimästi ja sanokaa itsellenne, että minä kelpaan näin. Me kelpaamme näin! Pää pystyyn ja iloinen mieli! Sama pätee myös kommenttiin nro 5.
Mulla on rumat hampaat, mutta siinä mielessä parempi tilanne, että mun hampaat ei näytä hoitamattomilta tai rikkinäisiltä, vain luontaisen rumilta. Eli on sellaiset yli-isot (ihanasti vielä sinertävänvalkoiset) yläetuhampaat jotka tuo mieleen oravan. Ja sitten taas taaempana hampaat on pienet. Vähän vinotkin nuo on. Mutta eipä nuo rumat hampaat ole oikeastaan haitanneet, enkä ole koskaan harkinnut niille mitään tehdä.
Mutta tosiaan jos olisi tuo tilanne että puuttuu näkyvältä paikalta hammas, ja on värjäytyneitä paikkoja yms, niin sitten varmaan kyllä haluaisin niille jotain tehdä. Koska en mä välitä estetiikasta, mutta en työelämässä myöskään haluaisi leimautua sellaiseksi, joka ei hoida hampaitaan.
Mulla on myös rumat hampaat. Näytti ihan ok:lta siihen asti kun olin n. 11 v ja alettiin oikoa ahtauden takia vinksallaan olevia takahampaita. Oikominen teki kunnon avopurennan. Etuhampaat on niin kamala näky, että ihan random ihmiset tulee sanomaan että hei, sulla on vinot hampaat, ne kannattaisi oikoa. Teininä masensi näyttää tyhmältä, kun kieli pilkotti hampaiden välistä. Nyttemmin keski-iässä olen tottunut omituisiin hampaisiini, enkä enää lähde korjauttamaan. Lähinnä hoidan niitä hyvin että eivät mätäne.
Mää yritän hei syödä tässä samalla :(