Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityisetsivän palkkaaminen

Qualen
30.08.2023 |

Onko kellään kokemusta yksityisetsivästä pääkaupunkiseudulla? Mieheni petti minua raskausaikana ja nyt vauva syntynyt. Nyt on vahva epäily että mies tapaa tätä naista edelleen salaa työpäivien aikana. Rahaa ei äitiyslomalla olisi kamalia summia laittaa tällaiseen, mutta jos löytyisi joku joka muutamana päivänä vaikka pystyisi mennä varjostamaan että käykö tapaamassa tätä naista työpäivän aikana esim. lounaalla. Onko kellään hintatietoja tällaisesta tai suositella jotakin henkilö seuraamaan häntä?
En pääse tästä asiasta nyt yli enkä ympäri sillä olen varma että he tapaavat edelleen salaa mutta en voi sitä todistaa ellen saa heitä kiinni..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää se todistaa, eikö riitä ettei luottamusta ole ja sinun on paha olla hänen kanssaan? Ja vaikka nyt palkkaisit yksityisetsivän eikä hän saisi todisteita tapailusta, niin oikeastiko sen jälkeen luottaisit? Vai tulisiko mieleen, että ehkä hän sittenkin pettää, mutta ei vain tehnyt sitä niiden muutaman päivän aikana, jotka häntä seurattiin?

Vierailija
2/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on jo mennyt, onko siis mitään toivoa?Jos ei etsivään ole varaa, niin seuraa itse miestä lounasaikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kanssa jos lähden seurailemaan häntä niin melkovarmasti bongaa meidät.

4/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että haluisin vielä antaa mahdollisuuden ja yrittää parisuhdetta jatkaa. Nyt kuitenkin tullut esille asioita jotka antavat aihetta epäillä että he tapaavat edelleen. Heillä töiden puolesta mahdollisuus tavata vaikka joka päivä lounaan merkeissä, joten uskoisin että jo muutama päivä kertoo totuuden siitä jos tapaavat. Koen että tarvitsen tiedon oman mielenrauhani takia.

Vierailija
5/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko joku sukulainen tai ystävä, joka voisi varjostaa? Kehottaisin kyllä silti eroamaan, petti tai ei tällä hetkellä, koska tulee tekemään sen uudestaan. Ja sinä et enää luota, joten se suhde oli siinä.

Vierailija
6/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu kirjoitti:

Siksi, että haluisin vielä antaa mahdollisuuden ja yrittää parisuhdetta jatkaa. Nyt kuitenkin tullut esille asioita jotka antavat aihetta epäillä että he tapaavat edelleen. Heillä töiden puolesta mahdollisuus tavata vaikka joka päivä lounaan merkeissä, joten uskoisin että jo muutama päivä kertoo totuuden siitä jos tapaavat. Koen että tarvitsen tiedon oman mielenrauhani takia.

Nopea googlettaminen osoitti, että etsiväpalvelua on saatavissa hintaan 60 e/h (katsoin vain yhden firman hinnaston). Matkoihin käytetty aika veloitetaan erikseen, samoin matkakulut (majoituksia ap:n tapauksessa ei ilmeisesti tulisi). Jos mies syö lounaan joka päivä samaan aikaan eikä matka ole pitkä, yhden päivän seurantaan riittäisi ehkä kaksi tuntia, 120 euroa. Moneltako päivältä, ap, pystyisit tuon maksamaan?

Entä mitä siitä seuraisi, jos tulokseksi tulisi, että he söivät (työpaikkaruokalassa?) lounasta ja juttelivat?

Minä olen varma, että vaikka sinulla olisi varaa maksaa viikosta eikä juuri sen viikon aikana olisi tapaamisia, niin epäilys jäisi silti kalvamaan. Se taas, että he söisivät lounasta ja rupattelisivat ei todistaisi mitään pettämisestä.

Vierailija
7/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkuu kirjoitti:

Nopea googlettaminen osoitti, että etsiväpalvelua on saatavissa hintaan 60 e/h (katsoin vain yhden firman hinnaston). Matkoihin käytetty aika veloitetaan erikseen, samoin matkakulut (majoituksia ap:n tapauksessa ei ilmeisesti tulisi). Jos mies syö lounaan joka päivä samaan aikaan eikä matka ole pitkä, yhden päivän seurantaan riittäisi ehkä kaksi tuntia, 120 euroa. Moneltako päivältä, ap, pystyisit tuon maksamaan?

Entä mitä siitä seuraisi, jos tulokseksi tulisi, että he söivät (työpaikkaruokalassa?) lounasta ja juttelivat?

Minä olen varma, että vaikka sinulla olisi varaa maksaa viikosta eikä juuri sen viikon aikana olisi tapaamisia, niin epäilys jäisi silti kalvamaan. Se taas, että he söisivät lounasta ja rupattelisivat ei todistaisi mitään pettämisestä.

Tämä. On todennäköistä että et saisi selville mitään raskauttavaa mutta silti epäilys jäisi kytemään.

8/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkuu kirjoitti:

Löysin saman firman ja heillä minimiseuranta 4h/päivä eli ei onnistu pelkän lounastunnin ajan, jolloin taas hintaa tulee aika paljon jos useampana päivänä joutuisi seuraamaan.

Kyse on siitä että mies on luvannut että ei ole kyseisen henkilön kanssa enää missään tekemisissä. Näin ollen riittäisi tieto jo siitä jos käy edes lounaalla tämän naisen kanssa.

9/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko joku sukulainen tai ystävä, joka voisi varjostaa? Kehottaisin kyllä silti eroamaan, petti tai ei tällä hetkellä, koska tulee tekemään sen uudestaan. Ja sinä et enää luota, joten se suhde oli siinä.

Jos olisi joku tuttu niin riskinä on että mies huomaisi :(

Vierailija
10/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisi joku tuttu niin riskinä on että mies huomaisi :(

No jos asutte samassa kaupungissa, niin kai se tuttu nyt saa kaupungilla liikkua? Ja jos mies tekee jotakin "kiellettyä", eiköhän tiedosta riskin siitä että törmää johonkin tuttuun?

Vierailija
11/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän joku ei niin tuttu vois tämän tehdä?

12/12 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän joku ei niin tuttu vois tämän tehdä?

Nyt ei vaan tule mieleen ketään kuka ei olis töissä itse päiväsaikaan eli kellä olis mahdollisuutta lähteä kytikselle. Mä nyt maksaisin tästä vaikka jollekin jos jollain olis mahis kytätä sitä mut ei tuu ketään mieleen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän